- 28 -

10.8K 535 51
                                    

Geldiğimiz mekanda oturarak Batu'nun yapmış olduğu organizasyona bakıyordum. Yarım saatte nasıl böyle bir ortam hazırlamıştı bende bilmiyordum. Ufak bı bar gibi olan mekanı kapatmıştı. Herhalde buranın sahibiyle arkadaştı çünkü herkesle yakın olup aşırı sosyal olan biriydi. Sahneye çıkarak mikrofonu eline alan Batu'ya baktık hepimiz.

"Bu şarkıyı sevgili dostum Aşkım'a söylüyorum" sarhoş olduğu her yerinden belliydi.

"Aklıma geldin gülüyorum" arkama yaslanıp bu rezil anı izlemeye başladım

"Çok özledin biliyorum" sahneden inerek bize doğru yaklaştı

"Bende seni seviyorum, biraz sabret"

"Yarın birgün geliyor" yaklaşıp beni ayağı kaldırdı. Mikrofonu bana uzatıp şarkıyı devam etmem için kaş göz yaptı. O sırada gülerek beni çeken arkadaşlarımı umursamadan sanki karşımda Bars varmış edasıyla şarkıyı bağıra çağıra söylemeye başladık Batuyla.

"O şimdi asker canı neler ister"

"Uykuda mevlam beni ona göster"

"O şimdi asker canı neler ister"

"Uykuda mevlam beni ona göster"

Batu mikrofonu tamamen bana verip sahneden indi. Karşıya geçip birkaç içki alıp oturmuştu. Sahnede ben tek kalmıştım. Kendimi o kadar kaptırmıştım ki söylemeye devam ediyordum.

"O geceler geçmez bensiz"

"Ağlıyorsun sessiz sessiz"

"Kalbindeyim ama sensiz"

"Birazzz sabrett"

"Yarın birgün geliyor"

"O şimdi asker canı neler ister"

"Uykuda mevlam beni ona göster"

Bana yaklaşıp içki uzatan Batu'nun elinden alkollü alarak kafaya diktim.

"O şimdi asker canı neler ister"

"Uykuda mevlam beni ona göster"

"O şimdi asker canı neler ister"

"Uykuda mevlam beni ona göster"

Aşağıda beni gülerek izleyen arkadaşlarımı umursamayıp yavaştan sarhoş olma yolunda alkollü kafama diktim. Daha sonra Batuyla bir sürü karaoke yaptık. Sahneden inerek yanlarına oturdum.

"Aşkımsu sen sarhoş olmuşsun"

"Ne sarhoşu be enerji içeceği içtik sadece amınakoyim" hepsi gülmüştü.

"Aynen aga aynen polislerde şuan senden kaçıyor" gülmüştüm. Batuya bı tekme atarak itekledim.

"Şerefsiz"

"Hadi artık eve gidelim dağıldınız iyice" diyerek beni kaldırmaya çalışan Sefaya sinirli bir şekilde baktım.

"Ya daha yeni geldik"

"Aşkım saat 1" söylediği şeyle şoka uğramıştım.

O kadar olmuş muydu lan

"Ben geliyorum bı tuvalete gitmem lazım" diyerek ayaklandım. Tuvalete gidip direkt musluğu açtım, yüzüme bir kaç defa su serpip ayıldım. Telefonumu cebimden çıkartıp ekrana baktım.

Kocacığım kişisinden 28 cevapsız arama

Niye bu kadar çok aramıştı ki?

Arama kısmından ismine tıklayarak telefonu kulağıma götürdüm. Saniyesinde açmıştı telefonu.

"Neden cevap vermiyorsun?!"

"Bars"

"Ne kadar merak ettiğimden haberin var mı senin"

"Ben özür dilerim"

"Sen cevap vermeyince nasıl korktuğumu bilsen bin defa açardın bu telefonu"

"Bars yemin ederim ki duymadım"

"Sen keyif çatarken ben telefon başında sabahtandır nöbet tutuyorum"

"Bars özür dilerim" gözlerim dolmuştu.

"Bebeğim çok korktum, aklıma bin türlü şey geldi" sesimdeki burukluğu anlamış olacak ki yumuşamıştı.

"Lütfen beni bırakma" söylediğim şeyle telefonun diğer ucundan ses kesilmişti bir süre bir şey dememişti.

"Aşkım sen beni bırakmadığın sürece ben seni asla bırakmam"

"Benden gitme"

"Ben seninim, asıl sen benden gitme sana yalvarırım aşkım beni sakın bırakma"

"Sen benimsin"

"Ben sadece seninim bebeğim sadece senin"

____

🥺

İg: roseylandd

KOMUTAN KOCAM | gay | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin