- 17 -

17.4K 715 86
                                    

"Geldik" Baybars'ın dediği şeyle yayıldığım yerden doğruldum.

"Neresi burası Barso" dediğim şeyle gülerek bana baktı.

"Ne, Barso mu?"

"Evet Barso, böyle daha samimi oldu istersen sevgilim veya benimki de diyebilirim" bu sözüme de gülmüştü. Ne güzel gülüyordu be.

"Tamam, bende sana aşko diyeyim o zaman" söylediği şeyle kahkaha attım.

"Sende ne aşko kuşkoymuşsun be Bars" bana anlamdıramayarka baktı.

"O ne"

"Sen de çok cahil kalmışsın bu sektörde Barso. Boş ver bilmesen daha iyi" uzanıp elini bacağıma kattı. Lan ne oluyordu be. Bana daha da yaklaştı.

"Anlat da bileyim o zaman" diyerek gözlerimin içine baktı.

"Şey şimdi böyle çıtı pıtı yani şey gibi olur ya işte minnoş çıtı pıtı olan kişilere deniyor" off niye bu kadar yakındı ki bana. Dudaklarını büzerek bana bakmaya devam etti

"Hmmm senin gibi olanlara mı?" Kalbim duracaktı bu gidişle

"Ben çıtı pıtı mıyım Baybars aşk olsun" kafasını aşağı yukarı sallayarak cevap verdi.

"Fazlasıyla" dudaklarımı büzüp kaşlarımı çattım. Birden ciddileşti, sert ifadesiyle bana baktı. Niye sinirlenmişti ki bu şimdi. Geri çekilerek kemerini açtı.

"Bu niye böyle ki" sessizce demişti, ama ben duymuştum. Niye böyle dediğini tahmin etmiştim ama daha onun fark etmesi için erkendi sanırım. Kemerimi açıp arabadan inecektim lakin kemerim sıkışmıştı, çıkmıyordu. Baybars çıkmadığımı görünce benim kapımı açtı.

"Ne oldu niye inmiyorsun?" Kafamı kemerden kaldırıp Bars'a döndüm.

"Çıkmıyor bu" kaşlarını çatarak kemere baktı

"Sıkmıyor değil mi seni?" Diyerek kemeri sökmeye çalıştı.

"Yok yok sıkmıyor" düğmeye basarak açmaya çalışıyordu ama sıkışmıştı. Bana iyice yaklaşıp kemeri çıkarmaya çalıştı. Burun burunaydık resmen. Kemeri sökmüştü lakin hala geri çekilmiyordu. Çok yakındık. Benimki kalkmıştı. Gözlerini aşağı tarafıma indirdi. Yandan gülümseyip geri çekildi.

"Arsız velet" arbadan inip üstümü düzelttim. Baybars sinemaya getirmişti beni. Yürüyerek girdik büyük salona. Baybars bana bakarak kaşlarını çattı.

"Bı sorun mu var" kaşlarıyla önümü gösterdi.

"Önünü kapat" önüme baktığımda gömleğimin açık olan kısmı düşmüştü ve göğüsüm görünüyordu. Gömleğimi geriye doğru çekerek düzelttim. Arsızca Baybars'a döndüm.

"Azdın mı yoksa göğüslerime?" Diyerek göz kırptım.

"Tövbe estağfurullah"diyerek kafamı tutup elleriyle çevirdi. Tekrar ona döndüm

"Bu ilerde bir tane tuvalete var gidelim mi?"

"Tövbe tövbe" maşallah maşallah ne edebli bir kocam vardı. Baybars dönerek filmlere baktı.

"Aa Baybars şu erotik filme gidelim mi" bana döndü

"Yaşın tutmaz aşkım" diyip elleriyle animasyon bı filmi işaret etti.

"Şuna gidelim bence tam senin yaşına uygun" kaşlarımı çatarak Baybars'a baktım, o ise benim aksime gülüyordu. Baybars biletleri almaya gidip bana mısır ve kola da aldı. Yiyecekleri elime vererek belimden destek aldı. Birlikte film salonuna giriş yaptık. Kendi sıra numaramızda ki koltukları bulup oturduk. Filmi izleyip sinema salonundan çıktık.

"Film çok güzeldi çocuk bunca zaman büyük büyük dedesini başka biri sanıyordu resmen çocuk öbür dünyaya gidip geldi çok iyidi" bars gülmeye başladı.

"Bebek gibisin" diyerek kapımı açtı. Arabaya oturduğumda kemerimi bağlamak için eğildi tekrar.

"Biz bu sahneleri ezberledik Baybars Çelikoğlu" diyerek kendi kemerimi bağladım. Gülerek sürücü koltuğuna geçip arabayı sürmeye başladı. Yol boyunca elimi elinin üzerinden çekmemiştim. Bundan sonra ne olacak bilmiyordum ama güzel şeyler olacağı kesindi.

____

Oyyyy bebeklerimmmm

İg: roseylandd

KOMUTAN KOCAM | gay | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin