Belki çok acele oldu bilmiyorum ama fazla uzatmanın manası olduğunu düşünmüyorum her şey tadında kalsın. iyi okumalar oylayıp yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Sizleri gerçekten seviyorummm...
____
Her şey çok güzeldi evin her yerini özenle süslemiştim. yatak odam da dahil. zil sesiyle hızlıca kapıya ilerledim. Gelenler Batu, Sefa ve bir adet Rümeysa'yla el ele olan Sedef vardı. Şaşkınca onlara döndüm.
"Yani kuşum ben bile Bars'ı 2-3 ayda elde ettim, sizden hızlısı cennette" Rümeysa'nın utandığını gören Sedef hızla yanağına bir öpücük kondurdu.
"utandırmayın oğlum hatunumu" gülümseyerek kapının önünden çekildim.
"Sen ne dersen başkan" salona geçerek oturdular.
"ee bebeğimsu ne yapacağız biz?" Sefa'nın sorduğu soruyla ona döndüm.
"Şimdi aklımda çok güzel bir fikir var, herkesi eve çağırıp ufak bir hoş geldin partisi düzenlemek istiyorum."
"Nasıl olacak o gülüm"
"Ben şimdi Baybars'ın yakın arkadaşı olan Ahmet abiyi arayacağım o bize yardımcı olacak"
"Ahmet mi? yok isimden kaybetti" Batu'nun söylediği şeyle tüm gözler ona döndü. Sarhoş olduğu her yerinden belliydi.
"Oğlum ne olacak senin bu halin, yapsana bi düzenli manita" Sedefin söylediği şeyle ona bakmadan cevap verdi.
"yok be her gece başkasıyla daha eğlenceli. Hem sen manita yapmadan önce benden bi farkın mı vardı her gece altında başka kız" Rümeysa'nın bakışları direk sevgilisini buldu. Sevgilisi onun yanağını okşayarak cevap verdi.
"Bebeğim boş yapıyor bu sikik takma sen" diyerek dudaklarına tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı. kıp kırmızı olmuştu Rümeysa. Sedef sert bakışlarını Batu'ya çevirdi
"Batu senin o ağzını sikerim bir daha konuşamazsın gülüm anladın mı?" Batu kafasını sallayarak anladım dedi. Gülümseyerek Batu'ya döndüm.
"İyi adamdır" anlamdıramayarak bana döndü.
"Ne?"
"Ahmet abi, iyi adamdır" göz kırpıp mutfağa gittim. Yakışırlardı ama Ahmet abi biraz sertti. Baybars'ın yakın arkadaşlarını çağırmıştım, mutlu olacağını düşünerek. Annemler bütün gün evde olmayacağı için şanslıydım. Kapı çalınca içeriye doğru bağırdım.
"Kapıya bakar mısınız benim ufak bir işim var"
"Tamam!" diye bağırınca Batu ben de işimi yapmaya devam ettim.
"Kimmiş Batu?" ses gelmeyince kaşlarımı çattım.
"Batu gelen kim!" diye bağırdığımda yine ses gelmemişti.
"Benim Aşkım, Ahmet" salona gittiğimde Batu bana şok olmuş ifadesiyle bakarak yaklaştı.
"O Ahmet bu Ahmet mi?" diye fısıldayınca gülümseyerek kafamı salladım.
"Hoş geldin Ahmet abi"
"Hoş buldum Aşkım, nasıl yardımcı olayım ben sana" karşısındaki koltuğa oturarak cevap verdim.
"Şimdi abi bu gün Baybars gelecek ve ona sürpriz yapmak istiyorum zaten bunları telefonda konuşmuştuk"
"Evet" diyerek beni onayladı.
"Baybars'ın tanıdığım yakın arkadaşı sadece sensin, bildiğin varsa davet eder misin?" kafasını onaylarcasına salladı.
"Tabi Bars beyi mutlu etmek boynumuzun borcu" diyerek gülmüştü ben de güldüm söylediği şeye, cidden çok yakınlardı Barsla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTAN KOCAM | gay | texting
Ficção Adolescente- TAMAMLANDI - 05434****31: Selam aşkom hiç uzatmadan diyorum evlilik düşünür müsünüz? Müstakbel kocam: Pardon yanlış oldu sanırım 05434****31: Orda bir dur bakalım bizde yanlış olmaz gülüm Müstakbel kocam: Gülüm mülüm hayırdır ...