Din perspectiva Miei
Ziua decursese foarte bine. Am luat micul dejun cu mama, am mai stat de vorba, am fost la un film impreuna.... Si acum ma pregăteam pentru petrecerea data de Cris... Tot nu imi venea sa cred ca tocmai ea dadea o petrecere la ea acasa.Ies de la dus si ma duc spre dulap cand aud telefonul zbarniind... Ma duc rapid spre telefon si raspund.
-Hei... Ce faci iubito?aud vocea calda a lui Mark care imi mangaie auzul.
-Hei... Tocmai am ieșit de la dus si ma gandeam cu ce să mă îmbrac. Tu ce faci?zic uitându-mă prin dulap dupa haine. "Trebuie sa arat trasnet si sa las pe toti cu gura cascata... Nu ca nu asi fi trasnet... Da na" zic zâmbind singura de nebună.
-Prin oraș... Vroiam sa iti zic ca mai am niste treabă si că nu pot ajunge la timp sa mergem amandoi,spune el dezamagit.
Deja îmi dadea de bănuit.... "Ce treaba are el in oraș si de atata timp?" spun gândindu-mă la ce era mai rău... "Daca mai are pe cineva? Si asa nu il știi de mult si a aparut si de nicăieri... Nimeni nu stie nimic de el" ma mustra conștiința.
-Mia mai esti acolo?spune trezindu-ma din gândurile mele.
-Da... Nu e nimic.. I-au un taxiu și ne întâlnim acolo, zic cu voce scăzută. "E ceva in neregula aici.. O sa aflu ce" spun sigura pe mine.
-Atunci ne vedem acolo... Ai grija de tine... Te sarut.Si inchide in timp ce eu rămân cu telefonul la ureche si cu multe întrebări fara raspuns. Las telefonul pe pat si ma îndrept spre dulap. Imi aleg o pereche de pantaloni negri mulați, o bluzita albă, o vesta neagra si o pereche de pantofi negri. Ma uitam la fata din oglinda si nu imi venea sa cred. Aratam foarte bine. Ma decid sa imi las parul cret, ma machiez cu rimel, creion negru si putin luciu de buze de un roz pal. Eram gata... Eram foarte încrezătoare in mine... Ma mai uit odata in oglina fugitiv, imi iau plicul, cheile si cobor jos unde ma astepta mama.
-Esti foarte frumoasa puiule, spune mama strangandu-ma in brate.
-Mulțumesc mami.
-Ai grija de tine si sa frangi cateva inimi, zice facandu-mi cu ochiul.O sarut pe mama pe obraz si ies din casa. Ma urc intr-un taxiu, ii spun adresa șoferului si pornește într-acolo.
Taxiu se oprește in fata casei lui Cris. Ii plătesc taximetristul si ma dau jos din masina. Se auzea se afara muzica data la maxim, si cum se țipa înauntru. "Nu cred ca e genul meu de petrecere..."zic in gand descurajata putin.
Bat la ușă si apare Cris. Era drăguță in seara asta. Cu o rochiță inflorata, cu sandalute in picioare si cu parul pe spate nu mai arată a tocilara.
-Buna Mia... Ai ajuns in sfârșit, ma gândeam ca nu mai vii, zice si ma strânge în brațe.
-Buna si ție Cris... Am întârziat putin da acum sunt aici, spun privindu-i pe cei de la petrecere. Privindu-i dau cu ochi de Adelina care ma analiza din cap pana în picioare.
-Nu stiam ca ești prietena cu...spun făcându-i semn spre Ade.
-Am invitat toată clasa si automat a venit si ea, da stai fara griji. I-am zis ca nu vreau scandal, îmi spune Cris cu încredere. Nu eram chiar asa sigura de asta dar am aprobat spusele ei.Ma invarteam printre adolescenți, cu un pahar de gin in mana uitându-mă insistent la ceas. "Ma lăsat baltă... Nu mai vine..." spun dezamăgită. Ma îndrept spre balcon pentru a lua o gura de aer proaspăt poate uităm ca ma lasat singură.
Era o seara liniștită. Ma uitam la cerul înstelat si la luna plina care lumina minunat aleea din spatele casei, cand simt doua brate puternice care ma strang la piept si un parfum cunoscut. Ma întorc incet si dau de un Mark elegant și foarte frumos.
Se apropie de buzele mele si imi ofera un sărut plin de dor si de dorința. Imi fusese dor de el"Te-ai îndrăgostit Mia... "imi spune conștiință si ii dau dreptate in sinea mea. Se pare ca ceea ce nu vroiam să se întâmple, tocmai sa întâmplat.*
-Mi-a fost dor de tine si de buzele tale, spun atingândui suav buza de jos.
-Ai întârziat c-am mult, spune cu o voce supărată.
-Am avut niște treaba. A trebuii sa duc ceva la cineva, ii zic cu gândul ca nu o sa puna mai multe întrebări.
-Daca tu spui, zice si ma sărută scurt.
Știam ca e supărată pe mine pentru ca am lăsat-o singura. Nu puteam sa ii spun cu ce ma ocupam. Nu avea sa inteleaga. Ce fac eu nu e privit cu ochi buni si imi era frica sa nu o pierd definitiv.Era trecut de miezul nopții si eu aveam c-am multe pahare la bord. Mia statea de vorba cu niște colege si imi mai arunca cate un zâmbet din când in când. Era si acuma supărată ca am lăsat-o atâta timp singură.
Nu ma simțeam prea bine. Nu eram obișnui sa beau atât dar azi am avut o zi grea. Ma ridic de pe scaun si decid sa ies la o gura de aer poate imi mai revin.
Înaintăm pe aleea din spatele casei. Ma simțeam un pic mai bine la aer dar tot se învârtea pământul cu mine. Aud pasi in spatele meu si ma intorc curios. Nu stiam cine ma urmărește... Si când vad cine era nu îmi venea sa cred. Era Adelina. Venea spre mine încet ca o pisică.
-Ai rămas singurel?vine aproape de mine mangaindu-mi pieptul. "Asta nu e de bine... Ai grija ce faci Mark... Esti beat" ma mustra conștiință.
-Am ieșit la aer.. Ma sufocam înăuntru, zic uitându-mă aievea.
-Arăți foarte bine in seara asta, imi zice foarte aproape de buzele mele.
Nu am timp sa reacționez ca începe sa ma sărute provocator. Nu mai conștientizăm foarte bine si încep sa ii răspund la sărut.Imi dau seama de greșeală făcută atunci cand deschid ochii si o vad pe Mia impietrita si cu ochii in lacrimi. "Ce ai facut prostule?" imi zic in gând si imi trag doi pumni mintali. O dau la o parte pe Adelina, si alerg spre Mia care o luase la fugă. O ajung din urmă si o intorc cu fata la mine. Plângea foarte tare si tremura din toate încheieturile. Și asta din cauza mea.
-Iubito lasă-mă sa iti explic, ii spun ingrijorat. Se da un pas in spate atunci cand vreau sa o iau in brațe.
-Nu fugi de mine, te rog. Iti pot explica totul, ii zic cu speranța ca ma va asculta.
-Ce sa imi explici Mark? Ca mai folosit? Ca spuneai cuvinte frumoase doar ca sa te arati tu cocos?spune plângând in hohote.
-Nu e asa Mia, nu te-am folosit, spun si mi-o taie imediat.
--Ti-ai batut joc de mine... Nu vreau sa te mai vad niciodată... Dute la ea... Ca am vazut ca va potriviti, imi spune cu răutate.
Nu apuc sa mai zic nimic ca se urca într-un taxiu si pleaca.Nu imi venea sa cred cat de prost am fost si ce repede am pierdut-o. Nervos ma intorc la Adelina si o găsesc unde am lasat-o. Se pregătea sa continue ce a început. Ma duc nervos la ea și o apuc de mână brutal.
-Daca ma mai atingi o singura data te omor cu mana mea, scuip totul si plec lăsând-o confuză.
CITEȘTI
Iubire rebela
DragosteBuna. Ma numesc Mia. Ce pot sa va spun despre mine. Am 18 ani, sunt cea mai populara fata din liceu, sunt ambițioasă, frumoasa(scuzati modestia) si imi place sa pun baietii pe jar. Imi place sa fiu în centrul atenției, chiar dacă asta înseamnă sa ad...