#29#

293 38 415
                                    

Adrien çalan telefonunu eline aldı ve yatakta doğrulup ayılmaya çalıştı. Plagg yanında kıvrılmış öylece uyuyordu. Aslında telefon çalmadan önce Adrien da uyuyordu... Israrla çalan telefona küfretti ve Marinette'den gelen aramayı yanıtladı.

"He Mari?"

"Adri, Chloé ile dışarı çıkacağım. Sen de gelsene."

"O kim be?"

"Oğlum uzatma gel işte."

"Gelemem bir yere, çekimim var bugün."

"Öyle mi? Odanın hangi duvarını çekeceksin?"

"Off Marinette, çok sinirimi bozuyorsun. Hem sen dünün hesabını vermedin daha."

"Tamam gel işte, o zaman hesaplaşırsın benimle."

"Ya ben ne yapacağım sizin gibi yaşlıların arasında?"

"Ben senin gibi bir ergenle ne yapıyorsam onu. Gel çabuk, atıyorum konumu."

Adrien telefonu kulağından çekti ve Plagg'e döndü.

"Chloé kim amına koyayım?"

...

Marinette karşısında beş karış suratıyla oturmuş salatasını yiyen Adrien'a baktı. Siparişleri gelene kadar üçü sessizce oturmuştu, siparişten sonra da Adrien sadece yemeğiyle ilgilenmişti. Marinette eliyle yanındaki sarı saçlı kızı işaret etti.

"Adrien, bu Chloé."

Chloé gülümsedi ve elini uzattı.

"Memnun oldum."

Adrien çatalını kaseye daldırdı ve kısa bir bakış attı.

"Ne yapayım?"

Chloé başta duraksadı ama sonra tekrar bir konuşma denemesi yaptı.

"Marinette bahsederdi senden. Daha önceleri de senin için önemli biri, tanışalım demiştim ama hoşuna gitmeyeceğini söyledi."

"Doğru demiş."

Umutsuzca son kez ağzını açtı.

"Sonunda tanışabildiğimize sevindim."

"Tamam."

Chloé pes etti, elini geri çekti ve Marinette'e eğilip ağzının kenarıyla konuştu.

"Marinette çıldıracağım. Oturuşu, duruşu... Yani gayet efendi bir çocuğa benziyor. Hayır sadece konuşmak istedim, sohbet başlasın diye. Bilmeden kalbini mi kırdım, anlamadım ki... Yanlış bir şey mi yaptım?"

Marinette Adrien ile ilk kez karşılaşmış bu zavallı insanın onu tanımlama çabalarına acı acı gülümsedi ve o da ağzının kenarıyla konuştu.

"Merak etme, yanlış bir şey yapmadın. Kendisinin tanışma şekli böyle."

Bir süre Marinette ile Chloé sohbet ederken Adrien sadece onları izledi ama sonra konu tekrar ona geldi.

"İşte... Dedim ama görüyorsun. Ağzından cımbızla laf alıyoruz."

Adrien Marinette'e kötü kötü bakmaya devam etti.

Pets \ Lukadrien Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin