Hrdina

298 8 0
                                    


Ten den se Štěpánem jsem si užila. Chtěla bych ji zazit tolikrát. Do jiné dimenze bych se chtěla dostat, kde jsem Štěpánovi neřekla "PŘÁTELÉ" Byla to chyba mu to říkat, lituji toho, Rozhodně z toho nejsem nadšená, ale prostě tu přísahu, kterou jsem si dala, tu nechci porušit a taky ji neporuším, je hodně kluku na téhle zemi a Štěpán není první ani poslední, stejně by nám to nevydrželo. Tenhle proslov mi hrál v hlavě celou dobu co jsem tramvají jela do školy.

Vešla jsem ke skříňkám a v ruce jsem držela svůj projekt do ajiny, byla to velká A3. Vyslekla jsem bundu a vyzula boty, zase jsem zavřela skříňku a šla do naší třídy. Samozřejmě kdo tam nebyl náš milovaný Kryštůfek.

K:,,Aaa koukneme se kdo je tady, naše Vanesska."
V:,,No jestli mě vidíš tak tu očividně jsem."
K:,,Copak to máš?"
V:,,Projekt do Ajiny." Jelikož u když jsem volejbalistka nejsem úplně nejvyšší a Kryštof byl o hodně vyšší, proto mi vzal můj projekt a dal ho nad svoji hlavu, abych tam nedosáhla.
V:,,Vrat mi to."
K:,,Holcicko něco si vyjasníme."
V:,,S takovým omezencem jako jsi ty, si nic vyjasňovat nepotřebuji, jenom mi vrat ten projekt."
K:,,Nevím co jsi provedla se Stepanem, ale máš na mého špatný vliv, už se s nikdy nebav."
V:,,Ja si myslím, že na něj mám dobrý vliv."
K:,,Proc by se někdo jako ty, chytrá, inteligentní, normální holka bavila s někým jako je Štěpán blbým, zlým k holkám, a hlavně je to hokejista, proč se nebaviš se mnou." V tu už mi vyteklo pár slz z očí a nebyla jsem se schopna vyjádřit.
V:,,Vrat mi ten projekt, prosím."
K:,,Ja chci vysvětlení."
V:,,Nevím, protože ho miluji a je to první kluk, kterému vážně věřím."
K:,,Stepanovi?"
V:,,Jo představ si to."
K:,,No super."
V:,,Můžeš mi prosím vrátit ten projekt."
K:,,Ne, promiň." V tu přišel Štěpán do třídy a videl mě jak se bavím s Krystofem a stékají mi slzy po očích. Rychle přišel za mnou a utrel mi slzy.
Š:,,Co se tady děje."
V:,,Tenhle člověk mi vzal projekt, nechce mi ho dát a ještě mi k tomu vyhrožuje."
Š:,,To bude dobrý, já to vyřeším."

Š:,,Krystof!?!"
K:,,Co je? Konečně ses vzpamatoval?"
Š:,,Dej mi ten projekt."
K:,,Jaký?"
Š:,,Ten, který jsi vzal Vaness."
K:,,Když si ho tvoje holka není schopna vzít sama, tak jsem si ho přivlastnil."
Š:,,Bohužel to není moje holka."
QŠ:,,Jasne mi naznačila, že jsem jenom její kámoš." Poté dostal čtvrtou ránu, to už nevydržel a dal Stepanovi ten projekt a utekl. Já hned objala Štěpána kolem krku a pořád se slzami v očích, Řekla.
V:,,Děkuji Stepane, jsi můj hrdina."
Š:,,Pro tebe všechno krásko."
V:,,Awww."
Š:,,Vaness?"
V:,,Ano Štěpo?"
Š:,,Můžu ti říct něco důležitého?"
V:,,Jo jasne mluv."
Š:,,No.. já tě m-."
V:,,Máš rád? Já tebe taky, moc."
Š:,,Vážně?"
V:,,Jo jseš super kamarád, jeden z nejlepších."
Š:,,Em jo kamarád jasně, úplně mi kradeš slova."


Věnovala jsem mu široký úsměv. A chtěla jsem jit do učebny, ale on mě chytl za ručičku a otočil mě spadky k němu. Já jsem se na něj koukla a viděla jsem mu to na očích. Dala jsem mu hubičku na tvář a odešla.

Všechny cesty vedou vždy k sobě Kde žijí příběhy. Začni objevovat