Частина 6. «Колишня учениця ліцею»

39 4 0
                                    

Маленький Кіріан дбайливо обробляв невелику ранку на обличчі Дейнеріс, намагаючись не завдати їй болі. Дівчина уважно спостерігала за сином, як він займається її доглядом. Він був дуже уважним і чутливим, тому розумів, що навіть найдрібніша ранка може бути болісною. Як тільки Кіріан допоміг обробити ранку Дейнеріс, вони разом пішли на кухню. Дівчина швидко приготувала для хлопчика сніданок та через деякий час прокинувся і з'явився на кухні Кайн.

– Доброго ранку - промовив Кайн.

– Доброго - наливаючи какао в кухоль, відповіла Дейнеріс – Як спалося?

– Добре, я навіть сказав би чудово - хлопчик сів за стіл – Тут немає цього неприємного запаху алкоголю і ніхто на тебе не кричить.

– Я рада, що тобі тут подобається.

– Кайн, а ти з нами підеш до моєї бабусі і дідуся? - запитав Кіріан.

– Якщо твоя мама не проти, то чому б і ні? - він знизав плечима.

– Не бачу проблем - дівчина трішки посміхнулася – Картопля тільки засмажена, тому бери поки що не охолола. А кава лежить..

– Кава лежить у верхній шухляді - перебив Кайн – Я пам'ятаю, дякую.

– Я пішла збирати Кіріана, а ти поки поїж.

Після приємного сніданку, Дейнеріс та Кайн супроводжували Кіріана до її батьків. Якщо зазвичай Дейнеріс у мовчазному настрої, то Кайн не любить такої тиші. Тому, поки вони йшли додому, Кайн та Дейнеріс розмовляли протягом всього шляху. Загалом, дівчина приємно спілкуватися з хлопцем.

– Я чув, як ти кудись уночі пішла - сказав Кайн.

– Пішла - дівчина йшла і дивилася вперед – Я повернулася в мафію.

– Тебе прийняли назад? - на обличчі хлопця зʼявилося здивування – Як я знаю, зрадників мафія ненавидить.

– Я дуже вигідна босу, так як і він мені - Дейнеріс знизала плечима.

– А Касумі про це знає?

– Поки що, ні - важко зітхнула Дейнеріс.

– Буду поки що «працювати» в агентстві, щоб не було зайвих питань.

Раптово дівчину перервав дзвінок. Коли вона взяла телефон, на екрані з'явився напис «Ацу», що здивувало її, оскільки Дейнеріс не очікувала дзвінка від нього в такий час.

Кров за кров: історія помстиWhere stories live. Discover now