Ацуні поспішно повідомив Дейнеріс про новину, не гаючи часу. Зараз на душі дівчини стало набагато легше, оскільки її план набирає обертів, і Ацуні разом з нею вже підняли комітет на вуха. Через два дні відбудуться збори у Джонсона, тож Дейнеріс планує якомога швидше зустрітися з Ацуні та можливо з Еліс в штабі мафії, щоб обговорити можливі наслідки.
Ед зняв окуляри та закрив книжку, уважно глянувши на Дейнеріс. Він знає, що коли вона надягає чорні рукавички, вона готується до серйозної роботи.
– І куди ти так поспішаєш? - запитав він з цікавістю.
– Джонсон з'явився - пояснила Дейнеріс.
– І коли він встиг з'явитись? - відверто кажучи, Ед був напружено здивований.
– 2 години тому - відповіла Дейнеріс з посмішкою на обличчі – Мені зателефонував Ацу одразу ж після їхньої зустрічі. Господи, який же Джонсон наївний.
– Ти його недооцінюєш - промовив він тихо, знаючи, що це може призвести до конфлікту.
– Що? - запитала Дейнеріс, дивлячись на нього з запитанням.
– Нічого - посміхнувся чоловік, знайомо. Він знає, що з дівчиною немає сенсу сперечатися.
– Все, я побігла - промовила вона, підійшовши до чоловіка, поцілувала його та вийшла з кімнати.
Проте, дівчина не встигла відчини двері, як почула позаду голос своєї доньки. Дейнеріс розвернулася до Касумі і побачила, що та стоїть схрестивши руки на грудях.
– А чи не часто ти ходиш до Еліс? - запитала дівчинка – Ні, ну серйозно. Що ви робите щоночі?
– Я ж тобі говорила, що не сиджу вдома. Я теж тренуюсь - пояснила Дейнеріс.
– Так пізно? - Касумі підняла одну брову - Я відчуваю брехню, мам.
– Я тобі кажу чисту правду - Дейнеріс присіла на одне коліно і поклала руку на плече Касумі.
– Гаразд - дівчинка зітхнула – Іди вже..
– Дякую, що дозволили, пані - з усмішкою промовила дівчина.
***
В тьмяно освітленому кабінеті боса мафії повітря було наповнене безпомилковою аурою влади й таємниці. Тіні танцювали по стінах, наповнюючи кімнату таємничістю. Уздовж стін стояли високі книжкові полиці, де містилася величезна колекція фоліантів у шкіряній палітурці, назви яких були затемнені в напівтемряві. Незважаючи на темряву, з панорамних вікон відкривався захоплюючий краєвид на працююче місто внизу, різко контрастуючи з таємною діяльністю, яка розгорталася всередині.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров за кров: історія помсти
FantasyІсторія головної героїні - Дейнеріс Адомсон, яка намагається відстояти майбутнє для своєї сім'ї після того, як її батько вбив жінку лиходія - Джонсона. Вона робить все можливе, щоб захистити своїх близьких від гніву та зловмисних планів чоловіка, як...