Capitolul 4

165 7 0
                                    

Ma pregateam de scoala cand intra mama in camera.
-Cum a fost prima zi in vechea ta clasa, scumpo?
-A fost bine mama. Colegii au rămas la fel, Adelina exact cum o stii, dar am pus-o la punct un pic,ii spun mamei făcându-i cu ochiul. Nu sau schimbat prea multe.
-Ii bun puiule. Vrei sa iesim undeva dupa scoala? Numai noi doua ca fetele?
Vad ca mama încearcă sa se apropie de mine prin orice ce fel..."De ce nu? "gândesc eu.
-Da mami mergem... Poate facem si shopping.
-Bine atunci. Te aștept sa mergem in oras.

Ies pe usa si merg repejor spre școală ca am c-am intarziat.
Ceasul era si un sfert si mie nu imi place sa intru după profesor in clasa, asa ca decid sa nu mai intru. "Ce sa fac eu o ora? Cafeneaua nu e chiar asa departe... A-și putea sa beau o cafea si dupa sa revin la ore..."

Imi cumpăr cafeau preferată si ma asez la masa unde a stat ieri Mark... Imi vine in minte sarutul lui... Vocea lui...Parfumul lui... Da parca il simteam prea intens pentru o amintire... Si deschid ochii si in fata mea ghiciți cine e...
-Nu ai dormit destul aseara si dormi intr-o cafenea?rade el de mine
Raman perplex cand il vad... Avea un tricou negru si o geaca subtire alba... Ii statea foarte bine cu aceste doua culori... "Poate din cauza ca numai asa l-ai vazut imbracat..." imi spune conștiința...
-Nu cred ca e treaba ta.... Si de ce te-ai așezat la masa mea?spun ridicând o sprânceană.
-Crezi ca numai tu ai voie sa te joci cu focul?
-Posibil...
-Tu chiar esti inganfata...
-Si tu chiar esti nesimtit... Imi doream asa mult sa ma sarute iarasi... "Mia revinoti... Ce dracu faci?" si imi dau doua palme imaginare. A apropo ma urmaresti cumva?
-Eu??? Pe tine?? Niciodată... Doar ca tu bei cafeau de la cafeneaua care beau si eu... Doar atat... Nu te flata singura...
Mia simti un pic de tristete... "Adica eu ce am?"... Nu trebuia sa ii arate starea produsa de cuvintele lui.. Nu se astepta la asta...
-A... Perfect... Vroiam sa stiu daca trebuie sa imi iau pistol...spun cu un ton plictisit...
Ma innebuneau ochii lui... Avea niste ochi perfecti... In timp ce ii analizam buzele imi musc fara sa vreau buza de jos... Il vad cum se ridica si vine aproape de mine, mai exact la urechea mea si imi șoptește cu vocea cea mai senzuala posibila:
-Sa înțeleg ca ti-a placut sărutul care ti l-am dat?...
Dau sa ma intorc sa ii raspund si disparuse... "Ce naiba e cu baiatul asta?... Acum mai citește si minti?"... Mai raman jumate de ora gândindu-mă la vocea lui cand simt ca imi vibrează telefonul..."O...la naiba...mama...".
-Da mama.
-Puiule mai mergem în oraș sau ai treaba?
-Aaaa... Mergem mama... Ajung in 10 min.

Ne plimbam deja de jumătate de oră prin magazine si nu imi găseam nimic(sunt foarte pretențioasă cand vine vorba de haine) cand vad in geam o rochita foarte frumoasa... Nici nu stiu cand am ajuns acolo tragand-o pe mama dupa mine... Cer rochita de pe manechin si ma pornesc spre cabina de proba...
-Mia... Eu ma duc sa ma mai plimb... Nu stau mult.. Tu probează pana ma întorc eu.
-Bine mama.
Intru in cabina de proba si incep sa imi deschid nasturi de la camasa când in cabina mea mai intra cineva...
-Ti-am zis sa nu te mai uiti insistent la mine...
Era Mark... Iar eu eram in sutien in fata lui... Ma lipește cu spatele de oglinda cabinei si începe sa ma mangaie ușor pe gat... Atingerile lui imi dădeau fiori pe șira spinari... Ma faceau sa imi doresc ma mult... Se apropie de buzele mele si rămâne asa...
-De ce te joci cu mine?... Simțeam nervozitate in vocea lui...
-Euuu... N... Nu ma joc cu t... Tine... Spun eu balbait... "Ce se întâmplă cu tine Mia in preajma acestui baiat?" imi spun in gand îngrijorată de situație...
Se da un pas in spate se uita in ochi mei... Coboară privirea spre sani mei si vine ca o furtuna asupra mea si incepe sa ma sarute salbatic... Eram surprinsă... Incet încet isi diminua sarutul într-unul senzual... Ma mangaie incet pe pielea descoperita si eu simt cum i-au foc sub atingerile lui.... Dar ca si prima data se retrage repede și pleacă lasandu-ma făra aer si bulversata... "Cea fost asta?" Trag perdeaua si ma uit dupa el... Dispăruse... Ma uit in oglinda si nu imi vine sa cred ce tocmai s-a întâmplat... "Te îndrăgostești Mia... Clar..." si rad singura in oglinda....

Iubire rebelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum