JJ

538 9 6
                                    

Večerníček!😭❤️
____
________________________
__________

"Jo! Ale prosím ticho nechci poslouchat jak je Rafe hrozní a tak" bouchla jsem jí přes rameno "jasně... a bylo to hezký? Nebo líbilo se ti to" úchylně se usmála a nedočkavě čekala co ze mě vyjde. "Nebylo to špatný no" usmála jsem se. Kiara mě chytla za ruce a hopsala "já vím že Rafe je debil a idiot ale stejně je to hustý!" křikla a hopsala dál.

"Počkej Kie!" upozornila jsem jí a ona přestala skákat a pozorovala mě "Líbí se mi nikdo jiní.." sklopila jsem hlavu a ona otevřela pusu "nooo tak to by se asi nesměl dozvědět... kdo to je? Kdo se ti líbí?" dala mi hlavu nahoru.

"To ti říct nemůžu, ani jsi nejsem jistá jestli je to ten pravý" řekla jsem a odstoupila jsem od ní a hodila jsem a tam "jsem fakt debil... měla jsem se hned odtáhnout a ne tam stát co se stane" začala jsem se rozčilovat.

"No tak... Abby za to nemůžeš!" vysvětlovala mi Kie ale já prostě vše beru na sebe. "Přestaň!" snažila jsem se jí utišit "Prostě si se neovládla" Kie dala před sebe ruce a trošku se přikrčila.

"Doprdele Ki!!! Přestaň na mě mluvit!!" zařvala co jsem mohla a chytla se za hlavu. V tu chvilku už vylezli všichni. Hodila jsem sem a tam a nevěděla co mám dělat, nemohla jsem dýchat, skoro se mi nezvedal hrudník a do třetice mě strašně bolela hlava.

Najednou jsem ucítila na svých ramenech studení ruce a dost velký na to aniž by to byla holka otočila jsem se a viděla Rafe.

"Dobře, Abby teď mě musíš poslechnout... zhluboka se nadechni" Rafe mi sáhl na hrudník a já se na tu ruku koukla "nádech.... výdech..." takhle Rafe říkal dokola až jsem se uklidnila a odejmula jsem ho "děkuju... moc..." zoufale jsem poděkovala a odtáhla jsem se od něho ale jakoby objímala  jsem ho kolem pasu a Rafe kolem krku. (vysvětlení: prostě se drželi a koukali si do očí)

"Rafe, strašně se omlouvám, neměla jsem utéct, bylo to trapní" omlouvala jsem se mu a on mě chytl za tváře "v pohodě.. neměl jsem ti dávat tu pusu" usmál se a koukal se mi do očí a já jemu taky.

"Vypadají tak roztomilé" podotkla Cleo a koukla se na Kie. Kie se usmála na Cleo a koukla se na mě a na Rafe. JJ šel docela naštvaně za mnou.

"No tak mi už musíme domů Abby" chytl mě pevně za ruku JJ a táhl mě pryč "tak se pak uvidíme Rafe!" ještě jsem zakřičela na Rafe a on zvedl ruku na náznak zamávání.

Už jsme byli doma. Šla jsem hned do pokoje abych nemusela vidět Luku. Sedla jsem si naštvaně na postel a koukala do mobilu. JJ po chvilku přišel taky a měl na ruce velkou modřinu a na obličeji monokl.

"Co si dělal?.." zvedla jsem se a sáhla jsem mu na ruku a on zasyčel "Spadl jsem" usmál se a dal mi ruku pryč.

Samozřejmě že vím že jeho otec je pěkný hajzl a že ho mlátí ale nikdy naživo jsem to nevydělá... vlastně Jo... když byl opilí.

"Udělal ti to Luka že jo?" lítostivě jsem se na něj koukla a on jen sklopil hlavu, bylo mi to hned jasní. "Asi bys.... s tím měl jít ven... já vím není to lehký ale.... bude to horší a horší JJ" domlouvala jsem mu ale on se na mě koukl docela naštvaně "Nikomu to neříkej! Ani já to nikomu neřeknu! Abby... prosím nikomu to neříkej" prosil JJ.

Jen jsem se otočila a sedla jsem si na postel. "Nikomu to neřeknu" potichu jsem řekla. "Děkuju" řekl zpátky a usmál se "bolí tě ta noha furt?" Sedl si vedle mě na postel a podíval se na tu nohu. "Trošku.. ale už je to lepší" taky jsem se koukala na tu nohu.

"Dobře, hele tak já tedy budu spát na zemi a ty na mojí posteli, těch 14 dný nebo kolik tu máš být dní" usmál se a sedl si vedle mě "jestli ti to nevadí" koukala jsem na moje špičky bot.

Najednou někdo začal třískat do dveří, já se lekla "co to kurva je" koukám na dveře "Ehm..... můj táta.." řekl zoufale JJ.

"No taak JJ!! Vylez! Máš tu bordel!!" vykřikl jeho otec. Já se podívala na JJ a měl slzi v očích. "JJ... to bude dobrý.." snažila jsem se ho uklidnit.

Jako malá jsem měla hodně úzkosti s fakt malých věcí například když mi spadla hračka na zem. Já vím úplná pitomost ale prostě jsem měla velké úzkosti. Otec na mě furt řval ať nebrečím a seberu tu hračku... vím jaké tomhle je ale myslím že JJ je na tom hůř....

"Nikdy to nebude dobrý... všechno se mi sere... úplně všechno... ty jako šlechta dostaneš to co chceš ale já ne... já prostě ani 5 dní nejedl nic pořádného... nejradši bych skočil z mostu..." to se JJ rozbrečel na plno. Nevěděla jsem co mám dělat tak jsem ho obejmula. On mě obejmul nazpátek a více silně.

"JJ... to mi je strašně líto.... mám nápad.." řekla jsem a pustila ho a on mě taky "vezmu tě do takové restaurace a tam si dáš jídlo které chceš pití jaké chceš a cokoliv co chceš a pak ti já osobně výběru něco na sebe! Budeš můj model!" usmála jsem se a on začal kývat hlavou.

"Abby ne to fakt nemám abych za toto utrácel nemám ani korunu..." zafňukal JJ zoufale. "JJi.. no tak myslíš že to nevím? Jasně že ti to zaplatím já" dala jsem mu ruku do vlasů a rozcuchala jsem mu vlasy.

_______
_____________________________
______________
Tak Jo lidičky! Dobrou noc a hezké sny!😻❤️

Nový život v Outer BanksKde žijí příběhy. Začni objevovat