У будь-якому разі, Дейнеріс повернулася би у мафію. Дівчина вже знала, яка реакція буде у її чоловіка і всього «Братства тіней». Вони ще не знали, що Дейнеріс і Ед залишають кілерство. Ще й для них буде новина, що дівчина повертається у мафію.
Ед та Касумі зазвичай проводили вечірній час тренуваннями. Відверто кажучи, Дейнеріс не розуміла, чому її чоловік вчить дочку непотрібним речам, замість того, щоб навчити її необхідним навичкам, таким як темна магія та контроль гравітації. Дівчина знає людину, яка володіє гравітаційними навичками та зуміє навчити Касумі. Проте для Дейнеріс зараз був не той час щоб про це думати. Тим паче, їй потрібно ще думати, як сказати доньці, що вона й не покидала кримінальний світ.
Дейнеріс стояла перед дзеркалом у ванній кімнаті, дивлячись на своє відображення зі змішаними почуттями. Вона довго думала про майбутнє, перебираючи в голові різні сценарії та можливості. Перебиваючи думки, її увагу привернули ножиці, які лежали на полиці поруч з дівчиною. Раптово їй прийшла ідея щось в собі змінити, а саме - зачіску. Тим паче, чубчик вже відріс. Але що саме цікаве, така зачіска у неї була востаннє в 16 років, в мафії. А тепер вона знову туди повертається.
Дівчина недовго розмірковуючи, взяла ножиці та обрізала своє волосся по плечі. У неї давно було бажання висвітлити передні пасма, щоб додати більше яскравості до свого вигляду. Однак, у неї не було часу це зробити, або вона відкладала це на потім. Але зараз, коли вона обрізала волосся, дівчина вирішила, що це ідеальний момент, щоб реалізувати своє бажання.
Вона знайшла давно куплені інструменти для волосся та почала роботу. Дейнеріс поділила передні пасма та почала наносити засіб, який зробить її волосся яскравішим та більш виразним. Вона робила це зосереджено, знаючи, що це буде останній штрих до свого нового вигляду. Після всього, Дейнеріс вийшла з ванної кімнати, висушила волосся, переодяглася в чорний топ та спортивні штани.
Вже через дві години Ед та Касумі повернулися додому. Не знайшовши дівчину на кухні, чоловік направився до їх кімнати, там він і помітив її й нові зміни. Поки Дейнеріс робила собі мейкап, Ед підійшов ближче до неї та почав розглядати.
– Ти.. пофарбувала та підстригла волосся? - він здивовано запитав дівчину.
– Тобі не подобається? - Дейнеріс відвела погляд від дзеркала та подивилась на чоловіка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров за кров: історія помсти
FantasiІсторія головної героїні - Дейнеріс Адомсон, яка намагається відстояти майбутнє для своєї сім'ї після того, як її батько вбив жінку лиходія - Джонсона. Вона робить все можливе, щоб захистити своїх близьких від гніву та зловмисних планів чоловіка, як...