- 18 -

17K 712 142
                                    

Araba onun evinin önünde durmuştu. Beni kendi evine getirmişti. Bu düşünce bir yerlerimin hareketlenmesine neden olmuştu. Direkt kemerimi söktüm, ne olur ne olmaz belki tekrar takılırdı. Arabadan inip serçe kapıyı kapattım. Baybars'a baktım.

"Niye buraya geldik yoksa bir şeyler mi yapacağız" diyerek göz kırptım. Bana gözlerini devirerek baktı.

"İstersen seni evine bırakayım velet" telaşla Bars'a döndüm.

"Yok ya gelmişken geri dönmeyelim şimdi" Baybars gülerek kapıyı açmaya başladı. Kapıyı açınca bana döndü.

"Aşkım eviniz karşıda" diyerek güldü.

"Ya karşıdan karşıya geçerken bi' araba falan çarparsa" diyerek hızlıca eve girdim. Baybars kapıyı kapatırken ona döndüm.

"Ev boş mu?"

"Tövbe çocuk tövbe" gülerek Baybars'a baktım.

"Sende ne fesatmışsın be Bars su" gülerek bana baktı

"Seninleyken fesat düşünmemek elde değil velet" son dediği şeyle tek kaşımı kaldırdım.

"Velet mi?" bu sefer kaşlarımı çattım. Gülerek salona doğru gitti.

"Takip et beni prenses" söylediği şeyle yüzümü büyük bir gülümseme kapladı. Baybars'ın peşinden adımlayarak bende salona gittim. Yayılarak oturduğu koltuğa gidip tam yanına oturdum. 

"Gerçekten prensesin miyim?" Kafasını indirip bana baktı. İlk başta gülümsedi daha sonra kaşlarını çatarak bana baktı. Yüzümün her köşesini inceliyordu, gözleri dudaklarımda durmuştu. Yavaşçana bana yaklaştı tam dudaklarıma yapışacakken kendini geri çekti. Saçlarımı okşayıp, mutlu bir yüz ifadesiyle ayağı kalktı.

"beni burada bekle" diyerek salondan çıktı. Ne oldu ki birden? Elinde ufak bir poşetle salona geldi. yanıma oturarak bana baktı. Saçlarımı eliyle tarayıp okşadı.

"Saçlarını bağlayabilir miyim Aşkım?" şaşkınlıkla Bars'a baktım.

"Ne?"

Elindeki küçük poşetten küçük küçük tokalar çıkardı. Gülümseyerek bana baktı.

"Fotoğrafta bebek gibi saçlarını görünce bu tokaları sipariş vermiştim" Ona hala şaşkınlıkla bakarken, elindeki küçük lastik tokayı genişleterek bana döndü. Gülümseyerek Bars'a baktım.

"Sen ciddisin"

"Fazlasıyla"

"Peki o zaman bana ne istersen yapabilirsin" yandan gülmeyerek elindeki tokayla saçlarımı bağlamaya başladı. İşi bitince gülümseyerek bana baktı

"Aşkım çok tatlı oldun" gülerek gözlerimi devirdim.

"Her zamanki halim işte abartmaya gerek yok" dediğim şeyle daha bi' güldü. Birden gülmesini keserek bana baktı. Yavaşça bana yaklaşınca bir daha gitmesine göz yummamak için hızlıca dudaklarına yapıştım. Karşılık vermesi uzun sürmedi. Öpüşü sert ve hızlıydı. Beni altına alarak üzerime çıktı.

"Bu sefer durmam için hiçbir neden yok" diyerek boynuma gömüldü. Öyle güzel öpüyordu ki nefesim kesiliyordu resmen. Bacaklarımı açarak bana daha bi' yaklaşmasını sağladım. Aletini aletime bastırarak karşılık verdi bana. Kafasını boynumdan kaldırarak bana döndü.

"Bacaklarını sakın ola ki benden başka kimseye açma" diyerek aletini sertçe bana bastırdı. Yaptığı şey sesli inlememe sebep olmuştu. Gömleğimin bir kaç düğmesini açıp göğsüme gömüldü. Ağzı çok iyi hissettiriyordu. Yaşadığım hazla kendimi Bars'a sertçe bastırıyordum. Kafasını göğsümden çıkartıp bana döndü. Tam dudaklarıma yapışacağı sırada zilin çalması buna engel oldu.

"Hay sikeyim" Üzerimden kalkıp üstünü başını düzeltti. Bende hızlıca gömleğimin düğmelerini bağladım. 

"Bebeğim sen beni burada bekle ben kapıya bakıp geliyorum" diyerek salondan çıktı. Kapının önünden sesler gelince ayağı kalktım. Kimdi ki bu? Salondan çıkarak kapıya doğru gittim. Gördüğüm kişiyle kalbim sıkıştı.

"Senin burada ne işin var Rümeysa"

"Sen çağırmışsın ya beni takılmak için ondan geldim ben" Rümeysa'nın gözleri bana takıldı. Garipseyerek bana baktı.

"Aşkım sen de mi buradaydın?" Rümeysa'nın dediği şeyle Baybars arkasına döndü, gözümden akan yaşı silerek Rümeysa'ya döndüm.

"Siz takılın ben rahatsızlık vermeyeyim size zaten gidecektim şimdi" diyerek ayakkabılarımı giymeye koyuldum.

"Aşkım dur lütfen dur" Baybars'ın dediği sözleri hiçe sayarak evden çıktım.

"Yemin ederim ki ben çağırmadım kimseyi" hızlıca gittim oradan. Nereye gideceğimi bilmeden gittim. Sadece gittim. Sırf ondan daha uzak olmak için gittim. Sırf onun yüzünü bir saniye dahi olsun görmemek için gittim. Sadece gittim. GİTTİM... 

____

Sen gittin ben bittim be Aşkım...

İg: roseylandd

KOMUTAN KOCAM | gay | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin