Capitolul 8

128 4 0
                                    

Din perspectiva lui Mark

Nu mai puteam de nervi.. Strângem volanul mașinii pana simțeam ca se rupe... Nici nu vreau să mă gândesc ce se putea întâmpla dacă nu ajungeam la timp sa o scap de nenorocitul ala... Stateam si ma uitam la îngerul din dreapta mea care statea înghesuit in scaunul mașini si plangea in liniște... Imi era mila de ea...
-Nu mai plange te rog eu... Nu îmi place să te văd asa.. A trecut...zic eu si o mangai usor pe par.
-Daca nu erai tu acolo ce se întâmplă cu mine Mark? Nici nu vreau sa ma gândesc...spune printre suspine.
-Da nu s-a întâmplat nimic Mia..Gata...spun trist... Ma durea foarte tare sa o vad plângând.
-Da tu cum de erai in club ca nu te-am văzut când am ajuns eu?spune cu o voce mai calmă.
-Stiam de ieșirea asta numai ca nu am vrut să ies... Ma sunat Cris si mi-a zis ca ai venit... Si am zis sa vin și eu și când am ajuns am văzut-o la bar pe Cris, am întrebat-o de tine si mi-a zis ca ești la baie de ceva timp si mi se parut suspect... Si de aici stii povestea,spun si încep sa ma enervez iarăși.
-De ce nu ai venit azi la școală?imi spune îngrijorată.
-Am avut puțină treabă cu bunica,zic mintind-o... Doar nu aveam sa ii zic ca am stat si m-am gandit toată ziua la ea.
-Aaaa... Ii bun... Unde mergem acuma?
-Te duc acasă, spun sperând sa mai prelungească timpul, sa mai stam amândoi.
-Pot sa te rog sa nu ma duci acasa? Nu sunt într-o stare buna și nu a-și vrea să mă vadă mama asa, spune lăsând privirea in jos.
-Si unde vrei sa mergem?
-Se poate la tine acasa?spune uitându-se cu ochii de cățeluș plouat.
Raman șocat pentru pentru doua secunde... "Ce directa e fetiță asta... Imi place de ea" spun si zâmbesc in sinea mea.
-Mergem la mine,zic călcând accelerația până la fund ca să ajungem mai repede.

                                          *
Urcasem la el în camera, in timp ce el a mers sa imi faca un ceai. Aveam nevoie de un calmant. "Doamne ce seara... Nu imi vine sa cred" imi zic in gând. Imi dau haina jos si ma asez pe colțul patului... Nu prea arata a cameră de baiat... Era totul ordonat si curat. Mobila era alb negru"Era ceva de asteptat sa aiba tot astea doua culori"zic in gand si zâmbesc in colțul guri,o oglinda super mare pe mijloc,un pat foarte mare cu o lenjerie de un alb impecabil(creca încăpeau cinci persoane lejer acolo), si doua etajere de o parte și de alta a patului."Prea ordonat pentru un bad boy"zic in gand in timp ce analizam camera.
-Ti-am adus ceaiul, spune el trezindu-ma din gândurile mele.
-Mulțumesc frumos, zic si ii ofer un sarut pe obraz.
-Te-ai mai liniștit?spune îngrijorat.
-Da mulțumesc. Si asta numai datorita ție, zic sorbind o gura de ceai.
-Pot sa fac si eu dus, te rog? Ca vreau sa scap de hainele astea... Mi-e sila de ele, spun cu vocea scăzută si simt cum mi se umplu ochii de lacrimi.
-Eiii... Nu plânge iarăși... Sigur ca poti face dus... Intri in baie si găsești ce iti trebuie acolo,spune cu o voce calda si sexy in același timp.

                                            *
Nu mai puteam fierbeam la gandul ca Mia e in dus la mine, goala si eu stau si o aștept. "Dute si tu acolo sa vezi cum reacționează" imi spune conștiință. "Nu, nu e bine" imi răspund tot eu.
Ma duc in fata usei... Am stat un pic... Am tras o gura de aer.. "Ce dracu e cu tine Mark? Altădată nici nu mai stateai pe gânduri" imi spun certandu-ma singur.
Deschid usa si intru. Mia nu a auzit ca am intrat... Ma dezbrac incet si intru peste ea... Ma duc incet in spatele ei si o sarut scurt pe spate... Ea se întoarce si imi zâmbește si ma ia in brațe... "Ma asteptam sa ma ia la pumni" zic zâmbind in sinea mea.
Începe să mă sărute senzual, sa ma mângâie ... Eram incins la maxim...
-Ești sigura?spun muscand-o de buza.
-Da Mark sunt sigura.
Cobor incet cu sărutări spre sâni ei mari si o aud cum geme de placere si cum imi șoptește numele...
Intru in ea si o simt udă... Era numai a mea acum... Ne mișcăm amândoi in același ritm... Imi da de înțeles ca nu mai are mult si ajunge la orgasm... Geme si imi strigă numele in cel mai sexy mod...
-Dă-ți drumul pentru mine iubito, ii spun si maresc ritmul. Si simt cu explodează in bratele mele si nu mai durează mult si imi dau si eu drumul.
Ma saruta tandru pe buze si rămâne in bratele mele in timp ce apa călduță cade pe noi.

Iubire rebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum