12.

20 7 0
                                    

Direkt fél órával kilenc előttre állítottam ébresztőt, így másnap reggel 8:30-kor csörgött is. Kibattyogtam a konyháig, elkészítettem a reggelimet, és már azzal együtt ültem le 8:56-kor a kanapéra. Beleharaptam a pirított kenyerembe, majd pontban 9-kor megnéztem a díjátadóra jelöltek listáját. Csupán néhány másodpercbe telt amíg meg nem szólalt a telefonom.
- Na, mit táncolunk a díjátadón?
- Örülhetsz, igazad lett.
- Mindig igazam van. Szóval?
- Nem tudom. Valami különlegeset kéne vinni - tanácsoltam, miközben bekaptam egy paradicsomot.
- Ebben egyetértek. Nézzünk zenéket, küldjük át egymásnak és egyezzünk meg valamiben.
- Oké, így legyen.
Letettük, befejeztem a reggelimet, majd elkészültem és elindultam a menedzsmenthez. Bedugtam a fülembe a fülhallgatómat, és elindítottam a kedvenc playlistem.
Ahogy beértem az ajtón, a stúdiók felé indultam szokás szerint. Benyitottam oda ahol szoktam lenni, majd köszönve a bent lévőknek mentem a fülkébe.
[...]
Nagyon hamar végeztem a menedzsmentnél, így elindultam haza, hogy aztán keressek valami zenét a közös fellépésünkhöz Hanbinnel. Hazaértem, levettem a cipőmet és a kabátom majd sóhajtva ledőltem a kanapéra. Csupán pihentetni akartam a szemem, de sikeresen bealudtam, így mikor legközelebb kinyitottam a szemem már fél öt volt. Felültem, majd a hajamba túrva magam elé vettem a laptopom és rákattinttottam a youtubera.
[...]
- Mondjad Soo - vette fel néhány csörgés után a fiú.
- Ráérsz most? Kitaláltam valamit, hogy mit adhatnánk elő a díjátadón.
- Uhh, a próbateremben vagyunk, de ha gondolod átjöhetsz és el is próbálhatjuk ameddig kitaláltad.
- Oké, megyek, egy 15 perc és ott vagyok.
Letettem, elmentem átöltözni egy kényelmesebb ruhába, majd rövidesen el is indultam. Ahogy odaértem bementem, és egyből ahhoz a teremhez indultam ahol Hanbin próbál.
Kopogtam kettőt, majd óvatosan benyitottam. Amint bedugtam a fejem az ajtón, körülbelül 13 kíváncsi szempár meredt felém, köztük Biné is. Ahogy rájöttek ki vagyok, üdvözöltek, én pedig becsuktam magam mögött az ajtót és odamentem hozzájuk, majd amíg Hanbin ivott, elkezdtem magyarázni hogy mit találtam ki.
- Arra gondoltam, hogy lesz egy szám, kicsit lágyabb, amit ülve eléneklünk két széken ülve, ehhez még nem kell más. Majd ahogy ezzel végeztünk, pár másodperc szünet, ami alatt elviszik a székeket a színpadról, és ez idő alatt feljönnek a fiú és lány háttértáncosok. Felváltva lesznek lány és fiúbanda számok, a lányt én a fiút te énekled, és most jön a lényeg, hogy az én részemnél fiú, a te részednél lány táncosok lesznek, ráadásul mi is beállunk egymáshoz. V alakban állnánk, öt-öt háttértáncos kéne - ismertettem az ötletemet.
- Nagyon jó ötlet - mosolyodott el Hanbin, mire a többi is bólogatni kezdett.
- Tehát olyasmi lesz mint egy random dance - bólintottam.
- Ez szerintem tökéletes lesz a díjátadóra - jelentette ki Hanbin.
- Remélem, és azt is, hogy a rajongóknak tetszeni fog majd.
- Biztos vagyok benne. Na gyakoroljunk - csapta össze a tenyerét, majd miután néhány lány táncos is ideért, gyakorolni kezdtünk.

BTBT - kim hanbin -Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang