Розділ 1 «Нове знайомство: перетин думок та переконань»

367 10 5
                                    

Дейнеріс сиділа на ґанку свого двоповерхового приватного будинку з плоским дахом і дивилася на розкішне подвір'я. Зараз була вечірньо-літня пора, тому відчувалося як приємне тепло і квітучі запахи проникали в нічне повітря.

Дейнеріс сиділа з чашкою своєї улюбленої кави та задумливо дивилася на заднє подвір'я. Там була альтанка та кілька запашних дерев, які підсилювали приємну ауру навколо.

Проте її думки не були такі ж приємні, як  оточення. Дейнеріс думала про Джонсона, який був готовий мститися за свою загиблу жінку і, ймовірно, він звернеться до мафії за допомогою.

Три роки тому, Дейнеріс покинула мафію та посаду правої руки боса мафії. Ще в той час, коли вона прийняла рішення покинути мафію, дівчина знала, що рано чи пізно повернеться. І зараз, здається, що повернення може відбутися раніше, ніж вона очікувала, і що причиною цього стане саме Джонсон, який може звернутися за допомогою мафії.

Бос мафії зовсім був не проти повернення Дейнеріс. Тим не менше, якщо то була будь-яка інша людина, то її чекала би миттєва смерть - бос мафії не мав терпіння до зрадників та тих, хто міг загрожувати його організації. Однак, на відміну від інших людей, Дейнеріс не боялася. На її обличчі не було слідів страху, лише вираження розуму та впевненості в собі.

Описуючи дівчину, а саме - Дейнеріс Адомсон, варто зазначити, що волосся має глибокий, блискучий темний колір, що чудово підкреслює її ніжну красу. Волосся середньої довжини ніжно обрамлює її обличчя, додаючи йому додаткової чуттєвості та елегантності. Її очі є найяскравішим акцентом зовнішності. Вони мають ніжний бузковий колір, який наповнює їх життєвою силою та енергією.

Окрему увагу потрібно приділити гарним ластовиння на щоках, які додають її обличчю м'якості та привабливості. У своєму одязі, дівчина віддає перевагу чорному кольору, що надає її стильному образу додаткової загадковості та таємничості. Її смаковий вибір щодо одягу говорить про впевненість та стильний смак.

Золотисті сережки у вигляді хреста самостійно привертають до себе увагу. Рукавички на її руках створюють враження, що вона стежить за кожною деталлю свого вигляду та не допускає помилок в деталях.

Дівчина має привабливу зовнішність, при цьому її зріст, хоч і трохи нижче середнього, додає зовнішності додаткової милозвучності та дрібних форм. І не дивлячись на те, що три роки тому вона покинула мафію, вона так і залишилася в кримінальному світі, продовжуючи працювати найманою вбивцею разом із своїми батьками та чоловіком.

Кров за кров: історія помстиWhere stories live. Discover now