Ранок на годиннику показував майже сьому. Сонна тиша досі панувала в будиноку, і тільки слабкий промінь сонця пробився крізь занавіску, ніжно розганяючи морок. Навіть Дейнеріс лежала спокійно поглинена сном. Такі наслідки майже завжди торкаються дівчини після довготривалих зібрань. З великим здивуванням Ед прокинувся першим. Він був вражений, що дівчина ще спала.
До сьомої ранку повинна прокинутися Касумі щоб збиратися до ліцею. Проте проблем з цим не було, тому що вона як і мама встає автоматично у цей час. Бенкет відбудеться о восьмій вечора, тому поки хвилюватися не було за що.
– Котра година? - голос дівчини був м'яким, ніжним і трохи збудженим через неочікуване пробудження від шорохів.
– Без пʼятнадцяти сім. Спи ще - Ед нахилився над Дейнеріс і поцілував її в лоба.
– Ні. Потрібно вставати. Касумі ж сьогодні на заняття - дівчина не поспішаючи сіла на край ліжка.
– Гаразд. Я хоча б задоволений, що ти нормально поспала.
Після ранкової рутини, Дейнеріс увійшла в кімнату Кіріана. Вона тихо переступила поріг і зупинилася біля його ліжка. Обличчя Кіріана здаля сяяло невинністю та спокоєм, а його груди ніжно піднімались і опускались у ритмі рівномірного дихання. Дівчина витягнула руку і ніжними рухами погладжувала мʼяке волосся хлопчика. Її пальці ледь торкалися волосся, неначе хотіли передати звідти всю свою лагідність та дбайливість. За легким погладжуванням, хлопчик почав плавно повертати свою головку з боку на бік, наче відгукуючись на її дбайливий дотик.
– Вставай, сонце - прошепотіла Дейнеріс.
– Навіщо? - крізь сон промимрив хлопчик.
– Ти сьогодні підеш з нами на роботу.
– Правда? - сон Кіріана як рукою зняло – Я побачу дядька Ацуні?
– Ні, ми підемо на роботу тата. До речі, ти пам'ятаєш про що ми домовлялися?
– Ага - засмучено прубормотів хлопчик – Я не знаю, що ти працюєш у мафії. А коли ми підемо до тебе на роботу?
– Так сильно хочеш туди? - з усмішкою запитала дівчина.
– Дуже - трохи скрикнув Кіріан підвівшись з подушки.
– Якщо все буде добре, то цього тижня я тебе візьму.
– Ура - хлопчик був настільки радий, що вже повністю прокинувся – А що ти сьогодні приготувала?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров за кров: історія помсти
FantastikІсторія головної героїні - Дейнеріс Адомсон, яка намагається відстояти майбутнє для своєї сім'ї після того, як її батько вбив жінку лиходія - Джонсона. Вона робить все можливе, щоб захистити своїх близьких від гніву та зловмисних планів чоловіка, як...