Din perspectiva Miei
Tocmai ieșisem din dus cand aud zgomot pe balconul meu. Deschid ușa si in față imi apare Mark. Eram surprinsa de apariția lui. Credeam ca nu o sa vrea sa ma mai vada dupa tot ce sa întâmplat in parc.
Ma analiza de sus pana in jos. Eu eram înfășurata într-un prosop cu parul ud lasat pe spate. Nu știam cum sa țin mai strans prosopul.
-Ce cauti aici?ii zic pe un ton ridicat. Ai uitat cand ti-am zis ca nu vreau sa te mai vad?spun sperand sa sune convingător.
-Mia... Te rog nu spune asta, imi spune atingandu-mi incet obrazul. Simțeam o urma de tristețe in vocea lui. "Mark trist?" imi zic in gând. Nu vroiam sa ma îmbăt iarăși cu apa rece si sa cad in capcana lui.
-Ba o spun si daca vrei ți-o repet iarăși, tip la el.
-Si pe el il vrei langa tine?imi zice lăsând sa se vadă gelozia din vocea lui.
-Este cel mai bun prieten al meu... Mereu a fost langa mine când am avut nevoie spre deosebire de alți, spun cu incredere. Era foarte agitat, se tot plimba ca un leu in cușcă. Simțeam ca e ceva in neregula si ca vrea sa imi zica ceva.
-Mai vrei ceva?ii zic bătând din picior.
-Mia... Putem sa vorbim înăuntru? Ai parul ud si nu vreau sa răcești, imi spune si se apropie periculos de mult de mine. Ii simțeam respiratia fierbinte pe pielea mea rece. Imi era dor de tensiunea asta dintre noi. Are un efect asupra mea care ma sperie. Știam ca nu e bine sa intre la mine in camera dar cum nu sunt eu in preajma lui ii fac loc sa treaca pe langa mine. Intenționat trece prin fața mea frecanduse de mine. Mi se face pielea de gaina si simțurile mele ies la iveala. "De ce reactionez așa? Ce e cu mine?imi zic in gând in timp ca inchid ușa.Când ma intorc ma lovesc de pieptul lui ferm. Ma dezechilibrez dar inainte de a atinge parchetul ma prinde și ma trage la pieptul lui.Ma simțeam protejata in preajma lui. Parfumul lui imi inunda nările, iar mâinile lui erau pe pielea mea. Simțeam cum ma ard atingerile și mângâierile lui.
-Nu pot trai fara tine iubito, imi spune șoptit lăsându-mă mască. Vreau sa te am mereu langa mine, sa stiu ca esti a mea in totalitate, vreau sa ma înveți sa fiu mai bun pentru tine,nu vreau sa mai stau fara tine. Tu esti totul pentru mine, spune facandu-mi picioarele sa tremure. Nu ma așteptăm la confesiunea asta din partea lui.Imi prinde capul in căușul palmelor sale si imi ridica capul la nivelul lui si ma sărută lent. Imi deschid gura pentru a pătrunde cu limba lui fierbinte. Simțeam ca ma topesc când isi accentua sărutul. Incet coboară cu o mana pe spatele meu masând usor. Simțeam o durere plăcută in zona de jos. Avem si fluturași in stomac.
-Mark...spun șoptit. Ne desprindem din sărut pentru ca rămăsesem amândoi fara aer. Trag perdelele, sting lumina, inchid ușa si ma indrept spre el. Ma ridic pe vârfuri si încep sa il sărut si sa il dezbrac.
-Te vreau Mark, ii spun si imi scot prosopul. Ii simt respiratia care se accentuase atunci cand trupurile noastre se ating. Era plăcută senzația piele pe piele, mai ales cand amândoi eram infierbantati și plini de dorința.Ma ridica in brațe in asa fel încât eu il cuprind cu picioarele. Ne sarutam cu patos in timp ce el ma așează incet pe pat. Era deasupra mea dându-i ocazia la control absolut asupra mea. Incet întrerupse sărutul pentru a cobora incet pe gâtul meu, mușcând si lingand orice bucățică de piele. Senzațiile prin care ma face sa trec sunt de neînchipuit.
-Esti toata a mea, il aud spunând in timp ce coboară cu sarutari lasand in urma lor urme. Incet imi atinge feminitatea si eu imi arcuiesc spatele de placere. Se ridica si isi da pantaloni si boxeri jos si ramane in toată splendoarea lui.*
Ma uitam la ea si nu imi venea sa cred ca e goala si pregătită numai pentru mine. Revin de unde am rămas si urc incet pana la buzele ei. O auzeam cum geme si cum imi cere mai mult. Si eu o vreau dar imi fusese prea dor de ea si vroiam sa mai lungesc momentul. Cobor incet mana si ma joc cu punctul ei sensibil.
-Mark te rog... Nu ma fierbe... Vreau sa te simt înăuntru, imi spune gâfâind.
-Răbdare scumpo, ii spun introducând un deget in interiorul ei. Incet faceam mișcări de du-te-vino. Eram amândoi in culmea extazului.Ma ridic si ma așez intre coapsele ei.
-Ce pregătită ești pentru a ma primi, zic muscandu-i buza. Nu mai prelungesc momentul si intru in ea. Isi arcuii spatele si imi soptise numele. Măresc ritmul si o simt cum se zvarcolesti sub mine. Numai dureaza mult si explodam amândoi.Stătea cu capul pe pieptul meu in timp ce eu o mangaiam usor pe spate. Era placut sa o stiu lângă mine. Imi era teama sa imi recunosc sentimentele fata de ea, imi era teama de respingere. Nu știam daca si ea simte la fel.
-La ce te gândești iubito?spun surprins de oftatul ei.
-La noi... Exista noi?imi spune nesigură.
-Da Mia exista... Si mereu va exista, spun ridicandui capul pentru a putea ajunge la buzele ei.
-Eu asa sper Mark... Sa nu cumva sa iti bați joc de mine ca nu o sa te mai iert si nici o sa ma mai vezi vreodata, imi spune răstit si foarte sigura pe ea. Nici nu vroiam sa ma gândesc la faptul ca exista posibilitatea sa nu o mai vad. Numai gândul asta imi facea stomacul sa se întoarcă pe dos. O strâng mai tare la pieptul meu.O vedeam ca nu mai are mult si adoarme.
-Noapte buna iubito, zic si o sărut pe frunte.
-Noapte buna iubitule, spune șoptit ghemuindu-se la pieptul meu.
CITEȘTI
Iubire rebela
RomanceBuna. Ma numesc Mia. Ce pot sa va spun despre mine. Am 18 ani, sunt cea mai populara fata din liceu, sunt ambițioasă, frumoasa(scuzati modestia) si imi place sa pun baietii pe jar. Imi place sa fiu în centrul atenției, chiar dacă asta înseamnă sa ad...