22. LU AİLESİ DRAMATİK BİR OYUN SERGİLİYOR

63 11 0
                                    


Humph! Büyükanne Lu ondan bu şekilde yararlanabileceğini mi düşündü?

O, Ji Ran, aptal değildi.

"Bundan sonra tek başıma olsam bile, hala Lu Ailesinin bir üyesiyim. Beslenmen gereken büyük bir ailen var ama beni ailenden seçemezsin, değil mi?"Ji Ran oklavayı tekrar kollarında tuttu," Ancak büyük ailenizin bir üyesi olduğumda ikinizle ilgilenme yükümlülüğüm var. Bir gelin olarak yapmam gerekeni yapmamı istiyorsun ama beni ailenin bir üyesi olarak görmüyorsun. Ve aile mülkünden bana adil bir pay vermiyorsun. Bu hiç mantıklı değil."

"Ciddi misin yenge?"Leng Xianglian alay etti," Ailemizin mali durumunun tam olarak ne olduğunu bilmiyor olabilirsiniz, ancak bunu her gün nasıl yaşadığımızdan anlatabilmelisiniz, değil mi? Sahip olduğumuz yiyecek miktarına kıyasla, her zaman besleyecek daha fazla ağzımız vardır. Yeterince yemek yemememiz oldukça yaygındır. Bak, burada beslenecek çocuklarımız ve hamile bir kadınımız var. Bir erkek olarak, o küçük yemek için bizimle kavga edemezsin, değil mi?"

"Hala seni burada ikna etmeye çalışıyorum. Aklımı kaçırmış olmalıyım."Ji Ran dedi ki," Daha fazla zaman kaybetmeyelim. İkinizle tek bir şartla ilgileneceğim: bana aile mülkünden adil payımı vereceksiniz. Ayrıca, başka çocuklarınız ve birçok torununuz var. Ben de senin gelinlerinden biriyim. Yaşlı ebeveynlere bakmanın maliyeti kişi başına bölünmelidir. Herkes katılmalı. Tüm masrafları benden ödememi bekliyorsan, cevabım rüyalarında."

"Sen..."

Büyükanne Lu'nun yüzünün kızardığını ve öfkeyle patlamak üzere olduğunu gören Ji Ran çenesini kaldırdı ve "Kurnaz olup olay çıkarabilirsin ama ben Ji Ran paspas değilim. Bugün, adil ve adil bir şekilde muamele görmezsem, bir kuruş bile ödemem. Ve sırf başkaları bunun hakkında konuşsun diye haksız muameleyi kabul edeceğimi sanma. Bu bende işe yaramaz. Eğer inanmıyorsan, deneyebilirsin."

Ji Ran konuşmayı kestiği anda Lu Nine sandalyeyi bir kenara itti ve yere oturdu. Yere yığıldı, bacaklarını tekmeledi ve ağladı. Bir farenin her zaman yaptığı üç sıradan numaradan birini çekiyordu: Ağlamak, olay çıkarmak ve intihar etmekle tehdit etmek. Şimdi ailenin ne kadar talihsiz olduğu ve yeni gelininin bu aileye nasıl felaket getirdiği konusunda uluyordu. Köyün başkanının hala orada oturup izlediği gerçeğini görmezden gelerek dramatik bir oyun oynuyordu.

Kayınvalidesinin uluduğunu gören Leng Xianglian, Lu Büyükanne'nin kolunu çekti ve gözyaşı döküp ağlamaya başladı. Kayınvalidesine bu kadar üzülmemesini söylüyor gibiydi, ama dikkatlice dinleseydin, zaman zaman Ji Ran'ı azarladığını duyardın.

Gao Hui bu evde her zaman en az fark edilen kişiydi. Şimdi, kayınvalidesi ve baldızının birlikte sahne almasını izledi. Kocasının arkasında durmasına rağmen beyni çok hızlı çalışıyordu. Durumu tarttıktan sonra öne doğru yürüdü.

"Anne, Xianglian, ağlamayı kes artık. Bence Ji Ran haklı. Aile mülkünden adil payını almasına izin vermeden taşınmasını isteyemeyiz. Sonuçta bir aileyiz. Birbirimize karşı savaşmayalım, çünkü yabancılar bunu bir şaka olarak görecekler."Gao Hui, onu yukarı çekmek için Büyükanne Lu'nun kolunu çekmeye devam etti, ancak Gao Hui'nin söylediklerine öfkelenen Büyükanne Lu, Gao Hui'ye bir tokat attı. Gao Hui'nin yüzünde" tokat " ve kırmızı bir iz belirdi.

"Kimin tarafındasın sen? Mantıklısın, o zaman neden aile mülkünden payını ona vermiyorsun? Madem cesaretin var, bir daha bizimle yemek yeme!"Büyükanne Lu, Gao Hui'yi şiddetle azarlarken, Gao Hui'ye tükürük tükürerek Gao Hui'nin yüzünü kapatıp bir tarafa dönmesini sağladı. Büyükanne Lu, oğlu Lu Changqing'in Gao Hui'yi yakaladığını görünce kaltağını aradı ve onu dövdü, bir an muzaffer ve acımasız görünüyordu. Sonra tekrar ağlamaya başladı. Kucaklarını okşadı ve uludu, " Tanrım! Hayat bana haksızlık ediyor! Bütün bunlar neden bana oluyor?!"

Hayalet Kocamla Göçte Nasıl Hayatta Kaldım. (BL TÜRKÇE ÇEVİRİ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin