____
_______________________________________________JJ měl přes celí oko jizvu docela i zakrvácenou, měl rozseklý ret a celkově měl modřiny na obličeji.
JJ k Johnovy přišel a něco mu šeptal a John se na mě koukl a JJ pak taky.
Odkašlala jsem si "mám jít?" podívala jsem se za sebe a zase na ně "ne v pohodě, jdem" ujistil mě John a prošel okolo mě. JJ taky ale já šla hned za ním.
Možná se ptáte proč jsem se ho nezeptala na ten obličej. Za prvé protože nevypadal že se chce o tom bavit a byl i docela podle obličeje nasranej a za druhé... podle toho že jsi něco šeptaly mi to nepřišla jako dobrá doba, proto.
Šli jsme na pláž. Všichni tam už byli a koukali na JJ. Šla jsem hned za ni ma a koukala jsem se dolu na nohy.
"Proboha co se ti stalo?" křikla po JJovy Kia "nic.." odsekl a sedl si vedle Pope. Sedla jsem si kousek od nich a přemýšlela.
Asi hodinu nikdo nedutal. Začlo to být divní tak jsem si stoupla před všechny. "No.. co budem dneska dělat??" usmála jsem se a všichni se na mě koukli jedním okem "nevím, asi sedět" odpověděl ironicky JJ.
"Neser mě!" křikla jsem po něm. Všichni se tak podivně koukli. "Co je? Myslíte že neumím být sprostá prostože jsem šlechta? Kia je taky šlechta!" nafoukla jsem tváře a dělala že jsem uražená.
"Jasně že víme že umíš mluvit sprostě ale prostě, je to divní" odpověděl Pope a všichni se na mě furt koukali "Jaaj! Zvedat! Nechci další léto proválet! Ještě neznám to to město tak mě proveďte!" prohlásila jsem, nikdo se nezvedal a fňukali ale nakonec jako první se zvedl John B.
"No tak lidi jdem!" stoupl si vedle mě. Pak se zvedl Pope i Kia ale JJ tam furt ležel "Dělej!" křikla jsem po něm a on mi ukázal fakáče/ prostředníček.
"No tak to ne" řekla jsem si pro sebe a chytla ho za ruku a tahala nahoru "dělej, nenecháme tě tu!" tahala jsem za jeho ruku a on furt ležel.
John B ho taky chytl a vytáhl ho na nohy "Do prdele, no tak jo no" fňukal a šel rovně po pláži a všichni jsme šli za ním.
Time skip!!
Tak nějak mi parta ukázala Outer Banks. "Máte to tu krásní" koukla jsem se na všechny, usmály se a pokračovali jsme dál.
Všimla jsem si jednoho kluka a začala na něj koukat a on se taky otočil takže jsme navázali oční kontakt.
Kluk se začal přibližovat a všichni zpomalovaly a začali se koukat na toho kluka. "Za mě Abby" řekli na ráz JJ a John B. Nejdřív jsem se na mě začala koukat jako že nechci ale oba mě s víma rukama odehnali za sebe.
"Co tu chceš?" zeptala se Ki toho týpka, kluk se na ní podívat a usmál se "nic.. chci poznat vaší kamarádku" dokončil a přibližovali se ke mě.
"Zkus na ní promluvit idiote.. a uvidíš" zavrčel na něj JJ, týpek ale koukal na mě a usmíval se. John i JJ měli ruce na mém břichu, což mi přišlo už divní.
Za prvé proč mě tak brání? A proč před ním? Nevypadá nějak divně nebo tak
"Ahoj... jsem Rafe, jsi nová že?" usmál se příjemně a furt na mě koukl "Ehm... jsem no.." odsekla jsem, nevěděla co mám říct.
"Jak pak se jmenuješ puso" začal Rafe, podívala jsem se na něho jakože "co prosim?".
"Vysmahni Rafe!" zakřičel na něj Pope, Rafe se najednou otočil a odstoupil od nich a mě. "Klídek kámo, už jdu" sklesl mu úsměv a odešel.
"Kdo to kurva byl?!" křikla jsem a všechny jsem proměřila pohledem.
"Můj bratr" ozvalo se za mí ma zády. Otočila jsem se a stála tam nějaká cápka. "Tak si ho hlídej" všichni se pousmáli nad mí ma slovama "ty bys sis ho taky mohla hlídat puso" řekla cápka a mě hnedka došlo že se opil nebo něco takovýho "kde je?" všichni krom té cápky se na mě podívali "ty máš bratra?" zeptala se John B "to není teď důležití" křikla jsem po něm a otočila se na cápku "u nás, i tvoji rodiče, ukradl tátovi alkohol a teď je zamklí v koupelně a nechce vylézt"
"Do prdele, kde byblíš?" slušně jsem se zeptala, i když to moc slušné nebylo, cápka ukázala na bílí velký dům ze zahradou. Rozběhla jsem se k domu.
JJ na nic nečekal a běžel za mnou a pak se přidali i ostatní.
Přiběhla jsem k domu a neviděla jsem vhod takže jsem přelezla tu zeď a běžela zahradou do domu.
Všichni běželi za mnou.
Vlítla jsem do domu a přede mou stála matka.
_____
__________________________________________________
Aaaa
Omlouvám se že jsem teď nic nevydávala, dala jsem si hodně velkou pauzu, doufám že teď to bude už jiní
Pačko!❤️
ČTEŠ
Nový život v Outer Banks
AdventureNová rodina se nastěhovala do Outer Banks, Abigail, Alex a jejich rodiče, Abby má 15 let a její bratr má 17 let. Přijeli/Nastěhovali se na léto do letního sídla co koupil jejich táta. Abby trošku trpí na úzkosti, deprese, a jiný takový věci. Má to...