Bölüm XV: DENİZE DÜŞEN YILANA SARILIR (1/4) 🌊 Berk Learns the Truth

181 8 11
                                    

            ADANMIŞ 1. SEZON 15. BÖLÜM — DENİZE DÜŞEN YILANA SARILIR

Bölüm için müzik önerisi değil, önerilerinden bahsediyoruz artık... Bölüm başına 2-3 müzik düşüyor... tabii ki hangilerini AlBer'e adadığımı söylemeye gerek yok, onlar anlaşılıyordur zaten... Çukur'un Dibi ve Çukur'un Jeneriği müziklerini fon müziği olarak, bölümün part'larında bulacaksınız. Bu bölümü, bu kadar part'a ayırmak, teknik bir sorundan ileri geldi, ilk defa tam 4 adede bölüyorum...İyi mi yaptım, kötü mü, zaman gösterecek. Bu arada, bu part'ın kapağındaki meme bana ait. :D

Bir de, Shaggy - Mad, Mad World'den bahsetmek isterim. Mavi, bunun arkaplanındaki o piyano solo'sunu çalacak sadece - her ne kadar yabancı kelime kullanmamaya çalışsam da, "solo" bozdu işleri değil mi... O yüzden, o şarkıyı Shaggy'nin sesini silerek kendi kanalıma yükledim...Aslında , Mavi'nin bir tık düşük tempoda çalması gerekiyor, ama onu ayarlayamadım (becerikli bir müzik edit'çisi değilim) keyifli okumalar dilerken, bundan sonra Adanmış'ın yeni bölümleri sade ve sadece haftada bir gelecek (belki ondan da geç).

Berk, arabasını sahile getirdi. Her şeyin tam da Kenan'ın istediği gibi gittiğini bilmiyordu... Cemre'ye dedi ki: "Bana, 'İnsanlar öyle değil midir,' dedin ya... Hakikaten de, bi' iyiler var, bi' de kötüler. Ben de kötüyüm. Ama bizim beraberliğimiz, iki kötünün birlikteliği değil sadece... biz birbirimizin kaderiyiz, anlamıyor musun bunu? Babasına bile iftira atmış olan benim alnımda senin adın yazıyor, seninkinde benim... sen bunu, denize düşenin yılana sarılması olarak değerlendirebilirsin. Senin gibi bir denizkızının bile, benim gibi bir yılandan medet umacağı anlar olabilir... ama emin ol, senin saçının teline zarar gelmesine izin vermeyeceğim." Berk, kızın kâküllerindeki buklelerden birini düzeltti. "Bugünün geleceğini biliyordum. Dönüp dolaşıp yine bana geleceğini biliyordum... çünkü bütün dünyaya karşı biziz Cemre. Dünyadan, Cemre ve Berk gibi bir çift daha geçmedi... çünkü ben, bütün arızalarına rağmen seviyorum seni..."

"Berk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Berk..." dedi Cemre. "Hani bana, 'Bu sen değilsin,' demiştin ya sen de... ya gerçekten de benim içimde iki tane Cemre varsa? Ben hangisi olduğuma, nasıl karar vereceğim?"

"Kötü olanın galip gelmesine müsaade etmeyeceksin, Cemre..." dedi Berk. "İzin vermeyeceğim ben de, sana yardım edeceğim... bak... ilk kez buluştuğumuz yerdeyiz... bu sahil kenarında... Denizkızım benim..." diye gülümsedi. "Deniz seni nasıl da çekiyor..."

"Burası artık, Ali'nin beni üçüncü kez öptüğü yer."

"Cemre..." dedi Berk. "Beni hiç mi sevmedin?"

"Sen benim en iyi dostumsun..." dedi Cemre de. "Öyle de kalacak. Ama hep, Ali olacak..."

"Peki, onun yüzüne nasıl bakacaksın? Gözlerinin içine...? Sence en iyi dostunu kimin öldürdüğünü bilmeyi hak etmiyor mu?" Berk fısıldamıştı. Sahilde bazı insanlar vardı...

"Ona söylemeyi düşünüyorum..." dedi Cemre, "Bir gün..."

"Ne zaman?"

"Çok ileride... biz biraz yaşlanınca..."

🎈ADANMIŞ 1. "Sezon"🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin