Ertesi sabah Ji Ran erken uyandı ve ilk tepkisi seks rüyası görmesiydi.
"Kahretsin! Ölüm sonrası evliliğin canı cehenneme! Yirmi yıldan fazla bir süredir materyalistim ama bir hayaletle seks yapmayı hayal ettim. Yazıklar olsun bana! Bu düğün hayal ettiğimden daha travmatik."
Mırıldanırken ağzının aşırı kuru olduğunu hissetti. Akşamdan kalma olduğunu düşündü ve kalkıp biraz su içmek istedi ama kalktığı anda dondu.
Belindeki ve bacaklarındaki acının yanı sıra, özel bir kısmı o kadar incindi ki soğuk terler içinde patlak verdi. Acı o kadar keskindi ki, daha önce hiç serseri eğlencesi gibi bir şey yaşamamış olmasına rağmen, ona ne olduğunu hemen anladı.
Rüya değildi. Balon düğümü çok acıttı!
"Ah!"Ji Ran ilk başta sertti. Sonra ne olduğunu anladı ve başını yorganla örttü ve uzandı, " Kahretsin, bu bir rüya değildi. Bir hayalet tarafından becerildim!"
Bir süre uluduktan sonra Ji Ran aniden korkudan titredi. Bir hayaletle yattığını öğrendikten sonra kimse sakin kalamazdı. Sadece tüyler ürperticiydi!
Ji Ran hayal edip etmediğinden emin değildi, ama vücudunu örten yorganla bile üşüdü. Hava o kadar soğuktu ki yorgan bile onu sıcak tutamıyordu.
Yorganın altında titreyen Ji Ran ağlamak istedi. 'Bu çok haksızlık. Ölü birinin ruh tabletiyle düğün yapacak kadar şanssızım. Şimdi de bir hayalet peşimde mi?'
Vaaah! Vaaaah! Vaaaaah!
Dün gece, bir hayalet onu bastırdı ve vücuduna girdi. O halde ruh tableti o hayalete ait olmalı. Kahretsin! Bir hayaletle evliyim. İçimdeki hayatı emecek mi?'
Birisi kapıyı çaldığında Ji Ran'ın zihni her türlü senaryoyu oynuyordu. Kim olduğunu sormadan önce dışarıda bağıran yaşlı bir kadın duydu.
"Hey! Güneş doğuyor ve sen hala uyuyor musun?! Burada yapacak çok işimiz var ve tarım arazilerinde emeğe ihtiyaç var! Ailemizle evlenmenin seni genç bir efendi yaptığını mı düşünüyorsun? Ailemizle evlisin ama yine de bir erkeksin! Ve bir erkek olarak çalışman gerek! Bu evde bir şey yapmana gerek olmadığını mı düşünüyorsun? Kimsenin evimizde boş boş oturmasına izin verilmiyor. Bir kadın olsanız bile, aile için bazı işler yapmanız gerekir! Kadın olmadığın bir yana!"
Yaşlı kadının sesi kulağa oldukça kaba geliyordu. Ji Ran kızgındı. O anda korkmayı unuttu. Yorganı kaldırdı ama cevap veremeden. Şimdi çok hızlı hareket ettiği için poposu tekrar ağrıyordu, bu yüzden sadece orada oturabildi ve acı içinde bağırmamaya çalıştı.
Cevap vermediği için yaşlı kadın kapıyı şiddetle çalarken bağırmaya devam etti.
"Hey! Beni duyuyor musun? Neden bir şey söylemiyorsun? Öldün mü ölmedin mi? Hemen kalk! "
'Ben ölmedim. Evli olduğum kişi öldü ve ben ölü bir adam tarafından becerildim!'
Ji Ran tamamen sinirlendi. Dışarı çıkıp yaşlı kadınla didişmek istiyordu ama onun üzerinde gerçekten hiçbir gücü yoktu. Poposu o kadar ağrıyordu ki yaşlı kadınla konuşamıyordu bile. Bu yüzden onu görmezden geldi ve uzandı.
Bağırmaya devam et. Seni duyamıyormuşum gibi davranacağım, çünkü şu anda kıçım çok ağrıyorken dışarı çıkamam.'
Cevap alamayan yaşlı kadın odaya girmek istedi ama Ji Ran erkek olduğu için girmedi. Sonunda öylece gitti.
Sonunda yine sessizdi.
Ji Ran rahat bir nefes aldı. Tıpkı gözlerini kapatıp tekrar uyuması gerektiği gibi, "gıcırdadı" ve kapı açıldı.
Ji Ran, yaşlı kadının geri döndüğünü düşündü. Ancak gördüğü şey, üst vücudu çıplak, sıcak yemekle içeri giren uzun boylu, kaslı bir adamdı. Kapıyı kapattı ve elindeki yemekle başucuna doğru yürüdü.
Kapı kapandığına göre, hava biraz karardı. Ve adam ışıkta dururken, Ji Ran yüzünü net göremiyordu, ama vücudunun şeklinden oldukça güçlü görünüyordu. Çiftçi kılığına girmiş olmasına rağmen etrafındaki aura heybetliydi.
'Bu adam kim?'
Ji Ran'ın beyni hızlı düşünüyordu, ama yüzleri tanımakta asla iyi değildi ve düğün olayından gerçekten kafası karışmıştı, bu yüzden adamın kim olduğunu anlayamadı.
"Dünden beri hiçbir şey yemedin, ben de senin için erişte yaptım. Kalk ve kahvaltını sıcakken ye."
Adamın manyetik sesi bir an için kalbini durdurduğunda Ji Ran adama bakıyordu.
BÖLÜM SONU
Amele Çevirmen: degaje8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Kocamla Göçte Nasıl Hayatta Kaldım. (BL TÜRKÇE ÇEVİRİ )
ParanormalBir tarım mezunu olarak Ji Ran, en korkunç şeyin ölüm ya da göç olmadığını, uzun zaman önce ölen ve hayalete dönüşen Lu Ailesinin en büyük efendisi Lu Zhen ile evlendiğini hissetti. İmparatorun, Ji Ran'ın karşı koyamamasına neden olan bir emriydi; Y...