Hala yatağımdaydım. Hiçbir şey yapsın yoktu. Sadece yatmak istiyordum, saatlerce yatmak. Hatta komple uyku olmak istediğim de oluyordu bazen. Yiyip içesim de yoktu hiç. Annem üzülüyordu bu halime. Her ne kadar neden böyle olduğumu sorsa da her defasında farklı bir yalan söylüyordum. Ağlamaktan dilim damağım kurumuştu, bir bardak suya ihtiyacım vardı. Battaniyeyi kendime güzelce sarıp terliklerimi ayağıma giydim. Bir bardak su almak için mutfağa gittim. Hatice teyze salonda annemle oturmuş konuşuyorlardı. Hiç umursamadan mutfaktan bir bardak su aldım. Battaniyeyi üzerime düzgünce sarıp salona doğru ilerledim.
"Aşkım oğlum nasılsın" Hatice teyzenin sorduğu soruyla ona döndüm. Off annesine çok benziyordu.
"İyiyim Hatice teyze siz nasılsınız?" Dediğimde gülümsedi.
"İyiyim oğlum iyiyim sana ne oldu böyle süzülmüşsün" diyip endişeyle bana baktı. Annem lafa müdahale etti.
"Kız Hatice kaç gündür doğru düzgün yemek yediği yok perişan oldum yeminle" Hatice teyze anneme vah vahlıyarak döndü.
"Kız yavuklusu filan mı var acep Ayşe" evet asker bı yavuklum var kendisi askerde hatta ne tesadüf kendisi oğlunuz olur dememek için kendimi çok tuttum.
"Ne bileyim hiç söylemez ki gönül işlerini bana" Hatice teyze anneme heyecanlı bı şekilde döndü.
"Kız ne diyecem bu saadet'in kardeşi Ayfer varya" annem merakla Hatice teyzeye döndü.
"Hangi Ayfer?"
"Hav hani bizim gün arkadaşı Saadet varya onun bacısı işte" annem anlamış edasıyla Hatice teyzeye tekrar döndü.
"He he hatırladım ne olmuş kız bacısına?" Hatice teyze heyecanla konuşmaya başladı
"İşte kardeşi Ayfer'in bı kızı var Rümeysa onu benim oğlana alacağım" Hatice teyzenin cümlesini bitirmesiyle elimdeki içinde su olan bardağı düşürmem bir oldu.
"Oğlum iyi misin geri git çabuk cama basma" annem ayaklanarak buraya doğru geldi.
"Aşkım oğlum iyi misin?" Hatice teyze endişeyle bana döndü. Ellerimi ağzıma katarak şaşkınlığımı gizlemeye çalıştım.
"Ben be-" lafımı tamamlamadan odama doğru koştum. Ne yani bunu o biliyor muydu. Benimle konuşmamasının nedeni de bu muydu? Cidden bu canımı yakmıştı. Bana söylediği sözler geldi aklıma. Erkeklerden hoşlanmıyorum demişti. Bahs ettiği şey bu muydu. Hiç bir şey bilmiyorum. Göz yaşlarımı gözümden yavaş yavaş süzülürken kapı çalma sesi duydum. Babamın olduğunu umarak daha sessiz bı şekilde ağladım. Bir süre sonra içerden sevinç sesleri geldi. Ne olduğunu hiç umursamadım artık hiçbir şey umrumda değildi. Sadece gözyaşlarımda boğulmak istedim. Odamın kapısı yavaş bir şekilde açılınca kafamı yorgandan çıkarttım gördüğüm şeyle şoka uğramıştım.
"Baybars"
____
İşte geliyor özel harekat
Anlık aşkım mood
İg: roseylandd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTAN KOCAM | gay | texting
Fiksi Remaja- TAMAMLANDI - 05434****31: Selam aşkom hiç uzatmadan diyorum evlilik düşünür müsünüz? Müstakbel kocam: Pardon yanlış oldu sanırım 05434****31: Orda bir dur bakalım bizde yanlış olmaz gülüm Müstakbel kocam: Gülüm mülüm hayırdır ...