Bang.
Jeongguk hedefi ıskaladı. Silahı tekrar kaldırdı ve hedefe odaklandı.
Bang.
Ve yeniden ıskaladı.
Silahı sinirle yere attı ve atış talimi yaptıkları dağın göbeğinde sinir krizi eşiğine gelmemek için sakinleşmeye çalıştı. İnsan düşündükçe cidden mallaşıyordu. Jeongguk'un da gereksiz evlenme derdi beyninde fırtınalar yaratmaya başlamıştı. Ülkenin en iyi timinde komandoydu ama sırf bir evlilik meselesi için kağıttan oluşmuş hedefi ıskalayabiliyordu. Vay anasını be!
''Ne oluyor?'' Hoseok yerdeki silaha daha sonra da kendi kendini yiyen Jeongguk'a baktı. ''Elindeki oyuncak silah değil yavaş olsana.''
Bir sıra halinde dizilmişlerdi. Jeongguk, Hoseok, Taehyung ve Seokjin sık sık buraya kafa dağıtmak için atışa gelirlerdi. Adamlar askerdi her gün silahların arasında, çatışmanın ortasında kalıyorlardı fakat yine de kafa dağıtmak için silaha koşuyorlardı. Eğlence anlayışları biraz değişikti işte.
''Cidden ha,'' Seokjin en uçtan bağırarak konuştu ve hedefe bir kurşun sıktı. ''Neyin var kaç gündür?''
''Evlenmeyi düşünüyorum.''
Üçlü şok içinde Jeongguk'a döndü. Etraf bir anda çöl sessizliğine bürünmüştü. Öten kuşlar susmuş, silahtan çıkan yankı kaybolmuştu. Hiçbiri böyle bir şey beklemiyordu. Çapkın adamın tekiydi Jeongguk, yatıp kalktığı insanların ismini bile hatırlamazdı. Her görev dönüşü kolunda biriyle çıkar ve sabahına başka biriyle olurdu. Böyle bir adamdı o. Evlenmek biraz absürt kaçıyordu.
''Kim peki?'' Taehyung merakla sordu. Adam evlenmek istiyorsa demek ki bir aday vardı.
Jeongguk homurdandı. ''Bilmem ki.''
''Biri yoksa evlenmek nereden çıktı?'' Hoseok alayla sordu. ''Haberlerde falan görüyoruz ya ağaçla ne bileyim kendisiyle evlenen değişik tipler var. Onlardan mı oldun yoksa?''
''Yok o kadar da değil,'' Jeongguk keyifle sırıttı. ''Biri yok. Sadece evlenmek istediğimi düşündüm ve sizinle paylaşmak istedim.''
Seokjin silahı bir köşeye koydu ve hedefe baktı. Ne güzel vurmuştu öyle!
''Eee bul o zaman birini,'' dedi Taehyung. ''Oldukça sosyal birisin sonuçta.''
''Doğru fakat çevremden biri olsun istemiyorum. Yani ilk defa tanışıp göreceğim biriyle olmak daha heyecan verici.''
Hoseok düşünür gibi yaptı. ''Hmm, bütün kızlar çok güzel. Ben kesin seçemezdim."
Jeongguk alık alık arkadaşına baktı. Ciddi miydi bu ya?
''Adam gay,'' Seokjin güldü. ''Hem olmasa bile Jeongguk ile olacak kıza acırım. Aslında erkeklere de acıyorum.''
''Pardon ya arada gay olduğunu unutuyorum.''
Taehyung sırıttı. Arkadaşlarının bu gereksiz ama eğlenceli muhabbetine biraz daha katılmak isterdi fakat gitmesi gerekiyordu. O yüzden elindeki silahın mermilerini döküp köşedeki kutuya götürdü ve güzelce yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
change one's condition | jikook
Fanfiction━ ❝jeongguk bir askerdi ve kesinlikle evlenmek istiyordu.❞ ━ jikook, kısa hikaye.