Yakışıklı Öküz, 9. Bölüm
-
Kusura bakmayın hanımefendiciğim ama tam bir salaklık abidesisiniz, kararım olumsuz Esra abla.
Oflayarak kucağımdaki mısır tabağından bir avuç aldım ve ağzıma tıktım. Gerçekten hayatımda hiç bu kadar acemice bir korku filmi izlediğimi hatırlamıyordum. Her filmde olduğu gibi burada da salaklıkta mastır yapmış bir kız ecelini arar gibi mutfağa gidiyordu.
Hem de elektrikler kesikken, hem de her yerden tıkırtılar yükselirken, hem de gecenin bir körü.
Gözlerimi devirip telefonumu çıkardım ve Instagram'da dolanmaya başladım.
Aniden kulağıma dolan çığlıkla telefonum elimden düştü ve ben de çığlık attım.
"Has-"
Teşekkürler ağzımı kapatan el, yoksa şuan bağırarak küfür edecektim.
Ağzımdaki baskı gidip bu sefer kulağıma kahkaha dolunca kaşlarımı çatıp Kaya'ya baktım.
"Korkmuyordun değil mi?"
Sinirle ayağa kalktım ve filmi kapattıktan sonra "Telefona dalmıştım! Korktuğum falan yok!" diye bağırdım.
Bu anı beklediğine adım kadar emindim, filmin başından beri korkmamı bekliyordu.
"Korktun işte."
"Korkmadım."
"Korktun."
"Korkmadım."
"Korkmadın."
"Korktum."
Bir kahkaha patlatınca kaşlarım çatıldı ve ne dediğimin farkına varınca koltuktaki mısır tabağını aldım.
Demek kelime oyunu yaparak kazandığını düşünüyorsun.
Kaya kahkaha atmaya devam ederken şirince gülümsedim ve elimdeki mısır tabağını kafasına geçirdim.
Bu sefer kahkaha atma sırası bendeydi.
Gözleri kocaman olurken tabağı başından aldı ve almasıyla omzundan birkaç tane mısır döküldü.
Kahkahalarım artarken hızla ayağa kalktı ve bana doğru bir adım attı.
Gülmemek için dudağımı ısırdım ve ben de kapıya doğru bir adım attım.
Birkaç saniye bakıştıktan sonra aynı anda ikimizde kapıya koştuk ama ilk dışarı çıkan ben oldum.
Merdivenleri koşarak inerken arkamdan geldiğini biliyordum.
Annemlerin yanına beni yakalamadan inersem can güvenliğim sağlanmış olurdu.
Son 3 basamağı atladıktan sonra nefes nefese annemlerin yanına gittim. Kahve içiyorlardı.
Hemen ardımdan Kaya yanımıza geldi ve hızını alamayıp bana çarptı. Adeta uçarak duvara çarptım ve daha sonra yere düştüm.
Başımın üzerinde kuşlar uçuşuyordu.
"Arya! İyi misin?"
Üçü birden yanıma geldi ve endişeli gözlerle beni süzmeye başladılar.
Baş parmağımı iyiyim anlamında kaldırdım ve daha sonra beni uçuran Kaya'ya baktım.
"Kaya saçında mısır kalmış."
-
...14 öküz, 15 öküz, 16 öküz, 17 öküz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI ÖKÜZ (Düzenleniyor)
HumorO sabah yeryüzündeki en güzel mavilere sahip olan adam bana çarptığında, kalbim avuçlarının içine düşmüştü. ಡ Sen bir öküzsün, yakışıklı öküz. Ama öküz öküzdür öyle değil mi? ಡ Macera içinde #1 (09.06.2019)