- 19 -

16.3K 688 175
                                    

 Nereye gideceğimi bilmiyordum. Eve de gidemezdim, bulurdu beni. Beni bulmasını istemiyordum. Mahallede hızlıca yürüyordum. Her ne kadar Baybars'ın suçlu olmadığını bilsem de iğrenç bir senaryonun içindeydim. Hem olmayacak şey de değildi, sonuçta Baybars gay değildi benim gibi. Yalnız kalmak istediğimde her zaman okulun arkasındaki parka giderdim, ve oraya gidecektim. Okul yakındı, hızlıca parka gidip boş bir banka oturdum. Park boştu, ondan seviyordum bu parkı.

"Ne yani böyle bir şey için iki yaşında bir çocuk gibi ağlayacak değilim" böyle saçma sapan olaylar için göz yaşımı dökmezdim. Değmezdi . Hem bakalım Baybars bey gerçekten aşık mıydı bize. Koşacak mıydı peşimizden. Telefonumu elime aldım sessizdeydi ve otuz'a yakın cevapsız arama vardı. Hepsi de Baybarsdandı. Sürünsün. Telefonumun elimde titremesiyle ekrana baktım. Arayan Rümeysa'ydı. Telefonu açarak kulağıma götürdüm.

"Aşkım iş tamamdır beni evden kovdu"

"Vay plan tam da istediğim gibi gidiyor teşekkür ederim rümoş"

"Asıl ben teşekkür ederim Aşkım senin sayende Ali ile barıştık"

"Ne demek kimse Bars kuşuma yanaşmasın da gerisi hal olur"

"hahaahaha peki o zaman sonra görüşürüz"

"Tamam kuşum bye bye"

Telefonu kapatarak bir diğer aramaya cevap verdim. Baybarsdı.

"Aşkım yemin ederim ki ben kimseyi çağırmadım seni çok seviyorum böyle bir şey yapmam"

"Biliyorum" telefonun diğer ucundan bir süre ses gelmedi.

"Ne"

"Rümeysa'yı ben oraya çağırdım"

"Ne yani benimle oyun mu oynadın sen?"

"Yani gibi gibi" telefonun kapanması sesi gelince kulağımdan çektim. O az önce bana 'seni çok seviyorum' mu demişti. Hay senin beynine aşkım koskoca adamı üzdük. Gel de şimdi onu mutlu edecek şeyler bul. Aslında çok zor olmasa gerek. Aklıma gelen şeyle oturduğum banktan kalkarak hızlı adımlarla aklımdaki planı uygulamaya gittim.

BAYBARS

"Beni resmen bi aptal yerine koymuşt" koltukta uzanarak onu düşünüyordum. Neden böyle bir şey yaptın ki.

"of velet off" bu çocukla başım cidden büyük beladaydı. Ona karşı koyamıyordum ama ona aşık falan da değildim. Buraya onun için dönmüştüm. Ama hala bi bok bilmiyordum. Yanımdaki yastığı karşıya fırlattım.

"Sikeyim ben böyle işi"

2 SAAT SONRA

Telefonumun çalmasıyla telefonu elime aldım. Arayan Aşkımdı.

"Baybars acil bize gel" 

"Ne oldu bir şey mi oldu Aşkım cevap versene lan"

"Baybars ayağımı burktum evde kimse yok acil gel" telefonu kenara atarak hızlıca evden çıktım. Karşıya geçerek binaya girdim. Evin kapısını alacaklı gibi çaldım. Kapıyı Aşkım açmıştı.

"Aşkım ne bu hal ayağını burkmamış mıydın?" altında mini bi' pembe etek üzerinde ise kısa beyaz bi' bluz vardı saçlarını da iki minik tokayla bağlamıştı. O çok muazzam görünüyordu. Aklıma gelen şeyle onu içeri itip kapıyı örttüm.

"Delirdin mi sen bi gören olucak" omzunu silkti.

"Banane" hay sikeyim çok sexy duruyordu. Beni ellerimden tutarak odasına götürüdü ve kapıyı kapattı. Kapattığı yetmezmiş gibi bir de kilitledi. Anlaşılan bu gece uzun sürecekti.

____

Sakın benim bebeğime sövmeyin, çünkü o daha bı bebek.

İg: roseylandd

KOMUTAN KOCAM | gay | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin