"Aşkım kıpırdama"
"Ya Bars bitmedi mi hala"
"Az kaldı bebeğim, az biraz sabret" oturmuş Baybars'ın saçımı bağlamasını bitirmesini bekliyordum. Bitirsin ki daha çok öpebilirdim onu gitmeden
"Bitti" arkamı dönerek bana bi' bebekmişim gibi bakan adamın kucağına atladım.
"Baybars gitmesen, biraz daha kalsan"
"Aşkım iznim bir kaç günlüktü, biraz sabret 2 ay sonra döneceğim" mızmızlanarak boynuna yaslandım. Ensesindeki saçlarına elimi kattım. Birden aklıma gelen şeyle Bars'a baktım.
"Bars" ellerini yüzüme kattı. Yüzümü yavaşça okşayarak bana baktı
"Efendim bebeğim"
"Biliyor musun senin hiç uzun saçlı halini görmedim"
"Bak sen işe" karşısında sanki bir bebek varmışçasına konuşuyordu benimle.
"Saçlarını uzatsana"
"Benim bebeğim saçlarımı uzatmamı mı istiyor"
"Evet" gülümseyerek boynumu koklayıp öptü.
"Sana söz veriyorum dönünce upuzun saçlı bi' Baybars göreceksin" o kadar ciddi söylemişti ki bu gülmeme neden olmuştu.
"Söz mü?" ellerini kaldırarak bana baktı.
"Bizde söz namustur, söz veriyorum sana" kıkırdamıştım. Yaklaşarak dudaklarıma yapıştı. Sertçe öpüp geri çekildi.
"Benden başka kimseye bu kadar güzel gülme" duraksadı. Boynumu öperek tekrar bana döndü.
"Kıskanırım"
"Yaa kıskanır mısın?" cilveli cilveli konuşunca birden ciddileşti. Yanaklarımı sıkarak çatık kaşlarıyla bana baktı.
"Lan, lan oğlum senin götünü yerim ha" diyerek dolgun dudaklarıma yapıştı. Geri çekilerek bana baktı.
"Ne güzelsin lan sen"
"Bunca zamandır ben mi kördüm anlamıyorum ki, gözümün önündeki güzelliği görememişim"
"Aşkım o gün bana yazmasaydın acaba hangi boktan şeyi yapıyordum"
"İyi ki hayatımdasın Aşkım"
"Ha bil ki bu sefer isim olarak söylemiyorum"
"Sen benim aşkımsın, sadece benim"
Ard arda söylediği sevgi dolu cümleler karşısında şoka uğramıştım. Yoğun duygudan gözlerim yaşarmış, kızarmıştı. Yaklaşarak elleriyle yüzümü avuçladı.
"Bunca zamandır nerelerdeydin sen"
Sözünü dudaklarıma yapışarak bitirdi. Geri çekilerek göz yaşlarımı eliyle sildi.
"Baybars gitme ya" sarılarak kafamı boynuna yasladım.
"Tam seni kazanmışken ellerimden kayıp gidiyorsun" bir eliyle kafamı diğer eliyle de belimi okşuyordu.
"Bir yere gittiğim yok, ben hep seninleyim"
"Seni özleyeceğim" iç çekti
"Bende yavrum bende"
Baybars'a sıkıca sarılıp son vakitlerimizi geçiriyorduk. Onu çok özleyecektim biliyorum ama 2 ay sonra o tamamen benim olacaktı. Bol bol vaktimiz olacaktı takılmak için.
İg: roseylandd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMUTAN KOCAM | gay | texting
Fiksi Remaja- TAMAMLANDI - 05434****31: Selam aşkom hiç uzatmadan diyorum evlilik düşünür müsünüz? Müstakbel kocam: Pardon yanlış oldu sanırım 05434****31: Orda bir dur bakalım bizde yanlış olmaz gülüm Müstakbel kocam: Gülüm mülüm hayırdır ...