🛐🛐
___
__________________
_______Teď to bude trošku divní takže se omlouvám.
Jsem fakt zamilovaná až po uši do JJ ale...Rafe.. je více vášnivý.. miluju když mě líbá ale.. co když JJ líbá víc dobře. Prostě a jednoduše myslím že s Rafem by to bylo více dobrý v posteli než s JJ.
Abby se odtrhla "já.. nemůžu, promiň" Rafe furt Abby držel a jeho oči koukali s očí na pusu a z pusy do oči. "Proč ne?... nelíbí se ti to?" Podíval se sklesle do Abby očích.
Ten jeho usměv.. ahh tak hezký úsměv jsem nikdy neviděla... krom JJ.
"Je to dobrý.. a líbí se mi to.. ale... líbí se mi někdo jiní.. proto jsem ti přišla říct že nechci být s tebou a ta líbačka byla chyba, i tahle.. nechci tě nějak zranit Rafe...promiň.." pustila ho a doufala že i on jí. "Promiň... takže ty jsmi přišla říct že se mnou nechceš být což nechápu s čeho si to vyvodila že s tebou chci být a já tě začal líbat?" zeptal se na dost divnou otázku.
"No.. jo? A poznala jsem to s toho že se ke mě furt chováš mile a hodně.." pousmála se ale Rafe byl furt takový nejistí "jo aha.. jsi hezká, milá, nádherná žena Abby ale... jestli to tak necítíš... ale líbáš skvěle" usmál se a pustil jí.
"Tak jo... kamarádi?" usmála se Abby a podala mu ruku. Rafe se taky usmál a podal jí ruku "kamarádi" oba se usmáli a Abby konečně otevřela dveře "počkej.. než odejdeš tak.. kdo se ti líbí?" Rafe se škodolibě usmál "no... určitě to není nikdo se šlechty" naposledy se na něj usmála a zavřela dveře.
Přišla do Johnovy chaty a překvapivě tam všichni byli "ahoj!" všichni se na Abby podívali a zamávali. Abby si sedla vedle JJ a on se trošku od sednul, koukla se na Kie a ona měla skleslí výraz a pak si všimla že mají takový divní výraz krom Sári která se tu najednou objevila všichni. Abby to vrtalo hlavou tak se odvážela něco říct "děje se něco lidi?" opatrně se zeptala a Sára se na ní podívala "no.. já to sice nechápu a podle mě je to normální ale... no už se tu ví že ty a Rafe... no" ani dokončovat to nemusela aby to Abby došlo.
"Lidi notak.. bylo to jen jednou a ještě to byla jen pusa fakt... zrovna jsem za ním byla a vysvětlila mu že sním nic nechci mít.." dala jsem ruku na JJovo stehno ale on uhnul a zvedl se.
"JJi.." JJ se ani nepodíval a šel ven a Abby se vydala hned za ním. "JJ! Počkej!" křičela na něj Abby a on se zastavil a otočil se. "Myslel jsem že se s nimi už nebavíš.." podotkl JJ a Abby se na něj podívala lítostivě "Rafe je hodný nebo aspoň na mě... jsme kamarádi nic víc.." sklopila hlavu a měla namířeno už pryč ale JJ jí chyl, byli tak moc blízko sebe že jejich rty byli od sebe ani ne 2 milimetry.
"JJ... omlouvám se ti.." řekla jsem ale JJ mě nevnímal a skenoval mojí pusu a oči.
Byla to ta nejlepší chvíle v mím životě byl tak hebký, jemní, jeho dech připomínal mátový žvýkačky a jeho vůně byla poněkud zvláštní.. jakoby si to už plánoval do předu co se stane.
JJ jí začal líbat a Abby se automaticky přidala, skočila na něj, omotala si nohy okolo jeho pasu takže byla o několik centimetrů nad ním. JJ Abby chytl za zadek aby nesklouzla.
Najednou se začal JJ pochybovat až se Abby lekla a odtáhla se "co to děláš?" koukla se na něj a pak za sebe kam jde "věř mi trochu" ujišťoval Abby JJ a začal jí zase a víc dravě/ hladově líbat.
JJ konečně zastavil a najednou Abby ucítila jak jí pouští tak se odtáhla ale najednou spadla do sítě "já se lekla... to jsi mi to nemohl říct?" naštvaně se na něj podívala ale on byl omámení Abby postavou. Abby si sedla na modro tmavou až světlou síť. JJ jí hned položil zase spátky a šel nad ní.
"Jsi tak nádherná.." odhrnul Abby JJ pramínky vlasů z tváře "ty jsi taky krásný JJi" chytla ho za tvář a přitáhla blíže ke svému obličeji "mám tě ráda.." kouká mu přímo do očí a JJ jí taky. JJ začne zase Abby líbat.
Najednou se JJ odtáhl a pokračoval na krk po břicho. Jeho jedna ruka začala sahat pod triko co měla na sobě Abby.
Abby ho chytla za tu ruku a JJ všeho nechal a podíval se na Abby "děje se něco?" jemně se zeptal Abby a Abby sklesl úsměv "no já.. nikdy jsem to nedělala... a-" nedořekla to prostože JJ začal mluvit "to je v pořádku.. nechystám se vůbec na nic co nechceš jasný?.. jestli nechceš abych na tebe sahal stačí říct" usmál se JJ a byl u Abby pasu. "Já jen... asi teď a tady ne.. ne že by se mi to nelíbilo ale... je to asi na mě teď hodně.. promiň JJi" JJ se usmál a lehl si vedle Abby "v pohodě, nic se neděje máme hodně času" usmál se a dal hlavu na její hruď a Abby se mu prohrabovala ve vlasech.
____
________________
_________
Ahoj! Doufám že se vám ten to díl líbil.. budu dopisovat poslední díl tady toho příběhu! Ale nezoufejte bude další OBX příběh! Můžete psát názory co na to říkáte🫶🏻
ČTEŠ
Nový život v Outer Banks
AdventureNová rodina se nastěhovala do Outer Banks, Abigail, Alex a jejich rodiče, Abby má 15 let a její bratr má 17 let. Přijeli/Nastěhovali se na léto do letního sídla co koupil jejich táta. Abby trošku trpí na úzkosti, deprese, a jiný takový věci. Má to...