Şaşırmayın Yamaç Koçovalı'yı gördüğünüze, bölümün tema müziği bu. Ve de Vefa Akın'a adanmıştır...
"Ali!"
Vefa bağırıyor, sesini duyurmakta muvaffak olamıyordu. "Yangın Ali!" diye şansını denedi. Can dostu Ali, bayılırdı bu hitaba. "Sinan!" Sinan'ın kulakları daha keskin miydi ki duysun Vefacığı o çatının başında...? "Arap Sinan!" Hayır, Yangın Ali'nin işitmediğini, Arap Sinan işitemezdi. Arap da kardeşiydi Vefa'nın ama... Ali kardeşten de öteydi. "Zeynep!" Vefa'nın kız kardeşi... "Kız kardeş" dediysek, kan kardeşi, bir tek kan bağı eksik işte aralarında, Zeyno geçmiş günlerden birinde intihar etmiş, sebebini bir tek Vefa biliyor. O yüzden Zeyno'yu hastanede ilk ziyaret eden Vefa olmuştu. Yanında getirmeyi başardığı çok amaçlı bir çakı, eee, ne de olsa Arap'ın abisi Bilal'de bulunur böyle şeyler. Elini, aşırı kan akmayacak bir yerden kesmişti, "Bundan sonra kardeşiz, Zeyno," diye... "Bi' daha kendini öldürmeyi denersen iki kere düşün, çünkü peşinden beni de götürürsün..."
"Kara Bela Zeyno!"
Onlar Vefa'nın yanına gelemiyorsa, Vefa aşağıya inerdi. Müdür Kenan ne derse desin! Vefa, Yağızoğlu Koleji'nin aynı anda sahibi olan adamın sözünü çiğnerken tökezlemişti, bir anda yerde buldu kendini. "Az daha gidiyordum çatıdan ya..." diye kendine kızdı. Hayatla o kadar barışıktı ki! Çatının kiremitlerinden güç almaya çalışarak belini doğrulttu, tam o anda bir çift beyaz ayakkabı çarptı gözüne. Gözünü biraz yukarı kaydırdı, mavi bir elbise bu...
"Vefa!" diyor. Fakat Vefa'nın bir lakabı yok. Başka bir adla anılmıyor on altı yaşındaki delikanlı...
"Cemre?" Vefa, sebepsizce üstünü başını silkelemeye başlamıştı.
"Hazal'a ilanıaşk etmişsin?"
"Denizkızı!" Biri duysundu. Biri, tanıdığı her bir insanın lakabına kadar şansını deneyen şu çocuğu duysundu...!
"Hani sadece ben olacaktım?"
"Cemre, sen çok yanlış anlamışsın, ben arkadaştan öte davranmadım ki sana...!" Davranamazdı ki! Ali'nin, Vefa'nın Hazal'a aşkını bildiği gibi, Vefa'da Ali'ninkini biliyordu, Cemre'ye. Hangi kitapta yazardı kardeşinin sevdiği kıza yürümek...!
Genç kız, artık hızını alamıyor, Vefa'ya cevabını attığı tokatla veriyor: "Seninle arama giren herkesi öldürürüm!"
Vefa, artık sersemlemiş durumda, kendini savunamıyor... "Hazal'ı da öldürürüm!"
Vefa bir adım geriledi çatının ucuna doğru. "Beni sevmezsen, seni de öldürürüm!"
Cemre, tehdidini gerçekleştirdi. Eğer Vefa, kendisinin olamıyorsa, Hazal'ın da olamayacaktı.
Vefa, havada uçtuğunu hissediyor... Tıpkı bir zamanlar Ali'yle uçurdukları uçurtmalar gibi, havada ağır çekim süzüldüğünü, ve yine bir yere takılan uçurtmalar gibi, yere çakıldığını.
Vefa'nın sırtı zeminle çarpıştığında, Vefa'nın son düşündüğü kişi Ali...
Vefa ne yazık ki, çılgın bir aşka kurban gitmişti, yani onu sırtüstü düşmüş gören Ali'nin, baştan beri şüphelendiği üzere bir intihar söz konusu değildi.
Zeyno'ya öğütte bulunan, o kadar yaşamın güzelliklerinden bahseden Vefa, canına kıymamıştı.
Öldürülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎈ADANMIŞ 1. "Sezon"🔚
FanficAli ve Vefa... Kardeş gibiydiler. Ta ki, kardeşlerden biri intihar ederek yaşamına son verene kadar. Ama ölünce biter miydi kardeşlik? Vefa'nın intiharının bir cinayet olduğunu düşünen Ali Öztürk, yeni okulu Yağızoğlu Koleji'ndeki hayatına adaptasyo...