Bebeğim:
Bars su ben bugün dışarı çıkacağım haberin olsun 💕Kocacığım:
Kimlerle bebeğim?Bebeğim:
Bir kaç arkadaşlaKocacığım:
Tamam yavrum dikkat et bı sorun olursa haberim olsunBebeğim:
Tamam seni seviyorum bye😽Kocacığım:
Bende seni seviyorum bebeğim❤️Dolabtan tatlı kedili bı tişört çıkartıp hızlıca giydim. Altıma da cargo pantolonumu giyerek kapının yanında ki masaya doğru adımladım. Masanın üzerinde duran pembe kolyemi de boynuma takıp hızlıca kapıya gittim. Beyaz Converse giyerek evden çıktım.
(Aşkım'ın kombini):
Beni kapının önünde bekleyen arkadaşlarıma doğru hızlıca gittim."Vayy aşkım nasılsın aga" gülümseyerek bana doğru yaklaşan arkadaşıma sarıldım.
"Çok özlemişim be" Sefadan ayrılarak diğer arkadaşlarıma da sarıldım.
"Hadi bara gidelim" diyen batuya gülerek baktım. Ellerimi havaya kaldırarak lafa girdim.
"Kusura bakmayın artık bekar bı çıtır değilim" dediğimde hepsi bir ağızdan ooolamaya başladı.
"Vayy ablamız hızlı" diyerek sırtımı sıvazlayan batuya baktım.
"Tabi oğlum artık kapandı gece hayatları" cebinden çıkardığı sigara paketini bana uzatan sedef'e döndüm
"Lazım olur" ona gülümseyerek cevap verdim.
"Hiç sanmıyorum" dediğimde o da bana gülümsemişti.
"Ee neyin nesi bu enişte" Sefaya dönerek cevap verdim.
"Komutan" diye düz ve net bı cevap verdim. Hepsi ağzı beş karış açık bir şekilde kalırken, Batu kahakaha atarak bana döndü.
"Sikse yaşamazsın sen aşkım iki karışsın zaten" yoo dimdik ayakta duruyorum hala. Batu heyecanlı bı şekilde bize döndü
"Aşkım aklımda çok güzel bir şey var"
"Neymiş o şey"
"Hadi gelin görürsünüz" diyerek hızlıca ilerleyen Batuyu takip ettik. Acaba bu sefer başımıza ne belalar açacaktı. İzleyip görecektik.
____
Karakter tanıtımı;
Sedef:
(Bu arada sedef lez)
Sefa:
Batu:
Bu kadar öptüm sizi yeni bölümde görüşmek üzere bye <333
İg: roseylandd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTAN KOCAM | gay | texting
Teen Fiction- TAMAMLANDI - 05434****31: Selam aşkom hiç uzatmadan diyorum evlilik düşünür müsünüz? Müstakbel kocam: Pardon yanlış oldu sanırım 05434****31: Orda bir dur bakalım bizde yanlış olmaz gülüm Müstakbel kocam: Gülüm mülüm hayırdır ...