Ies din clasa si ma indrept spre curtea scolii. Vroiam un moment de liniște. Si acuma simțeam parfumul lui... Trebuie sa recunosc ca ma intriga foarte tare acest Mark. Asi vrea sa stiu mai multe despre el. "E foarte frumos...Poate...". Imi dau doua palme in sinea mea sa imi revin. Nu am eu timp pentru baieti.
-Aici erai! Ma gandeam ca ai plecat acasa.
Ridic privirea si o vad pe Cris cu un teanc mare de carti.
-Ai luat toata biblioteca cu tine?spun eu zambind.
-Aproape... Ai uitat ca anul asta avem bacalaureat? Vreau sa ma apuc de învățat.
-Ai dreptate... Am si uitat de asta.. In fine mai este timp. Cris pot sa te intreb ceva?da asi prefera sa rămână intre noi...
-Poti avea încredere in mine Mia. Ai sa vz ca nu sunt ca restul... Putem sa ajungem chiar si cele mai bune prietene, spune Cris facandu-mi cu ochiul.
-Mi-ar placea asta... Cred ca o sa fii unica prietena care o am in ultimii trei ani. Ce vroiam sa te intreb... Nu stii chiar nimic de băiatul nou?
Cris facu niște ochii mari la mine...
-Ti-am mai spus ca nimeni nu știe mai nimic despre el... Doar ca a plecat din orasul natal pentru ca si-a pierdut familia intr-un accident de mașină. Nimeni nu stie de unde a venit sau cu ce se ocupa pentru a supraviețui... Acuma pot sa intreb eu ceva?
-Orice Cris, spun uitându-mă in zare si gândindu-mă la Mark.
-De ce atat interes pentrul Mark deodată? Dimineață spuneai ca nu te interesează.
Mia nu se așteaptă la întrebarea asta. Ea se gandi ca o sa o intrebe lucruri banale.
-Aaaa... Nu stiu... Pfff... Ma amenințat azi in clasa dupa ce a plecat toata lumea ca daca il mai analizez odata nu raspunde de el, spun cu ochii in pământ.
-Vai Mia... Si ce ai de gand sa faci?
Ridic ochii si ma uit la Cris care era acum foarte îngrijorată.
-Stai liniștită ca nu ma sperii eu asa ușor... Vreau sa vad pana unde merge... Mda asta o sa fac, spun râzând si foarte sigura pe mine. "Ce poate sa imi faca... Doar nu o sa ma omoare... Sau da?"...
-Se vede ca te-ai schimbat Mia. Esti mai încrezătoare in tine si acum ai si de ce. Nu stiu daca am apuc sa iti zic da esti foarte frumoasa.
-Mulțumesc Cris. Sa stii ca nici tu nu te-ai schimbat... Tot o fata buna ai ramas. Sper sa ajungem bune prietene.Orele trecura foarte repede. Ma îndreptăm spre casa cand il vad pe Mark intrand in cafeauau mea preferata.Prin cap imi trec o mie de ganduri. Si nici unul nu include trecerea pe langa cafenea fara sa intru....
Asa ca ma decid sa intru... Intru... El era la o masa cu spatele spre ușa... "Bun..." zic eu. Imi iau cafeau cea mai dulce si ma indrept spre masa din fata lui...
Ma asez si incep sa savurez cafeauau uitându-mă la el... Era foarte frumos... Avea niste ochi negri care te zapaceau numai privindu-i. Ridica privirea si da cu ochi de mine. Eu ii fac cu mâna si ii zâmbesc sarcastic."Na ca te-am analizat... Acuma sa te vad invincibilule"imi spun eu in sine.
Dar el nu facut nimic inafara de a-și bea ultima gura de cafea, se ridica si pleca... nu inainte de a se uita urat la mine.
"Se pare ca dracu nu e chiar atat de negru"gandesc eu in sinea mea si incep sa rad singura. Termin cafeauau, ma ridic si imi continui drumul spre casa. Mergând spre casa liniștită si gânditoare simt cum cineva ma trage cu toată forta dupa un colt. Speriata incep sa tip da imediat gura mi-i astupata. Cand ridic ochii dau de ochi lui negri... Era Mark.
-Ție chiar iti place sa te joci cu focul, spune uitându-se numai in ochi mei. Ii simteam respiratia proaspătă pe pielea mea. Iti iau mana de la gura daca nu mai tipi... Dau din cap in semn ca da si el imi da drumul.
"Pleaca de acolo si las-o asa.... E mai bine"tot imi repetam eu in gand da Mia care e acuma nu se lasa asa usor.
-Da imi place sa ma joc cu focul mai ales cand sunt provocata, spun făcându-i cu ochiul.
-Papusa nu cred ca stii cu cine te pui.
-In primul rand nu imi mai spune papusa si in al doilea rand cred ca stiu cu cine ma pun cu un baiat prea plin de el însuși.
Mark auzind spusele Miei se enerva foarte tare si se apropia amenințător de ea.
Acuma era la cativa centimetri de buzele ei. Mia respira sacadat...
-Ai mult curaj pentru o fata... Nu știi sa taci nici atunci cand ești in pericol.
Cu toata puterea care ii mai ramasese Mia ii raspunse uitându-se numai in ochii lui:
-Si ma rog care este acel pericol?
Nici nu termina bine de spus ca ii simti buzele calde peste alea ei. O saruta apasat si senzual. Mia nu statu mult pe gânduri si ii raspunsese la sarut.
Devenise un sarut foarte fierbinte, cand deodată simte cum Mark se oprește se da doi pasi in spate si pleaca lăsând-o pe Mia ravasita dupa sarut.Ajunsa acasa imi salut mama si ma duc direct in camera mea unde ma trântesc pe pat si ma uit pe tavan si zâmbesc de nebuna singura... "Saruta foarte bine... Wooow.. Foarte bine". Simt si acuma buzele lui... "Mia ai pus-o cu acest baiat... Dar sa nu uiti pentru ce ai venit... Răzbunare..."
CITEȘTI
Iubire rebela
RomansaBuna. Ma numesc Mia. Ce pot sa va spun despre mine. Am 18 ani, sunt cea mai populara fata din liceu, sunt ambițioasă, frumoasa(scuzati modestia) si imi place sa pun baietii pe jar. Imi place sa fiu în centrul atenției, chiar dacă asta înseamnă sa ad...