3

1.7K 117 162
                                    

Nagi, kendine gelip bakışlarını İsagi'ye çevirirken yüzü düz bir ifade aldı. ''Ben önden gidiyorum bir işim çıktı.'' İsagi'nin morali bozulurken ceketi Nagi'ye uzattı. ''Bugün benimle olacağına söz vermiştin.'' 

''Önemli bir iş olmasa seni bırakır mıyım?'' İsagi'nin yanağına bir öpücük bırakıp hızlı adımlarla yürümeye başladı.

Nagi'nin adımları hızlanırken çıkışa ulaşmıştı. Gözleri etrafını tararken hedefini bulduğunda güldü. Sessiz bir şekilde arkası dönük bankta oturan Reo'nun yanına yaklaştı. Elindeki ceketi Reo'nun omuzlarına bırakırken kulağına eğildi. 

''Hasta bir şekilde rüzgarda durmamalısınız.'' Reo'nun vücudu gerilirken kafasını dibinde duran adama çevirdi. ''Ne zamana kadar dibimde duracaksınız?'' işaret parmağını alnına yaslayıp ittirdi. ''Çok kabasınız.'' Reo, gözlerini devirip bakışlarını yere indirdi. 

''Sevgilinizin yanında olmanız gerekmiyor mu?'' Nagi, Reo'nun yanına otururken cevapladı. ''Bir işi olduğu için benim önden gitmemi istedi. Bende sizin burada oturduğunuzu görünce az önceki kabalığımdan dolayı özür dilemek istedim.'' 

''Gerek yok.'' Reo, oturduğu yerden kalkıp Nagi'ye döndü. Omuzlarındaki ceketi eline alıp Nagi'ye uzattı. ''İnce düşünceniz için teşekkür ederim ama biri görürse yanlış anlayabilir.'' 

Nagi, ceketini geri alırken Reo, arkasını dönüp yürümeye başladı. Birkaç adım atmıştı ki bileğine sarılan elle olduğu yere sabitlendi. ''Adını öğrenmek istiyorum.'' Reo, bir bileğindeki ele birde bileğini tutan adama baktı. ''Bırak.'' sert bakışlar Nagi'yi ürkütürken bileğini yavaşça serbest bıraktı.

''Bu iki oldu. Üçüncüde olacaklardan ben sorumlu değilim.'' Nagi, ona anlamsız gözlerle bakarken Reo, oflayıp elini pantolonunun cebine soktu. ''İkidir bana izinsiz dokunuyorsun diyorum. Temas bağımlısı falan mısın sen?'' Nagi, bu dediğine gülerken bir adım atıp aralarındaki mesafeyi en aza indirdi. 

''Öyleysem ne olur?'' Reo, dişlerini sıkarken bir adım geri gidip aralarına tekrar mesafe koydu. ''Sevgilisi olan birinin başka bir erkekle yakınlaşmaya çalışması çok garip. Sevgilini aldatmak gibi bir fikrin mi var yoksa?'' 

Nagi, tekrar mesafeyi kapatırken parmaklarını Reo'nun çenesine değdirdi. Reo'nun çenesi kasılırken göz ucuyla parmaklarına baktı. Bir eli çenesindeki parmaklara gidip sıkıca kavrarken sert bir şekilde döndürdü bu hareketle Nagi'nin de dönmesini sağladı ve sırtında sabitledi. 

Kafasını kulağına yaklaştırıp fısıldadı. ''O parmaklarını kırmadan önce bana temas edip durmayı kes.'' onu sırtından itip yürümeye başladı. ''Senin gibi erkekler midemi bulandırıyor.'' 

''Ayrıca feromonlarına sahip çık.'' 

Reo, derin derin nefesler alarak ilerlemeye başladı. Omega olduğunu öğrendiğinden beri feromonlara maruz kalmaktan nefret ederdi. Başka Alfaların yanında ilaçlarla idare edebilse de bu adamın yanında kullandığı ilaçlar etkisiz kalıyor gibi hissetmişti. 

Pantolonunun cebindeki telefonu çıkartıp asistanının numarasını tuşlarken elini bir duvara yasladı. Aldığı her nefes vücuduna diken batırılıyormuş gibi hissetmesine neden oluyordu. ''Biraz halsiz hissediyorum direkt eve geçeceğim. Sende işlerini hallettikten sonra evine gidip dinlen.'' 

''Neredesiniz hemen geleceğim hastaneye gidelim.''

''Hayır gelmene gerek yok. Biraz dinlensem yeterli olur.''

''Ama başkanım.''

''Dediğimi yap.'' 

Telefonu kulağından çekip aramayı sonlandırırken başının döndüğünü hissetti. Duvara yaslı elini yumruk yaparken gömleğinin iki düğmesini çözdü. ''Sikeyim neden böyle oluyor?'' 

Bir taksi önünde dururken dengesiz adımlarla taksiye ilerleyip bindi ve adresi söyledi. Kafasını cama yaslarken gözlerini kapattı.

- GÜNÜMÜZ - 

''Chigiri, bu kişiyi tanıyor musun?'' Nagi, elindeki fotoğrafı Chigiri'ye uzatırken koltukta arkasına yaslandı. Chigiri fotoğrafı alıp inceledi. ''Reo Mikage.'' Nagi, onu göz kırparak onayladı. ''Aferin sana.'' 

''Peki Reo Alfa mı Omega mı?'' Chigiri, onu birkaç saniye izleyip cevapladı. ''Alfa.'' Nagi, sinsi bir sırıtış sergileyip bir bacağını diğerinin üstüne yerleştirdi. ''Ben o kadarda emin konuşmazdım.'' 

''Ne demek istiyorsun Nagi açık konuş.'' Chigiri, elindeki fotoğrafı masanın üstüne gelişi güzel atarken kahve bardağını eline alıp yudumladı. ''Feromonlarımdan etkileniyor.'' 

''Baskın Alfasın feromonlarını hepimiz hissediyoruz zaten.'' kahve bardağını avuçlarının arasında döndürürken kaşları çatıldı. ''Yoksa Omega olduğunu mu düşünüyorsun?'' Nagi, onu başıyla onayladı. 

''Feromonlarımı kullandığımda bir Omega'nın verdiği tepkileri verdi.'' bakışları masadaki fotoğrafa kayarken gülümsedi. ''Sanırım Mikage ailesinin bir açığını yakaladım.'' 

''Onlara karşı mı kullanacaksın bu durumu?'' 

''Önce biraz eğleneceğim. Duruma göre kullanabilirim.'' 

''İsagi'nin varlığını unutuyor gibisin.''

Nagi'nin dudakları büzülürken saçlarını karıştırdı. ''Haberi olmadığı sürece bir sorun olmaz. Sende ağzını kapalı tut.'' 

Chigiri, kahvesinin son yudumunu alırken mırıldandı. ''Sevgilini mi aldatacaksın?'' Nagi, ayağa kalkarken koltuğa bıraktığı ceketi üstüne giydi. ''Reo ile yatmadığım sürece aldatmış sayılmam. Tabii gerçekten Omega ise işler biraz değişebilir.'' 

''Şu feromonlarını yanında kullanıp durma eğer dediğin gibi Omega çıkarsa baskın olduğun için kızışmaya sokacaksın.'' 

''Eğer öyle olursa koşa koşa bana gelecektir. Başka bir Alfa'ya gidemez.'' Chigiri, ona ters ters bakarken Nagi, omzuna dokunup yürümeye başladı. 

''Şirketi batırmak için uğraşıyoruz o yüzden sakın duygusal bir bağ falan kurayım deme.''

''Duydun mu beni?''

Chigiri, arkasından bağırırken Nagi, şarkı mırıldanarak çıkışa yürüyordu. Bir anda kendini düşündüğü şeyin gerçek olmasını dilerken bulmuştu. Reo, şuana kadar takıldığı tüm Omegalardan farklı görünüyordu. İçindeki sahip olma hissi açığa çıkarken arabasına bindi. Arabayı çalıştırıp kalabalık caddede yola çıkarken telefonundan bir numara tuşlayıp hoparlöre aldı. 

''Yarın akşam için Mikage Şirketinin başkanına farklı bir isim kullanarak yemek daveti gönderin. Lüks restoranlardan birini de kapattırın.''

''Anlaşıldı efendim.'' 

Aramayı sonlandırıp yola odaklandı. ''Yarın gece sırrını ortaya çıkaracağım.''

***

Reo yemez bu numaraları koçuuum bak işine. Yada yer mi? 

Revenge || Nagireo OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin