- 20 -

17.1K 644 96
                                    

Bu bölüm smut olacak rahatsız olanlar okumasın.

____

Karşımda gördüğüm şey feci derecede azmama neden olmuştu. O çok sexy görünüyordu ve onu feci derecede istiyordum. Ama bunu yapamazdım. Yapmayacaktım da...

Ta ki düşüncelerimin hepsini yıkıp kollarını boynuma dolayarak dudaklarıma yaklaşan çocukla göz göze gelene kadar. Tam geri çekilecekken kucağıma atlaması engel olmuştu. Dudaklarımı öpmüyordu ama her an öpecekmiş gibi yakındı. Daha fazla dayanamayarak sol tarafımda olan çalışma masasına yürüyerek onu masaya indirdim. Gömleğimin düğmelerini açarken bile bir saniye gözlerimi ayıramıyordum. Sevimlice bana baktı.

"Az zamanımız var hızlı olmalıyız" her bir sözcüğü daha da sertleşmeme neden oluyordu.

"O kadar hızlı olacağım ki doruklarda hissedeceksin kendini prenses"

AŞKIM

Bana o kadar aç bakıyordu ki bu beni feci yükseltiyordu. Kendimi daha bi bastırıyordum aletine. Üzerimdeki bluzu soyarak direkt göğsüme emmeye başladı. Göğsüme yaptığı herbir hareket daha çok inlememe neden oluyordu. Beni kucağına alarak yavaşça yatağa uzandırdı. Altımdaki eteğe hiç karışmadan sadece iç çamaşırımı çıkartıp fırlattı. 

"Kayganlaştırıcı veya krem filan yok mu? Canının yanmasını istemiyorum." Yatakta yükselerek oturur pozisyonuna geldim. Baybars'ın kemerini onun gözlerinin içine bakarak yavaşça söktüm.

"Yok ama gerekte olduğunu sanmıyorum" diyerek boxerından şaha kalkmış aletini çıkarttım. Bana hala şaşkınca bakarken gözlerimi bir saniye dahi gözlerinden ayırmadan aletinin ucunu ağzıma aldım. Elleri hızlıca saçımı buldu. Aletini yavaşça emmeye başladım. O kadar büyüktü ki tamamı ağzıma sığmıyordu. Ağzımla ona gelgit hareketi yaparken saçlarımı tutarak bana yön veriyordu. O kadar iştahla yalıyordum ki salyalarım her yeri işkal etmişti. Beni saçımdan tutarak sertçe kendine çekti. Salyayla kaplı olan dudağımı iştahla öptü. Beni yatağa yatırarak öpüşünü derinleştirdi. Dilini ağzıma yollayarak, sert bi sekilde dilimi boydan yalıyordu. Geri çekilerek bana baktı.

"Sıra bende" ne olduğunu anlamadan beni ters çevirerek domalır pozisonuna getirdi. Deliğimde hissettiğim dille büyükçe inledim.

"Hayır hayır hay-" birden dilini içime yollaması çığlık atmama sebep oldu.

"Bars dur bar- ağğhhh bars ağğğhh" diliyle içimde gelgit hareketleri yapması deliğimin kasılmasına neden oluyordu. Tükürüğünü yayarak dilini içimden çıkardı. Aletini konumlandırarak içime yavaşça soktu. Bu beni sinir ediyordu.

"Bars lütfen lütfen sok içime" dediğim şeyle aletini içime yolladı. Büyük bi' çığlık atmıştım. Aletinin neredeyse yarısı tek içime girmişti. İçimde hızlıca gelgit hareketleri yapıyordu. Kendimi feci bi şekilde dolu hissediyordum. Kollarımdan tutarak beni çevirdi. Bu hareketi çığlık atmama neden oldu. Eğilerek dudaklarımı sertçe öpmeye başladı. Hızlıca ileri geri yaparken birden dayanamayrak onu ayaklarımla kendime çekip aletinin tamamını içime aldım. Bu hareketimle kalın bir şekilde inledi. Vücudumun her yerini öpüyordu. Boynuma yaklaştı.

"Geçenki gibi" diyerek boynumu sertçe ısırdı. Bu haldeyken bile intikam alıyordu şerefsiz. İçimde yaptığı gelgit hareketlerini hızlandırdı. Bir yandan da benim aletimi okşamaya başladı.

"Ben geleceğim sanırım"

"İçime boşalabilirsin" kendini sertçe bir kaç defa daha içime yolladı. Aynı anda boşaldık. Içimde biraz daha gelgit hareketi yaparak hiç çıkmadan üzerime yattı. Terlemiş saçlarımı okşayarak öpücükler kondurdu.

"Benim mis kokulu bebeğim" diyerek beni öpmeye devam etti. Bense mayışık bir şekilde yatakta yatarak beni bebek gibi sevmesini izin veriyordum. Bir süre sonra beni kucağına alarak banyoya götürdü. Kendi elleriyele bana bir bebek edasıyla banyo yaptırdı. Havluyu üzerime sıkıca sararak yatağa yatırdı. Altıma sadece bir boxser giydirerek batanyeyi üzerime örttü. Ellerinden tutarak onu yanıma çektim.

"Beni bırakma" dediğim şeyle elini saçlarıma atıp saçlarımı okşadı. Boynuma yaklaşıp öpüp kokladı.

"Benim bebeğim hep mis gibi kokuyor" diyerek daha bi öptü beni.

"Ben bebeğimi asla bırakmam ki " yanıma uzanıp beni kucağına aldı. Yatana kadar öpüp kokladı ve sıkıca sarılmayı da ihmal etmedi.

____

Bebekler bölüm nasıldı?

İg: roseylandd

KOMUTAN KOCAM | gay | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin