Наступного дня, близько 10-ї ранку, пара повернулася на місце злочину. Порівняно з учорашнім днем, тут було набагато більше поліцейських, слідчих та фахівців, що працювали над розкриттям цієї справи. Поліцейські переходили з одного місця на інше, аналізуючи кожну деталь та знак на шляху, покроково відтворюючи події того страшного вечора. Слідчі ретельно фотографували кожен куточок, записували нотатки, намагаючись зрозуміти, що ж саме тут сталося.
– Детективне агентство - сказав Ед, показуючи поліцейському документ.
– Прошу проходьте - відповів чоловік піднімаючи однією рукою жовту стрічку.
Картина залишилася тією самою. Тільки трупи вже були накриті. У голові Еда було багато запитань, але поки що без жодної відповіді. Вони зайшли до кабінету, одягли рукавички та почали обстежувати кімнату.
– У тебе є якісь припущення? - поцікавився Ед оглядаючи стіл.
– Припущень, ні. Але описати чоловіка приблизно можу - дівчина випрямилась і подивилась на чоловіка.
– У сенсі?
– Убили десь о 10-й вечора. Одружений. Є дитина. І, мабуть, у нього дитина малого віку. Чоловіку на вигляд 46, приблизно. Видно, що при грошах.
– Звідки ти знаєш, що він має дитину? - здивовано запитав Ед.
– Ще вчора я придивилася на труп. Піджак трохи вимащений. А структурою видно, що дитяче харчування.
– Логічно – пробубнив Ед.
– А ось це вже цікавенько – дівчина дістала червону папку з шафки.
– Що тут? - чоловік підійшов ближче до дружини і перевів погляд на папку.
– Зараз дізнаємося - Дейнеріс відкрила папку. Посередині було написано "Порятунок від конкурентів" - Тут описано план вбивства. Він хотів нас усіх убити.
–Це значить?
– Хтось дізнався про його план раніше і подбав про нього. А це означає, що розслідування слід закривати.
– Що? Чому?
– Вони вбили винну людину. Той, хто це зробив, зберіг безліч життів, включаючи нашої дочки.
– Гаразд, поїхали в офіс – важко зітхнув Ед.
Пара дісталася офісу буквально за півгодини. Коли вони приїхали, Ед почав писати звіт. А ось Дейнеріс писала звіт не для агентства, а для мафії. Чоловік іноді поглядав на Дейнеріс. У нього все таки були якісь підозри. У кабінеті Еда чулися тільки звуки клавіш. Всю цю метушню зруйнував дзвінок. Він видавався з телефону Дейнеріс. Діставши його, дівчина побачила напис "Ацу".
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров за кров: історія помсти
FantasyІсторія головної героїні - Дейнеріс Адомсон, яка намагається відстояти майбутнє для своєї сім'ї після того, як її батько вбив жінку лиходія - Джонсона. Вона робить все можливе, щоб захистити своїх близьких від гніву та зловмисних планів чоловіка, як...