[17]*İntikam*

4.8K 178 116
                                    


Şerefsizçoçuk:
Nasılsın?

Siz:
Sanane!?
Seni ne ilgilendirir!?

Şerefsizçoçuk:
Sakin
Sadece soru sordum
Rahatsız ettiysem bağışla beni

Siz:
Senin varlığın zaten rahatsız ediyor!
Harbi sen niye varsın!?

Şerefsizçoçuk:.
Tuana..
Sinirlisin galiba?

Siz:
Sana bir soru Sordum!

Şerefsizçoçuk:
Ben ne bileyim?
Babama sormak lazım
Ben niye varım acaba:D

Siz:
ÇÜŞ!
pis sapık!
Medeniyetsiz
Terbiyesiz!
Ahlaksız!

Şerefsizçoçuk:
Tuana

Siz:
Niyeti bozmuş sun sen!

Şerefsizçoçuk:
Ne alaka ya?
Karı koca arasında olur öyle şeyler
Hem sende öyle geldin hayata
Leylekler getirmedi ya:d

Siz:
Doğrusu
Annen nerden bilecektiki?
Zorba bir çocuğu olucağını
Eminim ki bilseydi
Seni yapmak istemezdi.

Şerefsizçoçuk:
.....

Siz:
Görüşmemek üzere ben gidiyorum.

Çevrim dışı

"Kimle yazışıyorsun sen öyle?" Diye soran Alisaya döndüm. Elimdeki telefonu ona verdim. Kaydırarak mesajları okudu. Gülerek bana döndü.

"Kızım sen çok fenasın!" Dedi. Telefonumu bana uzattı ve bende aldım. Alisanın planımdan haberi vardı.

"Daha yeni başlıyoruz. Çağan benim triplerime, laf sokmalarıma dayanamaz" dedim kendimden emin bir tavırla. Bir insanın canını en çok bir kelime, söz acıtırdı. Bende Çağandan böyle alıcaktım intikamı mı.

Az önce soktuğum laf üzerine Çağan birşey diyememişti. Gerçekleri yüzüne vurdukça vicdan azabından ölücekdi. Bencil ve acımasızca görünüyor. Ama zamanında bana da çok çektirdi.

Kim bilir belki bu intikam herşeyi değiştirir. İçimdeki öfke soğur. Ve Çağanla gerçekten arkadaş olabiliriz. Ama sevgili sanmıyorum. İmkansız gibi birşey.

Alisayla okulun bahçesinde çimenlerin üzerinde oturuyorduk. Uzaktan Akını gördüğümde el sallayıp yanımıza çağırdım.

Hemen yanımıza geldi. Elinde poşet vardı. Oda bizim gibi çimenlerin üzerinde yerini aldı. Poşetin içinden çekirdek çıkarıp Alisaya verdi. Alisa sırıttı.

"Bu dedikodu var demek!" Dedi heycan karışık sesle. Birtanesini de bana vermişti Akın. Ardından bize döndü. Üçümüz daire şeklinde oturmuştuk.

"Kızlar bomba haberlerim var!" Dedi heycanla. Onun bu haline kıkırdadım.

"Anlat anlat!" Dedi heycanka Alisa. Akın etrafına bakındı sonra yine bize döndü.

Takıntılı ZorbamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin