BÖLÜM ŞARKISI ÖNERİSİ: SEZEN AKSU - KÜÇÜĞÜM (Solo Berk Yağızoğlu ve Solo Çağrı Koçak'a Adanmış)
Bu şarkıyı sevmiyorum, hatta ben Sezen Aksu'yu genel olarak sevmiyorum, ama bölümün geneline uygun tema bu şarkıda...
PS, Bu bölüm, çok uzun bir bölüm olduğu için Watty'de sıkıntı çıkarıyor.O yüzden iki parça halinde atacağım.
Siz bu bölümü okurken, ben 23. bölümü yazıyor olacağım...
29 EYLÜL 2022
Cemre, o gün okula en erken gelen kişi olmuştu. "Sırf annem Kenan'ı işyerinde karşılayacak diye, ha..." diye homurdandı. Hemen mesaj çekmeye başladı: "Bu haftanın kalan günlerinde ne okula gelirken, ne de eve dönerken arabanı istiyorum anne! İnan sen de biraz yürüsen, fitness salonlarına döktüğün paralardan da tasarruf edersin!"
Fakat Cemre yanılıyordu, okulda bir kişi daha vardı. Hazal, "Selam," dedi. Bugün her zamankinden farklı bir güzelliği vardı, gözleri ışıl ışıldı. "Hayırdır," dedi Cemre de cevap olarak, "Çağrı'nın gelişine mi bu hazırlığın?"
"Yok, kankamın hayırlı haberini aldım da, ondan seviniyorum senin adına."
"Ali'yle ben olduğuma göre... Berk de sana kaldı, kına yakabilirsin. Ama Ali'den uzak duracaksın, ona bir adım yaklaşmaya çalışırsan, seni mahvederim, bilmiş ol."
"Aman, ne işim olur benim Ali gibi bir varoşla ya!" diye itiraz etti Hazal. "Cemre, bana karşı çok ayıp ediyo'sun, ama inkâr etmeyeceğim... evet, Berk'i seviyordum. Halen de seviyorum. Ve yaptığımız hata için özür dilemeyeceğim. Çünkü yaptığım en güzel hataydı..."
"Bana Berk'in kendisini değil de, daha çok parasını seviyormuşsun gibi geldi, ama neyse, onu mutlu edebiliyorsan et. Sonuçta Berk, benim mutluluğumu istediğini söyledi. Ben de aynı şeyi diliyorum onun için, biz dost kalmaya karar verdik. Tabii senin anlayamayacağın, medeni duygular bunlar."
"Bu konuşmayı unutma Cemre," diye homurdandı Hazal. "Vakti geldiğinde sana bu laflarını öyle bir yedireceğim ki..."
*****
Yeni bir mesaj bildirimi:
"Hastanenin sistemini hack'leyerek, kan sonuçlarını değiştirdim. Yani ailenin uyuşturucu kullandığını öğrenmesinin bir yolu kalmadı. Hastaneden gönül rahatlığıyla çıkabilirsin. Ama yaptığım bu iyiliklerin bir karşılığı olacak tabii ki."
"Vay be Ege, sen bu kadar anlıyor muydun bu bilgisayar işlerinden?" diye sırıttı Çağrı. "Benim için o kadar uğraşmış ya, Allah bilir okul gelişimi kutlayan bir organizasyona da girişmiştir, hemen cevap vereyim şuna, ne karşılık isterse istesin!" Yazmaya koyuldu: "Sağ ol kanks, dile benden ne dilersen."
"Zor bi' şey değil," dedi. "Bi' daha uyuşturucu işlerine bulaşma yeter."
Çağrı, ona söz veremiyordu, ama şimdi tabii ki şöyle yazacaktı: "Bi' daha elimi sürmem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎈ADANMIŞ 1. "Sezon"🔚
FanfictionAli ve Vefa... Kardeş gibiydiler. Ta ki, kardeşlerden biri intihar ederek yaşamına son verene kadar. Ama ölünce biter miydi kardeşlik? Vefa'nın intiharının bir cinayet olduğunu düşünen Ali Öztürk, yeni okulu Yağızoğlu Koleji'ndeki hayatına adaptasyo...