У будинку панувала тиша протягом чотирьох годин. Лише вдалині можна було почути удари клавіш та звук душу. Дейнеріс, як завжди, сиділа на кухні й допрацьовувала свій звіт, тоді як Ед був у ванній кімнаті. Він збирався зустріти Кіріана, якого чоловік повинен був забрати.
Щодо Кайна, сьогодні вранці він повідомив Дейнеріс, що він збирається поїхати додому. Він сказав, що Дерік вже заспокоївся, і хоча дівчина не хотіла його відпускати, вона розуміла його.
Як тільки Дейнеріс закінчила свій звіт, вона вирішила привести свій вигляд у кращий вигляд. Однак, вона не збиралася вдягатися у стилі мафіозі. Дівчина одягла клітчасті чорно-червоні піжамні штани та чорний топ, зробила собі недбалий високий хвіст і випустила дві світлі пасма волосся.
***
Тільки як Касумі з Доріаном зробили крок в лікарню, дівчинку здивувала приємна атмосфера, що панувала в середині.
– Про що взагалі хоче поговорити твоя мама? - запитала Касумі з цікавістю в голосі.
– Чесно кажучи, я сам не знаю. Але вона сказала, що це терміново - зітхнув Доріан з тривогою в голосі.
– Доріан, якщо щось станеться, ти знаєш, що я буду поряд – дівчинка зупинилася і подивилася на нього зі співчуттям.
– Знаю – відповів хлопчик зі щирою посмішкою. – Заходь – він відчинив двері до палати і пропустив Касумі.
Світлі стіни та м'які на дотик текстильні речі створювали затишну атмосферу, а гарне освітлення з вікон та настінних ламп забезпечувало комфортне освітлення в приміщенні.
Палата була обладнана всіма необхідними засобами, щоб забезпечити максимальний комфорт пацієнта. Ванна кімната з душем та індивідуальними засобами особистої гігієни знаходилася в приміщенні, а шафи для зберігання особистих речей та робочий стіл дозволяли пацієнту відчувати себе зручно та організовано.
Також, палата мала відкрите вікно, що дозволяло бачити гарний краєвид за вікном та отримувати свіже повітря.
– Який джентльмен – сказала жінка, що лежала в ліжку, і посміхнулася до Доріана.
Мінеко Стаклів - 42-річна жінка з двома синами, Доріаном та Люциєм. У порівнянні зі своїм сином Доріаном, волосся Мінеко мало темно голубий колір, яке було хвилястим та досягало її плечей. Мінеко страждала від жахливої хвороби, яка поширюється серед демонів. Ця хвороба є дуже небезпечною та може викликати серйозні наслідки для тих, хто її отримав. Хоча очі жінки мають темно-червоний колір, їх синці підкреслюють її втому та боротьбу з хворобою. Одяг, що на Мінеко складається з білих кольорів вже протягом шість місяців. Тому що саме 6 місяців потому, вона потрапила в лікарню. Проте, незважаючи на стан Мінеко, вона продовжувала посміхатися та підтримувати рідних. Такою жінка була все життя, вона всі негоди легко сприймала і вирішувала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кров за кров: історія помсти
FantasiІсторія головної героїні - Дейнеріс Адомсон, яка намагається відстояти майбутнє для своєї сім'ї після того, як її батько вбив жінку лиходія - Джонсона. Вона робить все можливе, щоб захистити своїх близьких від гніву та зловмисних планів чоловіка, як...