Evin kapısını açıp kendimi içeri attım ve elimle ittiğim sırada sertçe açıldı tekrar. Dirsek kısmıma çarpan kapı canımı acıtsa da cesaret edip de ona dönüp bağırmadım. Öfkesinden korkuyordum.
"Her zaman aynı şeyi yapıyorsun! Kaçıyorsun!' diye bağırdı var gücüyle. Öyle ki açık balkon kapısından aşağıdakilerin bile bizi duyduğuna emindim.
"Ne yapmamı bekliyorsun? Onlar benim ailem!' dedim en sonunda cılız bi sesle. Sinirli bı kahkaha attı.
"Aile mi? Aile ne biliyor musun sen? Aile, anasız babasız olan fikret için hepimizin çabalaması! Aile Meryem abla için her hafta eksiksiz aynı saatte görüşe gitmemiz! Aile kızların dershane parasını ortak ödememiz! Aile batmak üzere olan mobilya mağazasını elinde avucunda ne var ne yoksa ortaya koyan o eşsiz insanlar! Aile onlar! İnkar et hadi! Burda güldüğün kadar hapise girmeden önce anne babanın yanında güldün mü? Gulemezsin. Çünkü senin aile kavramın bi boka yaramaz!" Bagirmiyordu ama bağırsa bu kadar etki etmezdi. Ona o kadar kırgın baktım ki derin bi nefesi koydu aramıza.
"Kendine zarar veriyorsun. Zaten iyi değilsin onlar senin psikolojini daha kötü etkiliyorlar. "
"Bu konuşmak istediğim bi konu değil. Öyle ki seninle konuşmak istediğim bi konu hiç değil. İlgin için teşekkür ederim ama gitsen iyi olacak"
Bana dik dik baktı. "Burda bitmedi" deyip sinirli bi şekilde ayrıldı yanımdan.
Burda gitmediğini ben de biliyordum. Benden uzak durmasının sebebi, deli gibi etkilenmesiydi. Yan yana geldiğimizde sürekli beni izliyordu. Farkına varır varmaz da sigara yakıyordu. Asıl burda yeni başlıyordu. Ben başlıyordum.
Kısa bi duş alıp üzerime güzel bi gecelik giydim. Bi kırmızı şarap açtım ve orta sehpahaya iki kadeh kattım. Telefonumu alıp isminin üzerine bastım ve mesaj attım.
Gönderilen: Barut Ali
Konuşalım.
Bekledim. Uzun uzun bekledim ve üç kadeh şarap içtim. Cevap vermedi.
Sabaha karşı uyku coreklenmisken mesaj geldi.
Gönderen: Barut Ali
İşlerim var. Daha sonra konuşalım.
İçimdeki küçük kadın kırgınca baktı mesaja. Diğer kadın kıskançlık etti tırnaklarını yedi. Bir diğeri küstü ve odasına çekildi.
Gönderilen:Barut Ali
Ne işin var bu saatte?
Hayır beni reddettiğine değsin istiyorum.
Sarhoş mu olmustum? Çok mu belli etmiştim Ali'yle sevişmek istediğimi?
Birinin yanındayım. İşim var. Anlatabildim mi?
Attığı mesajı bikac kere okumak zorunda kaldım. Anlatabilmişti. Çok net. Biriyle birlikte oluyordu zaten ve benim deneyimsiz ve iğrenç bedenime ihtiyaci yoktu. Tıpkı bana ihtiyacı olmadığı gibi. Kendime bi valiz hazırladım ve evden çıktım. Üzerimi değiştirmeyi de ihmal etmedim tabiki kafayı o kadar bozmadım henüz. Henüz...
Bu utancın üzerine Ali'nin yüzüne bakabileceğimi zannetmiyorum zaten. Sorarsa da açık açık sarhoştum hatırlamıyorum derim. Evet. Derim.
İki hafta sonra Meryem Sultan çıkıyordu. O çıkana kadar gelmeyi düşünmüyordum.
Arabaya binip son kez evime baktım. Derin bi nefes alıp arabaya bindim ve mahalleden uzaklaştım. Çiftlik evine gelmem tam üç saatimi almıştı ve ben bu süre içinde çok kez arabayı kenara çekip uyumayı düşündüm çünkü basım ve gözlerim çok acıyordu. Karnım açtı ve şarap fena caprmıştı.