Атахіро спокійно сидів за столом у кафетерії мафії, дивлячись на дівчину, яка з великою нервозністю збирала розсипані аркуші на столі. Ніхто в кафетерії не смів і кинути погляда, адже знали, що могли добренько вхопити. Однак, Атахіро все ж таки вирішив ризикнути та запитати:
– Пані Еліс, чому ви так поспішаєте?
– Дейнеріс зовсім розлінилася - фиркнула дівчина.
– Але бос сам дав їй два дня відпочинка.
– Так, але я не збираюся сама писати доповідь. Ходімо.
Через п'ятнадцять хвилин із моменту, як Атахіро та Еліс вийшли із штабу, вони знаходились перед будинком Дейнеріс. Дівчина була на межі роздратування, оскільки ніхто не відповів на їх дзвінки, коли вона натиснула на кнопку дверного дзвінка три рази. Невитривала тиша надихала її на дію, і вона ще раз і ще раз тричі натиснула на кнопку в надії, що хтось, нарешті, відкриє двері.
– Та тихіше ти - із самовдоволеною посмішкою Дейнеріс відчинила двері – Ух ти, вас двоє. Я очікувала побачити лише тебе, Еліс.
– Мене? - здивувалася дівчина – Як ти могла знати, що я до тебе прийду - Еліс миттєво задумалася – Точно, ти ж всезнайка.
– Ага - позіхаючи відповіла Дейнеріс – Проходьте.
Дівчина взмахнула рукою на будинок в якості запрошення. Коли вони зайшли до приміщення, то одразу попрямували до вітальної. Еліс сіла на диван, а от Атахіро лише встав поруч з нею.
– Ну і? Про що доповідь? - вставши напротив них, поцікавилася Дейнеріс, так як вона не була на роботі два дні, за цей час могло статися багато цікавого.
– Два вбивства. Знову намагалися стягнути ящики вина на нашому складі - відповів Атахіро.
– І ви серйозно не можете написати доповідь по цьому? - в її тоні було чітко чути легку насмішку.
– Якщо могли, то не прийшли би до тебе - пробурмотіла Еліс.
У кімнаті пролунав виразний сміх, який належав Дейнеріс. Та ось Еліс подивилася ще більш лютіше на свою напарницю.
– Заткнись. Дратує твій сміх.
– Еліс Доухман не знає, як написати доповідь про завдання. Цікавенько. Викладай, що відбувалося.
Дівчина пішла за своїм ноутбуком та відкрила документи. Після цього Еліс почала детально розповідати про завдання, в той час як Дейнеріс запитувала додаткові запитання та детально записувала до документа.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров за кров: історія помсти
ФэнтезиІсторія головної героїні - Дейнеріс Адомсон, яка намагається відстояти майбутнє для своєї сім'ї після того, як її батько вбив жінку лиходія - Джонсона. Вона робить все можливе, щоб захистити своїх близьких від гніву та зловмисних планів чоловіка, як...