Opilí .....

560 15 0
                                    

Aby jste pochopili je to Time skip! Ten to díl takže nezavazuje na 9 díl tak jen aby jste chápali
____
_________________________
___________
Noc

Už uběhlo pár dní od usmíření s mojí partou, moje stará parta (Rafe, Ruby atd) s nima se už nebavím.. nebo tak to Topper, Kelce s nima se nebavím jakoby vůbec, s Ruby si občas napíšeme, s Rafem se občas pozdravíme na ulici a to je vše, s Alexem se nebavím ale je to můj bratr takže pár slov si řekneme.

Právě teď sedím a koukám do mobilu

Reálně v poslední době se nic neděje.

Najednou mi Ki píše:

Kia: SOS!!! PŘED JJOVÍM DOMEM!!

Rychle se zvednu a v bílím tričku a s teplákama vyběhnu bez mobilu bez klíčů jen v botaskách na ulici a běžela jsem co mi nohy stačili k JJemu domu.

Když jsem přiběhla k domu bylo tam všude světlo a velká vířivka a všichni okolo vířivky a někdo dokonce v té vířivce.

Doběhla jsem k nim "co se děje?!" vyhrkla jsem udýchaně "JJ se opil a-" nedořekla větu protože jí přerušil "AHOJ ABBY!!! koupil jsem ti vířivku! Je hezká ne?! líbí se ti že jo? Koupil jsem jí jen pro nás dva!!" opile zahulákal JJ, vyděšeně jsem se na něho koukla.

Byl celí od krve a voda ve vířivce se začala zbarvovat do červena, obličej měl zakrvácení celí potrhaní a na těle měl velký modřiny "JJi.." neměla jsem slov, nevnímala jsem co říká, přemýšlela jsem co se mu to kurva stalo.

"poď Abby! Ukážu ti tvojí a mojí vířivku a možná bych tě tu mohl i provést! no a pak by jsme si mohli užit... ty víš co" úchylně se pousmál a přišel blíže.

"JJi... kámo přestaň, jsi opilí" zoufale řekl John B a chtěl ho chytit za ruku ale on uhnul "co tu vůdce děláte!!! je to jen pro mě a pro Abby vy tu nemáte co dělat!! Nebo jako chcete vidět vířivku? Tak přijďte třeba za 2 hodiny" pousmál se a zavrtěl hlavou.

"Ne fakt jsi opilí, nevíš co říkáš JJi..vylez s té vířivky" trošku jsem na něj zaječela protože tam měl hudbu na plní pecky.

"Ale... já- já jí koupil pro tebe... hlavně pro tebe.." za skuhral a začali mu téct slzy s očí a tak jakoby skuhral.

Na nic jsem nečekala a vlezla jsem do vířivky a obejmula ho " je moc pěkná JJi, moc se mi líbí" JJ mě taky obejmul.

Pak se přidali všichni.

Menší shrnutí
Šli jsme k Johnovy B domů a dali jsme JJ do postele. Já si uvědomila že jsem celá promoklá tak jsem poprosila Johna jestli bych si mohla vysušování tričko a on mi nabídl jestli tam nechci spát jak jsem na to kývla. Všichni se rozhodli že tam budou spát a taky si zabrali místa a jediní místo co zbylo bylo vedle JJ tak jsem si slíkla tričko a dala na sušák a šla si jen v podprsence lehnout k JJovy a zázrakem jsem hned usla.
Tož vše ze shrnutí

Ráno

Ráno jsem se vzbudila vedle JJ který byl na mě přimáčkli jak sardinka. Opatrně jsem se zvedla ale on se probudil a jeho první slova byla "my jsme spolu spali?" Udiveně se na mě podívat "za prvé nečum kurva na mě! a za druchý ne! nechrápala jsem s tebou" zdůraznila jsem a on se podíval někam do pryč "promiň.." zamumlal a hrábl si do vlasů "dělám si prdel, myslíš že mě ještě žádný kluk polonahou neviděl? Klidně se můžeš otočit" zasmála jsem se a šla do koupelny.

JJ se otočil a taky se šel obléct. Přišla jsem za JJ který měl na sobě jen kalhoty "doufám že ti to taky nevadí že tě vidím tak to" podívala jsem se na něj "mě to nevadí ale ty jsi žena tak jsem myslel že ti to vadit bude" natáhl si přes sebe bílou košili "no možná Sáře by to vadilo ale určitě ne mě" zasmála jsem se a šla do vedlejší místnosti kde už byli všichni vzhůru.

"Dobré ráno lidi" pozdravila jsem a sedla si někam na židli. JJ vyšel hned jak jsem si sedla "Dobré ráno děckaa" zakřičel JJ.

Divím se že ho hlava nebolí když byl tak opilí, vlastně by mě zajímalo
kde vzal tolik peněz na vířivku

John B nám podal čaj všem a tak nějak jsme si povídali. "Hele lidi budu muset jít, nepřišla jsem domů včera takže budu muset jít" odložila jsem hrnek na stůl a šla ke dveřím "děkuju za přespání lidi, možná budu na pláži náhodou tak můžete přijít" usmála jsem se a chtěla jsem jít ale někdo mě chytl za ruku.

"Počkej, chci si promluvit.. o samotě" podívám se za sebe a vidím koukajícího JJ "jasně, pojď ven" táhla jsem ho ven.

JJ zavřel dveře a šel ke mě "no? Co chceš probrat? Ale prosím rychle abych nedostala zaracha" zasmála jsem se a koukala na JJ, nevypadal že by se chtěl smát.

"Abby... já se ti omlouvám jestli jsem říkal blbosti, když jsem byl opilí. Prostě mi to nemyslelo" provinile se koukl na nohy "hele nebylo to až tak hrozný, jen si říkal že jsi tu vířivku koupil pro mě a pro tebe a- takový blbosti" zasmála jsem se a mávla rukou.

"Vím že jsem ti říkal že si chci s tebou užít... sorry nemyslel jsem to tak" furt koukal na nohy.

Zamračila jsem se a zvedla jsem mu hlavu aby se mi koukal do očí "říkám, blbosti, chápu to a vím že si byl opilí, možná mi budeš někdy říct i o tom.... zranění" nejdřív jsem se mu koukala do očí ale pak jsem začal mluvit o jeho obličeji a tak jsem se koukla na jeho hrudník a pustila jeho bradu.

"Jo... možná někdy..." klesl na hlase "tak to je vše.." otočil se a šel do domu a já po chvilce šla taky.

_____
________________________
___________
Dneška to bylo docela dlouhý tak
snad se vám zatím líbí.

Nový život v Outer BanksKde žijí příběhy. Začni objevovat