An itibariyle, Adanmış'ın final bölümünü kendim için yazmayı bitirmiş bulunmaktayım (bu kez gerçek finali kastediyoruz)... benim için gurur verici bir iş oldu. Okuyucusu oldukça, haftada bir veya iki gün, yeni bölüm atılır... Şimdiki dokuzuncu bölümü okurken sizlere bol keyifler diliyorum.
Dokuzuncu bölüm, bu zamana kadarki en tansiyonu yüksek bölüm oldu. O yüzden, bu şarkı tavsiye edildi... Ayrıca, bu bölüm itibariyle, şarkı ilgili sahneye konacak, en tepede verilmeyecektir...
PS, Tahtadaki yazının SS'ini ben çektim,umarım iyi çekebilmişimdir. XD
ADANMIŞ 9. BÖLÜM - İFTİRA
Müzik önerisi; Atiye Deniz & Teoman - "Kal" (Berk Yağızoğlu'na Adanmış)...
Ali, en uykusuz gecesini yaşıyordu. Daha önceki geceler, üç buçuk da olsa, dört buçuk da, gözlerini yummayı başarırdı ama, bu gece tamamen sabahlamıştı, sabahleyin karşılaşacağı sürprizin, annesi için bile "Kenan'ın Berk'i cezalandırması" konusunu geçici bir süreliğine net bir şekilde kapatacağını, tahmin dâhi edemezdi.
Derya'da da durum farklı değildi. "Aptal kafam, aptal kafam..." diye kendine söverek geçirmişti geceyi. "Sen nasıl Ali'nin babasının okuluna gitmesine izin verirsin ya, ya Kenan'ın babası olduğunu anlasaydı, ya Allah korusun... o herif, Ali'yi de o odaya kapatmanın bir yolunu bulsaydı... bir de değiştiğini sanmıştım!"
Genç kadın, sabahladıktan sonra oğlunu erken kaldırmaya karar verdi. Odasına gittiğinde, Ali'yi bulamadı. "Ali, Ali!" diye seslendi biraz evin içinde. Yoksa polise tek başına gitmeye mi karar vermişti bu çocuk? Yangın Ali'ydi bu, kendisinden her şey beklenirdi!
Oğlunu, bahçede buldu. Fakat kahvaltı masasını kuruyor filan değildi. Gözleri, karşıdaki duvara sabitlenmişti. Arap'la özdeşleşmiş olan donakalmışlık, Ali'de peyda olmuştu şimdi.
Delikanlının baktığı yöne gözlerini çevirdi Derya. Zeyno'nun, bin bir emek vererek, özenle boyadığı duvarın üzerinde, çok çirkin yazılar yer alıyordu şimdi:
"Kat1l1 buldun! Oyun b1tt1!"
"Yani, katili buldun, oyun bitti..." dedi Derya. "Bu da ne demek?"
Ali, bunun, bu kadarla sınırlı kalmayacağını bilerek, gözlerini duvarın etrafında gezdirdi. Evet, oradaydı, bir not vardı. Hemen bunu eline alarak, bu kez o konuştu:
"Katil saatin içinde..."
Bunu Derya'ya gösterdi. Bunda da İ harfleri, 1 olarak yazılmıştı.
"Biliyordum," dedi Ali annesine, "Vefa'nın intihar etmediğini, cinayete kurban gittiğini biliyordum..."
*****
3 EKİM 2022
"Ay hello..." sözleriyle uyandı Hazal. Yanında Berk yerine bulduğu isimle bir çığlık attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎈ADANMIŞ 1. "Sezon"🔚
FanficAli ve Vefa... Kardeş gibiydiler. Ta ki, kardeşlerden biri intihar ederek yaşamına son verene kadar. Ama ölünce biter miydi kardeşlik? Vefa'nın intiharının bir cinayet olduğunu düşünen Ali Öztürk, yeni okulu Yağızoğlu Koleji'ndeki hayatına adaptasyo...