Zázrak

174 8 0
                                    

Pohled Štěpána

O týden později....

Doktoři udělali vyšetření a přišli za mnou s něčím novým.
D:,,Mame pro vás špatnou zprávu."
Š:,,Jakou?"
D:,,Vaše přítelkyně už se asi nikdy neprobudi, pravděpodobně zůstane už v komatu na vždy."
Š:,,Hele tak to ne, vy budete delat ty vaše věci než ji nevrátíte zpátky.
D:,,Ale."

Pohled Vaness

Najednou jsem se probudila, byla jsem připojena na různých hadičkách a slyšela Štěpána jak se dohaduje s doktorem.
Š:,,Vy ji prostě musíte nějak vrátit, protože ji miluji a nemůžu o ní znovu přijít." Doktor se na mě udiveně koukl a já na něho naznačila aby nic neříkal.
Š:,,Prostě o ní teď už nemůžu znovu a navždy přijít, protože ji miluji!"
V:,,Taky tě miluji." Štěpán se otočil, pak se sekl, ja na něj zamavala, ale on porad neměl slov.
V:,,To co si o mně říkal, bylo moc hezke." Přibližoval se pomalu ke mně, pak mě pevne objal.
Š:,,Tohle už mi nedělej."
V:,,Nebudu, Slibuji."
Š:,,Jen potřebuji jedno vysvětlení."
V:,,Jaké?"
Š:,,Co to máš na břichu." Koukla krém se dolů a pak zas na něho.
V:,,O tom bych raději nemluvila."
Š:,,Ja si to rad poslechnu, mně se můžeš svěřit s čímkoliv."
V:,,To bylo v ten den, když tě ohmatávala Hana, prostě se to stalo, je to minulost, už n ato nechci myslet."
Š:,,Takže to neděláš pravidelne."
V:,,,Ne nedělám, Tohle byla výjimka..."
Š:,,Nechci se mi ti věřit, ale nic jiného mi nezbývá."
D:,,Nerad vás vyrušuji, ale potřebujeme udělat nějaké vyšetření, když uz jste vzhůru."
Š:,,Dobře, tak já půjdu."

Štěpán odešel a doktor si mě začal nějak prohlížet a dát ty věci co delavaji. Nakonec mi řekl, že mě zítra ráno propustí. Hned po kontrole jsem to napsala Štěpánovi ať na mě ráno čeká.

Další den ráno...

Podepsala jsem jim nějaké papíry a byla jsem propuštěna. Štěpán venku na mě čekal a jakmile jsem ho uvidela, skočila jsem mu do náruče.
Š:,,Pojedeme tramvaji, ju?"
V:,,Nechceš spíš pěšky?"
Š:,,Ja nevím, něco mi říká, že máme jet tramvaji."
V:,,Tak ja ti budu věřit."
Š:,,To bys měla."
V:,,A kam pojedeme?"
Š:,,Kam budeš chtít."
V:,,Muzeme k tobě?"
Š:,,V to jsem doufal."

Když jsme si sedli v tramvaji na sedadla, tak jsem chytla Štěpána za ruku a položila na jeho rameno hlavu. Asi o dvě zastávky dal nastoupili čtyři povědomí lidé, kteří si sedli naproti nás. Snažila jsem se poseptat něco Štěpánovi.
V:,,Koukni to je Klárka a Tomík a jejich prarodiče, Pamatuješ si na ně?"
Š:,,No jasně."
Najednou se od nich ozvalo.
Dědeček:,,Nejste vy náhodou ti přátelé kteří se k sobě strašně hodí a i když vypadají jako pár, prostě jsou jenom přátelé?"
V:,,No to jsme asi my."
B:,,No jo už vás poznávám, tady mi něco nesedi."
V:,,Copak?"
B:,,Doufám, že nám nechcete zase tvrdit, že jste jenom přátelé."
Š:,,Mohli bychom."
V:,,Ale nechceme vám lhát."
D:,,No potěš já to věděl, já vám to říkal."
V:,,A co vy dva prcci, jak se máte?"
K:,,Nejlíp ne, maminka je v nemocnici, je hodně nemocná."
V:,,Bude v pohodě, nemusíte se bát."
K:,,Doktoři říkali, že už se neuzdrávý."
V:,,Zázraky se dějí, o tom by vám mohl Štěpán povídat, jestli chcete."
T:,,Jo prosímmmm."
V:,,Štěpo?"
Š:,,Jdeme na to." Štěpán jim řekl, vsechnk co se stalo za poslední týdne a půl, všechno o tom komatu a tak.
K:,,Takže ty si byla Šípková Růženka?"
V:,,Dalo by se to tak říct."
K:,,A zachránil tě princ?"
V:,,Jop zachránil, můj princ na bílém koni."
K:,,Kdo je ten princ?"
V:,,Kapitan hokejového týmu, velice statecny kluk."
K:,,Ty se znáš s hokejistou?"
V:,,Jo znám, chtěla bys taky?"
K:,,jooo."
V:,,Tak tady ho máš."
Štěpa:,,Ahoj."
K:,,Ty si hokejista?"
Š:,,Dokonce kapitán."
K:,,Dokaž to."
Š:,,A jak?"
K:,,Nějak." Štěpán vytáhl telefon a ukázal fotku, má ktrtr byl vyfoceny s celým týmem.
K:,,Páni, Ty jsi vážně hokejista."
Š:,,,Však jsem to říkal."
K:,,A mám pro tebe radu."
Š:,,Jakou?"
K:,,Nikdy nevyměň Vanessku, je to nejlepší holka pod sluncem, teda krom mě."
Š:,,Dobře, tak já ti to slibuji."
V:,,My už budeme muset vystupovat, nashle."

Vystoupili jsme a šli směr ke Štěnovi domů.
Š:,,Mel jsem pravdu."
V:,,Poklona."
Š:,,Děkuji." Zastavila jsem ho, obmotala ruce kolem jeho krku, přiblížila jsem se.
V:,,Miluji tě." A políbila ho.
Š:,,Ja tebe taky.

Všechny cesty vedou vždy k sobě Kde žijí příběhy. Začni objevovat