Pohled Vaness
Domů se mi nechtělo, kdyby viděli, že brecim, táta by na něj hned vlitl. Možná by si to zasloužil, ale nechce se mi to dělat. Nebylo by to ode mě hezké.
Proto jsem zazvonila na zvonek, otevřela mi moje druhá máma. Ne doslova, jen ji beru jako svoji druhou mámu. Hned mě dostala dovnitř a začala se mě vyptávat.
M:,,Co se ti stalo??"
V:,,Teď bych se úplně o tom nechtěla bavit, potřebuji svoji poslední záchranu."
M:,,Jo dobře, tak bez za ní."Šla jsem chodbou rovne a hned první dveře na pravé straně, tak tam jsem zaklepala. Otevřela mi Aga a když mě viděla, hned mě objala. Šli jsme k ní xo pokoje a já se tam vyplakávala, když už mi docházely slzy i když jich bylo ještě hodně, začala se mě Aga vyptávat co se stalo.
A:,,Vany co se děje?"
V:,,Nic, jenom můžu změnit svoje Bio na ig."
A:,,Proč bys to dělala?"
V:,,Protože ten debil si tam přišel s růžemi a libal jinou."
A:,,Štěpán!?!?"
V:,,No jo kdo jiný? Byl u toho i tvůj Filip."
A:,,Jo tak počkej, zavolám mu."
V:,,Jj dej video."Aga zavolala filipovi přes video hovor. A on ji to hned zvedl.
F:,,Ahoj Lásko."
A:,,Ahojjj."
F:,,Pročpak volas??"
A:,,To nemůžu zavolat ani svému klukovi."
F:,,No samozřejmě, že můžeš."
A:,,I když jedna věc by tu byla."
F:,,No?"
A:,,Co se dneska stalo se Stepanem a Vaness?"
F:,,Máš tam Vaness??"
A:,,Ano je vedle mě."
F:,,Tohle ji musí vysvětlit Štěpán, co se stalo, můžeme si promluvit jenom my dva."
A:,,Vany??"
V:,,Jo já si zajdu na záchod."
A:,,Děkuji."Odešla jsem raději na záchod, stejně jsem nechtěla vědět jeho názor, to co jsem viděla, bych Štěpánovi nikdy neodpustila a taky neodpustím.
Pohled Agy
Vaness odešla a Filip mi začal vysvětlovat co se stalo.
F:,,Když jsem přišel ke Stepanovi držel v ruce růže tak jsem se ho jakože zeptal pro koho jsou a on prostě že jsou pro Vaness."
A:,,Líbil jinou holku??"
F:,,No pak přišla Hanka a začala se do něj jako vtírat a pak ho začala líbat u když on nechtěl pak když se odtrhl tal ji seřval, že prostě má holku kterou miluje atd, atd."
A:,,No a dal?"
F:,,No Pak hi ještě jednou políbila a on ji poslal do prdele, ale ten polibek viděla Vaness a prostě on ji dal ty růže a ona mu s nimi dala facku, takže má úplně zakrvaceny obličej."
A:,,Takže Štěpán za nic nemůže?"
F:,,Právě že nemůže."
A:,,Nevíš jak se cítí??"
F:,,Je z toho hodně na dně, Vaness opravdu miloval."
A:,,Musíme je nějak dát zase dohromady."
F:,,Jj tohe samozřejmost, ale já už musím končit, miluji tě lásko a ahujj."
A:,,Ahojjj posílám pusu."Chvilku jsem přemýšlela co mám teď dělat, nejlepsi bude když se s ní o nem teď nebudu bavit a nechám ji se z toho vybrecet.
ČTEŠ
Všechny cesty vedou vždy k sobě
Romance‼️Prosím dočtěte až do konce tenhle popis, dole jsou nějaké důležité připomínky‼️ Tenhle příběh jedné holce jménem Vaness, chodí do posledního ročníku na gymnázium. Má mensi partu přátel. Dveře k více kamarádům a možná i lásce se jí však otevřou, kd...