Minulost

248 10 0
                                    

Pohled Filipa

Po škole jsem zachytil Štěpána, když jsme čekali společně na holky. Jim to vždycky trvá. Nevím co tam dělají, ale vždy je to na dlouho.

F:,,Hele Stepane?"
Š:,,No?"
F:,,Řeknu ti to na rovinu."
Š:,,Jo, tak mluv?"
F:,,Mel by si říct Vaness o Elen."
Š:,,Ja ji tím nechci zatěžovat."
F:,,Hned po té konverzaci s Krystofem se mě na ni zeptala, já ji to neřekl, protože ji to musíš říct ty."
Š:,,Až se mě zepta, tak ji možná odpovím."
F:,,Jenže ona se tě nezeptá, protože tuší že je to pro tebe citlivé téma."
Š:,,Em aha."
F:,,Ty ji ještě zas tak moc neznáš, ale ono ji záleží na ostatních citech."
Vaness:,,Komu záleží na ostatních citech??"
F:,,Jé ahoj Vaness."
V:,,No nazdar, víte co já jdu už domů."
Š:,,Jo já půjdu s tebou."
V:,,Sama."

Pohled Vaness

Otočila jsem se a šla domů, pěšky. Po chvilce mě dohnal Štěpán a zastavil mě.

Š:,,Něco jsem ti udělal?"
V:,,Nene v pohodě."
Š:,,Takže není, No tak řekni mi to."
V:,,Právě že nemůžu, nechci."
Š:,,Vaness, miluji tě, prosím věř mi."
V:,,Vážně chceš vědět pravdu?" 
Š:,,Jo rad."
V:,,Ja te strašně miluji, fakt moc, ale zjistila jsem, že o tobě nevím nic a to jakože vůbec nic, možná by bylo dobré něco vědět."
Š:,,Co bys chtěla vedet??"
V:,,Cokoliv, abych prostě věděla něco o tvé minulosti."
Š:,,Elen?"
V:,,Mě nejde o Elen, já prostě nevím jestli chci být s někým koho možná miluji, ale nic o nem nevím."
Š:,,Vždyť jsme spolu jenom chvilku a ty se se mnou chceš hned rozejít."
V:,,Ja se nechci rozejít, jenom jsem teď úplně na dně, možná tě miluji, ale i tak chci něco i tobě vědět."
Š:,,Jak ti to říct, moje minulost je hodně, hodně hrozná, proto ji nikomu neříkám, protože když to udělám vždy to dopadne špatně."
V:,,Jen mluv já tě nekousnu." Už mi začínají stékat slzy z očí.
Š:,,Dobře, dobře já ti to řeknu velice rad, jen o tebe nechci přijít!!"
V:,,Nepříjdeš."
Š:,,Víš jak jsem ti říkal, že můj táta zemřel."
V:,,Jo vím."
Š:,,V tu dobu nezemřel jenom on, byli jsme v autě já, máma, táta a Elen, Elen byla moje nejlepší kamarádka, kterou jsem strašně miloval, ale nemohl jsem ji to říct, prostě nemohl."
V:,,Tak kde ji máš, proč mi tvrdíš, že mě miluješ, miluješ ji já jsem jenom další hračka, protože se jí to bojíš říct, to stačilo."
Š:,,Jeli jsme a nějaký kokot, nějaký velký debil to do nás vpálil přímo do prostřed z pravé strany řidiče. Táta to nepřežil vpálil to přímo do něj a ani ten kdo seděl za ním to nepřežil tam seděla Elen."
V:,,Tohle je ta věc kvůli, které si myslíš že bys o mě prisel jo?"
Š:,,Všem lidem, kterým jsem to řekl, tak se většinou se mnou přestali bavit, všechny holky, protože si mysleli, že je budu chtít zabit při autonehodě jako zemřela Elen."
V:,,To nebyla tvoje chyba a promiň, neměla jsem po tobě tak vyjíždět, snad mi odpustis, nečekám že to bude teď, ale aspoň někdy, je mi líto čím sis prošel, měj se, čau." Otočila jsem se a chtěla jsem jít pryč, udělala jsem chybu a nechtěla jsem ho nějak ještě víc dráždit tím, že tam budu. Jenže on to měl asi jinak, chytl mě za ruku a otočil mě zpátky k němu.
Š:,,Vaness, ja ti tohle nikdy nebral za zlé, chápu to, jenom si něco o mě chtěla něco vědět."
V:,,Ja nechci tě nějak obtěžovat."
Š:,,Prosím tě, hlavne už neplakej." Utrel mi slzy, které mi stekali po obličeji, já se trochu rozesmála.
V:,,Promiň."
Š:,,Nemáš se za co omlouvat, tak pojď ke mně." Přitáhl si mě blíž k němu a dlouze a půvabně mě políbil.
V:,,Nechceš se jít učit?" Řekla jsem se smíchem.
Š:,,Co se učit?"
V:,,Nevím, co budeš chtít."
Š:,,Je dobré téma jak ještě víc milovat sboji přítelkyni?"
V:,,To ještě jde mě víc milovat."
Š:,,Nemyslim si, můžeme to zkusit."
V:,,A ještě máš něco takového důležitého co bych měla vědět?"
Š:,,Asi ne, něco takového se nestává tak často."

Všechny cesty vedou vždy k sobě Kde žijí příběhy. Začni objevovat