1.Bölüm

38 7 1
                                    

GÖĞSÜMDEKİ MATEM... 

 Acıyor Göksel ,Murat Dalkılıç Yalan Dünya ( speed up'da güzel:)) Sen AĞLAMA Badem.

Babamın ölümünden tamı tamına üç yıl geçmişti.Ben şuan 23 yaşındaydım.Babamı kaybettiğimde ise 20.

Hastanenin bahçesine çıkmış derin derin nefes alıyordum.Hastalar etrafta dolaşırken gülüyor,ağlıyor,bekliyorlardı.Neyi, kimi beklediklerini bilmiyordum ama.Tam karşımda bana bakan ellili yaşlarındaki kadının babasının öldüğünü biliyordum.

Ama kadına daha söylenmemişti.Çünkü bu görev bana verilmişti.Derin bir nefes daha alıp önlüğümün cebindeki sakinleştiriciyi kontrol ettim.Yerindeydi.Sakin adımlarla bankta oturan kadına yürüdüm.Kadının gözleri beni bulunca telaşla ayağa kalktı.Derin bir nefes daha aldıktan sonra konuştum: " Tarık Doğan'nın neyi oluyorsunuz?" dedim.Kadın bi an durdu ve dolan gözlerle konuştu: " K...Kızı." dedi.Gözlerimi sıkıntıyla yumup soğukkanlılıkla konuştum: " Babanızı tüm çabalarımıza rağmen kurtaramadık"  kadın fenalaşınca kollarıma tutundu ve ağlamaya başladı.Cebimdeki şırıngaya uzandığım sıra kadın önlüğümün yakalarına yapışarak konuştu: " Nası? neden kurtaramadın onu! neden?" dedi.Gözlerim dolmuştu ama ağlamadım.İstesemde ağlayamazdım zaten göz pınarlarım kupkuruydu çünkü.

Kadın önlüğümün yakalarını bıraktı ve gözleri kayıyordu.Hızla atılıp çıkardığım şırıngayı sakince omuzuna vurdum ve kadının oracıkta bayılmasına sebep oldum.Güvenliklere seslenip sedye getirmelerini istedim.Kadını hızla sedyeye indirip içeri götürülüşünü izledim.Gözlerimi gökyüzüne çevirdim ve kararmaya yüz tutan bulutları izledim.Sıkıntılı bir nefesin ardından biri omuzuma dokundu.Yavaşça dokunan kişiye dönünce Aslı olduğunu gördüm.Gözlerine ulaşmayan gülümsemeyle beni izlerken ellerinde tutuğu kahvelerden birini bana uzattı.Sakince ellinden aldım ve zorlukla gülerek " teşekkürler" dedim.Aslı'da benim yanımda durup gökyüzünü izledi.Dakikalar sesizce geçerken bu sesizliği Aslı bozdu. " hadi gel şu banka otturalım." yavaşça oraya doğru adımlarken konuştu. " günün nasıldı?" dedi.Bakışlarımı yerden kaldırıp ona baktım. " berbat gibi bişey" dedim.Aslı gözlerini kısarak konuştu. " nedenmiş o?" dedi.

Banka oturdulktan sonra bacak bacak üstüne atıp ona döndüm. " Tuğçe hanım benden Bugün birinin vefatını kızına duyurmamı istedi de" dedim.Kaşları yukarı havalanırken konuştu. " Şu aptal kadına bak ya! yemin ederim birgün onun o permalı sarı saçlarını elime dolayıp koparacam oh olacak!" dedi.Dudağımın bi kenarı yukarı kıvrılırken konuştum. " Senden beklerim" dedim.O da bana baktı ve kıkırdadı.Aslı ile 22 yaşımda tanışmış e çokta sıkı fıkı olmayan bi arkadaşlığımız oluşmuştu.Sevimli,sakar ve bi o kadarda yardımseverdi. Bakışlarımı karton bardağa çevirdim ve Aslı'nın anlatığı magazin haberlerini dinlemeye çalıştım.

Akşam olmuştu ve mesai saatimin bitmesine bi beş dakika kalmıştı.Çantamı toparlarken üzerimdeki hastaneye ait kıyafetleri çıkarmış kendi kıyafetlerimi giyinmiştim.Saçımı altan gelişi güzel toplayıp bağladıktan sonra çantamı koluma asmış soyunma odasından çıkmıştım.Hastanenin kapısının önüne geldiğimde telefonumu çıkarıp Aslı'ya mesaj attmıştım.

Siz: Aslı hastanenin arka tarafında seni bekliyorum.

 Aslı: tamadırrr :)

Telefonumu kapatıp kotumun cebine sıkıştırdım ve hastanenin arka tarafına doğru yürüdüm. Siyah sportif BMW arabamın uzaktan kumandasıyla kilitleri açtım ve arabamın sürücü koltuğuna oturarak çantamı arka koltuklara attım ve telefonumuda araba tabletinin altında duran tutacağa taktım.Arabayı çalıştırıp hastanenin önüne sürdüğüm sıra Aslı kapıdan çıkıp bana doğru yürüdü.Kafasını kaldırıp benimle göz göze geldiğinde gülümsedi ve ön koltuğa oturdu. " Selam" dedi tatl tatlı. " Selam.Ee nereye evemi yoksa başka bir planın varmı?" dedim.Sırıttı ve " sanki özel şöförmüsün ha? kız bu ne havalar.Eve beni götür.Evimi özledim.Şu Tuğçe'yi görmediğim tek yer evim" dedi.Sona doğru kızınca sesi inceliyordu.Yavaşça kıkırdadım ve " tamam.Sakin ol kaptan rotayı sizin eve sürüyorum" dedim.O da güldükten sonra yoluma bakarak sürmeye başladım.Aslı tabletten sesiz,sakin bir şarkı açmıştı ve bu cidden insanı rahtlatıyordu.Yol boyu erkek arkadışyla konuştuktan sonra yine kavga etmiş ve kızarak arabadan inerek evine girmişti.Ben o eve girenen kadar onu izlemiş,o eve girdiği gibide ben gaza basarak gitmiştim.

KABURGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin