Дівчина не збрехала, коли сказала, що збирається до штабу. Хоча можливо, після того, що сказав Ед, здавалося, що вона звернула увагу на його слова, і через це вирішила відвідати штаб. Проте, варто зазначити, що Дейнеріс заздалегідь планувала відправитись до Ацуні ввечері.
– Дейнеріс, щось трапилося? - запитав Ацу, звернувшись до неї з цікавістю.
– Все добре. Але мені потрібно з тобою поговорити - відповівши, тон дівчини став трохи холодним.
– Про що ж? Я уважно слухаю.
– Я та Ед шукаємо місце, де можна буде розмістити агенцію. Але є одна проблема - мафія контролює більшість тих місць, які нам підходять - пояснила Дейнеріс.
– І що я маю зробити?
– Знайди якесь нормальне місце - Дейнеріс продовжувала дивитися в очі Ацу - З приводу перевірок - мені байдуже.
– Я тебе зрозумів. Немає проблем. Тобі дати роботу сьогодні на дім?"
– Якщо можна, то так - важко зітхнула Дейнеріс – Я сьогодні не в силі.
– Добре. Я тобі все скину на пошту - відповівши, чоловік підвівся зі стільця і підійшов до панорамного вікна – І Дейнеріс - якщо щось трапилося, відразу кажи мені.
– Я знатиму. Дякую - дівчина спокійно встала і пішла до виходу.
Ацу спостерігав за нею, переконаний, що у дівчини були якісь проблеми, про які вона не хотіла говорити. Він вирішив трохи підтримати її, надіславши роботу на дім, щоб вона могла відпочити і зосередитися на своїх проблемах.
О 8-й годині вечора Дейнеріс повернулася додому. Зазвичай в цей час, Ед та Касумі, ще були на тренуванні. Оскільки дівчина не хотіла витрачати час марно, вона вирішила розпочати роботу зараз.
Після того, як Дейнеріс приготувала собі каву, вона сіла у спальні за своїм ноутбуком, щоб продовжити працювати над доповіддю. Дві години пролетіли непомітно. Ед та Касумі тільки-но повернулися додому, але Дейнеріс ще не закінчила свою роботу. Проте, коли вона почула, що чоловік та донька повернулися, вона вирішила зробити перерву і піти на кухню.
– Незабаром відкриється наша агенція - посміхнувшись, сказала Дейнеріс.
– Ще не скоро. Я все ще шукаю місце розташування - відповів Ед.
– Ну, тепер тобі не потрібно його шукати - знизала плечима Дейнеріс - Зовсім недалеко звідси знаходиться наша агенція.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров за кров: історія помсти
FantasiaІсторія головної героїні - Дейнеріс Адомсон, яка намагається відстояти майбутнє для своєї сім'ї після того, як її батько вбив жінку лиходія - Джонсона. Вона робить все можливе, щоб захистити своїх близьких від гніву та зловмисних планів чоловіка, як...