Haydi bismillah başlayalım
Bölüm biraz geç geldi biliyorum, kusura bakmayın pek müsait değildim bu aralar._____
Mutsuzluğumu mutfakta çikolata yiyerek azaltmaya çalışıyordum. Sabahın altısı ama ben burada oturmuş elin oğlunu düşünerek acı çekiyordum. "Vay be Baybars Çelikoğlu ne yaptın sen bana be" diye sayıklamadan duramıyordum. Işığın açılması ve bana bağırarak bakan annemi görene kadar. Kalbini tutmuş bildiği bütün duaları okuyarak bana bakıyordu. En son baş parmağının ucunu üst dişlerine geçirip kafasını yukarı kaldırdı sonra da tekrar bana döndü.
"Allah canını almasın be aşkım ne yapıyorsun sen sabahın altısında burda ödümü kopardın" diye söylendi sinirli bir şekilde.
"Valla Ayşe Sultan hiçbir şey yapasım yok" benim yüzümdeki mutsuzluğu anlamış olacak ki siniri geçmişti. Yanıma adımlayarak bir sandalye çekip oturdu. Ellerini uzatarak saçımı okşadı.
"Oy benim güzel oğlumu kim üzdü" diyerek öptü uzun tutamlardan.
"Beni üzecek kişi daha anasının karnından doğmadı be Ayşe Sultan" söylediğim şeyle gülmüştü. Kafama yavaşça vurup ayağı kalktı.
"Eşek sıpası. Yok mu senin okulun bugün"dolabı açarak kahvaltı malzemelerini çıkartmıştı.
"Var ama ilk iki ders beden gitmek istemedim" şaşkınca arkasına döndü.
"Yok aşkım sende birşey var"
"Ya iyiyim dedim ya bir şey yok"
"Aşkım normalde okula gitmiyecek olsan 'yatıyorum kimse beni sakın ola kaldırmasını yarın ilk iki ders boş' diye dün bizi tembihlemeyi ihmal etmezsin"
"Uyku tutmadı sadece. Neyse ben üstümü değiştireceğim" annemin yanağına bir öpücük kondurarak mutfaktan çıktım. Onlara belli etmek istemiyordum üzüntümü çünkü benim için üzülüyorlardı bunu biliyordum. Yatağa uzanıp telefonu elime aldım. Mesaj kısmına girerek kocacığım ismini tuşladım.
Kocacığım:
Seni seviyorum bebeğim ❤️Bebeğim:
Bende seni seviyorum sevgilim 💞Yazışmalarımızı okumuştum. onu gerçekten çok özlüyordum. "Neyse aşkım dramaya bağlama her otu boku" diyerek ayaklandım. Dolabıma ilerlerken kapının açılmasıyla arkamı döndüm.
"Aşkım oğlum konuşabilir miyiz?"
"Tabi anne" diyerek yatağıma doğru ilerleyip oturdum. Aynı şekilde o da yanıma oturdu.
"Bebeğim üzüntünün sebebi Baybars mı?" Söylediği şeyle şaşkınca anneme döndüm.
"Ha?" Gülümsedi
"Aşkım çok belli ediyorsun be oğlum" tam konuşacakken lafımı kesti.
"Aşkım oğlum biraz gizli yaşamalısınız malum biliyorsun her ne kadar biz senin arkanda olsak da herkes bizim gibi değil" söylediği şeyi çok iyi anlıyordum. Kafamı ayaklarıma eğerek cevap verdim.
"Haklısın" gülümseyerek bana sarıldı.
"Babanla benim her zaman senin arkanda olduğumuzu unutma bebeğim, biz her koşulda seni destekleriz"
"Babam da mı biliyor?" Dedim şaşkınca
"Aşkım hiç gizliyemiyorsunuz ki oğlum. O gün sanki bardağı yanlışlıkla düşürdün"
"Oha o zaman mı anladın"
"Yok biraz daha önceydi, evde durduk yere saçma sapan gülüp kendi kendine konuştuğun zamanlar. Baybars'ın buraya ilk geldiği gün kim oyaladı sanıyorsun ailesini" gülerek anneme baktım.
"Keşke biraz daha oyalasaydın be Ayşe Sultan" gülerek yavaşça kafama vurdu.
"Eşek sıpası. Neyse ben gidip kahvaltı hazırlayayım artık. Üzme kendini benim güzel bebeğim." kafamdan öpüp ayağı kalktı. Kapıya ilerleyince tekrar arkasına döndü.
"Bugün dinlen istersen okula gitme, babanla benim bi işimiz var evde olmayacağız" biraz durdu sonra devam etti konuşmasına.
"Belki bi misafirin olur nerden bilirsin" göz kırpıp odadan çıktı. Ne ima etmişti o az önce.
Oha
Ne yani Bars bugün mü dönecekti, beni mi kandırmıştı, bana sürpriz mi yapacaktı, ay kalbim niye bu kadar hızlı atıyor. Yok bu böyle olmayacak ben bayılacağım sanırım. Telefonu elime alarak direkt can dostlarıma yazdım.
-Evde kalmışlar-
Aşkım su:
Acil durum !!!!!Sefa kuşum:
Sorun ne aşkım bir şey mi olduSedefimm:
Ne oldu gülümGöt Batu:
Noluyo lan sabahın köründeAşkım su:
Bugün Baybars gelecek ben naocam acil gelinSedefimm:
Sakin kuşum biz bi 5 dkya ordayızSefa kuşum:
Aynn gelince konuşuruzGöt Batu yazıyor...
Göt Batu:
Donum nerede lan benimSedefimm:
Ebenin amına bak belki orada unutmuşsundurGöt Batu:
Yok lan ben gayimSefa kuşum:
Salak sarhoş musun senSedefimm:
Ben gelirim seni almaya konum atGöt Batu:
Okey mommy OkeyGöt Batu:
📌Sohbet kısmından çıkıp telefonu kenara attım. Ne giyecektim ben şimdi. Heycanla dolaba girerek bir kaç şey baktım. Yok bunlar olmayacaktı ben ne yapacağımı çok iyi biliyorum. Dolabın kapağını kapatıp çekmeceye doğru ilerledim. En üst çekmeceyi açarak pespembe olan mini tül geceliği çıkardım. Bu aşırı miniydi. Gittiğim bi mağazada almıştım bunu nedensiz çok hoşuma gitmişti ama giymeye hiç cesaret edememiştim. Acaba Bars beğenir miydi ki? Elimdeki tül geceliği çıkardığım yere geri kattım. Bunu o gelmeden giyecektim kimse görmemeliydi, bize özeldi sadece bize...
____
Hop burda kestim, gelecek bölümde görüşmek üzere
Bu arda finale az kaldı.
İg: roseylandd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTAN KOCAM | gay | texting
Teen Fiction- TAMAMLANDI - 05434****31: Selam aşkom hiç uzatmadan diyorum evlilik düşünür müsünüz? Müstakbel kocam: Pardon yanlış oldu sanırım 05434****31: Orda bir dur bakalım bizde yanlış olmaz gülüm Müstakbel kocam: Gülüm mülüm hayırdır ...