Pagi itu , Haeyoung terlambat bangun untuk ke sekolah . Semuanya berpunca dari Jeongwoo yang sibuk memintanya membuatkan kerja matematik yang diberikan cikgu minggu lepas .
' Tak guna kau . Kau punya kerja , aku yang datang lambat . '
Kebiasaannya , dia akan ke sekolah bersama abangnya . Namun baru semalam abangnya menyuruhnya untuk pergi dan balik bersama Jeongwoo .
Ergh , benci .
Haeyoung terus berlari sekuat hatinya apabila melihat ramai pelajar telah memecut laju ke dalam pagar sekolah . Guru bertugas mula berjalan mendekati pagar .
Langkah larian Haeyoung yang agak terjongket itu sememangnya membuatkan dia kurang laju . Sudahlah bangun lambat , lepas tu kaki terlanggar dengan kaki katil .
Pergh , sedap .
" Arh , tolong lah !" Ujar Haeyoung perlahan . Lagi sedikit sahaja lagi , gurunya itu mahu menutup pagar sekolah .
Haeyoung kelelahan . Dia mula memperlahankan lariannya . Namun baru sahaja dia ingin mencari tenaga , tiba tiba lengannya direntap seseorang . Terus kaki Haeyoung kembali berlari .
"Yah-"
Haeyoung sempat memandang ke arah lelaki yang berlari dihadapannya itu . Siapa ni ?
Akhirnya , dia dan lelaki itu sempat membolosi ke dalam pagar sekolah . Terus Haeyoung jatuh tersungkur di depan pagar akibat terlalu penat .
Haeyoung melihat seluar slek yang dipakai dari dalam skirt sekolahnya . Terlihat seluar itu sedikit terkoyak dibahagian lutut . Mungkin sudah luka barangkali .
" Nah " satu pasang plaster dihulurkan kepadanya .
Haeyoung mendongak memandangnya . Wajah Haruto menjamah pandangannya . Oh , dia ke yang tarik aku tadi ?
" Oh , terima kasih " ucap Haeyoung . Haruto hanya diam . Selepas sahaja Haeyoung mengambil plaster yang dihulurkannya , terus dia berlalu pergi meninggalkan gadis itu .
YOU ARE READING
BUL - LOVE • PARK JEONGWOO
Fanfiction27/2/23 " Ni adalah pembalasan untuk orang macam kau yang terima aku . Aku dah cakap aku dah berpunya , tapi kau yang gedik . Memang sepanjang hubungan kita ni , aku akan buat kau merana , Moon Haeyoung - Park Jeongwoo [ BUL-LOVE = BULLY+LOVE ] #1...