***
Ji Ran bir aksiyon adamıydı. Taşınacağını söylediğine göre, gecikmeyecekti. Yaşlı çiftin bahçesinden çıktıktan hemen sonra aletleri aldı ve dağa gitti.
Lu Zhen onu takip etti. Bir şey söylemek istiyor gibiydi ama hiç söylemedi ki bu Ji Ran'ın gözünde çok komikti.
"Söylemek istediğin her neyse, sadece söyle. Gerçek bir erkek asla tereddüt etmez, tamam mı?"
Ji Ran'ın söyledikleri Lu Zhen'i kızdırdı. Oldukça suçlu hissediyordu ve şimdi Ji Ran'a yana doğru baktı. Ve bakışları Ji Ran'ın saçını diken diken edince yavaşça bakışlarını geri çekti.
"Gerçek bir erkek olsam da olmasam da, senin daha iyi bilmen gerekmiyor mu?"Lu Zhen'in yüzünde çok fazla ifade yoktu, ama dişlerini emme şekli insanları istemeden korkmuş hissettiriyordu. Artık karakterinin bir parçası haline gelen savaş meydanlarındaki tüm kavgalarından ve cinayetlerinden o kötü görünümü ve vahşeti aldı.
Ji Ran bir an için boğuldu. Sonra kuru kuru güldü ve birkaç adım hızla ilerledi. Bacakları titriyordu. Onu korkutan şey, Lu Zhen öfkelendiğinde Lu Zhen'in ona yapabilecekleri değil, yatakta ne kadar vahşi olabileceğiydi. Ve Ji Ran bunu düşündüğünde, yardım edemedi ama taşaklarının ve poposunun yandığını hissetti.
Tepkisine bakarak Lu Zhen kıkırdadı ve "Benim için bu kadar acı çekmek zorunda olduğun için üzgünüm."
Lu Zhen'in söyledikleri Ji'ye vücudunun her yerinde tüylerim diken diken oldu. Omuzlarını salladı ve gözünün köşesinden Lu Zhen'e baktı.
"Bunu neden söylüyorsun? Bana iyi davranmalarını sağlayamazsın."Ji Ran başını indirdi ve dağa doğru yürümeye devam etti," Ayrıca ben bir erkeğim ve bununla oldukça iyi başa çıkıyorum, bu yüzden böyle hissetmene gerek yok."
"Aslında bunu yapmak için aceleniz yok. Taşınıyor olsan bile, yarın yaparsan geç olmayacak. Ve hava kararıyor."Aslında, Lu Zhen'in ilk başta söylemek istediği buydu.
"Lu Ailesinin kollarında çok fazla numara var. Hızlı davranmazsam hangi numarayı yapacaklarını kim bilebilir? Taşınıyorum, neden acele etmiyorum?" Ji Ran da bu kadar acele etmek istemiyordu ama başka seçeneği yoktu. Onlarla savaşmak için daha fazla zaman harcamak istemedi, bu yüzden bundan kaçınmak için elinden geleni yapacaktı. Her neyse, taşınmak onun için çok fazla iş olmazdı.
Bu sefer Ji Ran baltasını aldı ve odun kesmek için dağa çıktı. Kovalandığından beri gidecek başka yeri yoktu.
Ve çok uzun zaman önce satın aldığı arazi oldukça kullanışlı oldu. Tahta ve sazdan derme çatma bir kulübe yapar ve orada kalırdı. Modern kırsal alanlarda her yerde bulunan basit bir kulübe inşa etmek zor değildi. Çiftçilerin sebze yetiştirdiği ve balık tuttuğu hangarlar her yerdeydi. Ve eğer bir adam bir evi tamir edecek ya da inşa edecek olsaydı ve kalacak yeri olmasaydı, biraz kereste bulur ve yapışkan bantlı bir kulübe de yapardı. Hiç sorun olmaz.
Ve şu anda, Ji Ran için tek sorun, elinde ne kereste ne de yapışkan bant olmasıydı. Dağda odun keserek keresteyi alabilir ve her yere saz bulabilirdi. Satın aldığı arazi çorak arazilerle çevriliydi. Ve orada fazlasıyla saz alacaktı. Ancak yapışkan bant alamadı. Eski kıyafetleri şeritler halinde kesebilir ve birlikte dikebilirdi. Ama o kadar çok eski kıyafeti yoktu ve şerit dikmek zaman aldı. Bu yüzden sazdan da duvarlar inşa edeceğini düşündü.
Sazı sıkıca bağlarsa, perdelerden daha güçlü olur. Bu fikir, çocukken mısır saplarından yapılmış çadırlarda kalıp oynarken yaşadığı deneyimlerden geldi. Böyle bir çadır yapmak için, sadece bir ucunda mısır saplarını birbirine bağlamak ve demeti çadır şeklinde istiflemek gerekir. Mısır saplarından yapılan çadır rüzgarı ve yağmuru kolayca uzak tutabiliyordu.
Ve çok geçmeden dağa ulaştılar.
Şu anda, henüz tamamen karanlık değildi. Ji Ran etrafındakileri hala görebilse de, gündüzleri olduğu kadar parlak değildi. Özellikle şimdi yoğun ormandayken, dışarıdaki bir açıklıktayken olduğundan çok daha karanlıktı. Göreceli olarak konuşursak, şu anda olduğu yerde olması onun için daha tehlikeliydi. Ve eğer dikkatsiz olsaydı, kısır ve ölümcül bir şeye basması oldukça muhtemeldi.
Ji Ran korkmadı. Bir dal aldı ve çimleri onunla döverken ormana doğru yürüdü. Kollarını sıvadı ve baltayı taşıdı, ihtiyaç duyduğu kadar odun kesmeye hazırdı. Ancak daha ileri gitmeden önce Lu Zhen tarafından durduruldu.
"Sen burada bekle. Gidip odunları keseceğim."Lu Zhen'in dediği gibi baltayı Ji Ran'dan aldı. "Kendine bir bak, çok zayıfsın. Bir ağacı kesmeden önce kolunu kırmandan korkuyorum."
Bunu söyledikten sonra Lu Zhen gözden kayboldu. Ji Ran tepki vermeden önce birkaç saniye şaşkına döndü. Kahretsin! Aşağılandım!'
"Kahretsin!" Lu Zhen, bana tepeden bakma cesaretin var. Hala gencim ve hala büyüyorum! Seni lanet olası! Bir gün senden daha güçlü olacağım! Sadece bekle ve gör!'
Ancak Ji Ran'ın aldığı yanıt sadece kanat çırpan ve uçup giden kargaların sesiydi.
Sinirlenen Ji Ran kargalara orta parmağını gösterdi. Gerçekten yanlış bir zamanda ortaya çıkıyorlardı!
Ancak, Lu Zhen kadar güçlü bir işçiyle hayatının çok daha kolay olduğunu kabul etmek zorunda kaldı. Ancak, sadece orada durup beklemedi. Madem buradaydı, neden etrafına bakıp evine geri götürebileceği yararlı bir şey var mı diye bakmıyorsun? Bu şekilde buradaki gezisinden en iyi şekilde yararlanırdı.
Loştu ve Ji Ran ormanın derinliklerine gitmekten daha iyisini biliyordu. Yakınlarda yabani sebze ve mantar buldu. Ama hepsini toplamadan önce, Lu Zhen baltayı bir elinde tutup omzunda ağaçlar taşıyarak geri döndü.
Lu Zhen, ne çok büyük ne de çok küçük olan iki ağacı kesti. Ji Ran'ın onları böldükten sonra bir kulübe inşa etmesi için yeterli olacaklardı.
Şimdiye kadar hava tamamen kararmıştı, bu yüzden başkaları tarafından görülmekten korkmuyorlardı ve her biri bir ağaç taşıdı ve doğruca Ji Ran'ın geçen gün satın aldığı toprağa gitti.
Karaya vardıklarında, ikisi işi bölüştüler. Biri ahşabı yararken, diğeri sazı kesiyordu ve biri kazıkları yere iterken diğeri sazı bağlıyordu. Bütün gece çok çalıştılar ve kulübeyi ancak şafak sökmek üzereyken inşa etmeyi başardılar.
Ji Ran o kadar yorgundu ki yorganı almak için geri dönmedi ve giysileri üzerindeyken yerde uyudu. Şafakta kalktı. Onu bekleyen şey, bugün taşınacağı yoğun bir gündü.
Lu Zhen takip etmedi, Ji Bahçeye geri koştu, " Gidip tüm eşyaları buraya getireceksin. Gidip biraz saz alayım ve onları yere sereyim. Böylece bu gece daha iyi uyuyabileceksin."
Ji Ran itiraz etmedi. Başını salladı ve bahçeye yalnız gitti.
İlk başta Ji Ran, taşındıktan sonra Lu Ailesiyle bir daha uğraşması gerekmeyeceğini düşündü, ancak Lu Ailesinin numara yapmakta bu kadar iyi olduğunu hiç beklemiyordu. Yaptıkları sadece çene düşürüyordu. O dönemde Ji Ran taşınmakla meşguldü ve sonra her şeyi halletmekle meşguldü. Bir şeylerin yanlış olduğunu öğrendiğinde, birkaç gün geçmişti.
BÖLÜM SONU
Amele Çevirmen: degaje8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Kocamla Göçte Nasıl Hayatta Kaldım. (BL TÜRKÇE ÇEVİRİ )
ParanormalBir tarım mezunu olarak Ji Ran, en korkunç şeyin ölüm ya da göç olmadığını, uzun zaman önce ölen ve hayalete dönüşen Lu Ailesinin en büyük efendisi Lu Zhen ile evlendiğini hissetti. İmparatorun, Ji Ran'ın karşı koyamamasına neden olan bir emriydi; Y...