Ранкова сонячне проміння засяяло у віконце кухні, відображаючи яскравий день народження Касумі. Саме 25-го червня, рівно рік тому, на світ з'явилася Касу.
Однією із звичок Дейнеріс - є прокидання без будильника о 5:30 ранку. Хоча дівчина не відчуває запалу на початку дня, вона все ж таки розуміє, що важливо почати день з правильного настрою та дисципліни. Дейнеріс встала з ліжка та направилась на кухню, щоб приготувати сніданок для своєї сім'ї.
Дівчина з самого дитинства була захоплена готуванням, і це захоплення не згасло з часом, а стало складовою частиною її життя. Вона ніколи не забуде, як її батько навчав готувати, допомагаючи їй зрозуміти процес приготування їжі, розповідаючи про те, як обрати найкращі інгредієнти та розпізнавати їх смаки. З тих пір Дейнеріс ніколи не припиняла вдосконалюватися у готуванні. Вона часто експериментувала зі смаками та інгредієнтами, дізнавалася нові рецепти та методи приготування їжі. Їй завжди було цікаво спостерігати за процесом приготування їжі, а її власна увага до деталей допомагала зробити кожну страву справжнім шедевром.
Готування для Дейнеріс було не тільки захоплюючим хобі, але й заспокійливою діяльністю. Коли вона занурювалася в процес приготування їжі, вона забувала про буденні проблеми та неприємності і зосереджувалася на тому, що робить. Це було не тільки корисним для її здоров'я, але й допомагало зберігати емоційний баланс та гарний настрій. Такими чином, дівчина спочатку приготувала млинці, а вже потім заварила кави. Аромат свіжої кави наповнив кухню, і Дейнеріс налила дві чашки, одну для себе та другу для свого чоловіка.Не минуло і десяти хвилин, коли дівчина переглядала соціальні мережі, вона відчула, як Ед зайшов на кухню. Дейнеріс почула тихий крок за собою та відчула ніжне цілування у верхівку волосся. Також чоловік обхопив її руками та приобняв.
– Доброго ранку - прошепотів Ед.
– Доброго - дівчина повільно підняла куточки губ у посмішці, що створило легку гру кінчиками її бузкових очей. Брови стали менш напруженими, а вираз її обличчя став більш розслабленим.
– О котрій ти встала? - він зацікавлено запитав.
– О 5:30.
– Ти сьогодні до мене зайдеш на роботу? - він відпустив Дейнеріс і підійшов до стільниці, щоб взяти приготовлений сніданок.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров за кров: історія помсти
FantasyІсторія головної героїні - Дейнеріс Адомсон, яка намагається відстояти майбутнє для своєї сім'ї після того, як її батько вбив жінку лиходія - Джонсона. Вона робить все можливе, щоб захистити своїх близьких від гніву та зловмисних планів чоловіка, як...