❤️❤️
___
____________________
_______Pov vypravěč ( :) )
Abby a Rafe zůstali jako nejlepší přátelé. Někdy zašli u ven. Abby měla k Rafemu blízko a měla ho ráda.. samozřejmě jako kamaráda.
JJ nebyl vůbec rád že Abby chodí ven s Rafem. Žárlil.. a to hodně. I když se mu Abby věnovala tak nebyl rád.
Asi cca po roce se s Rafem Abby nebavila a trávila veškerý čas s JJ a ostatními. JJ byl takhle spokojenej, konečně měl přítelkyni která se mu věnuje a naslouchá. Abby už tak šťastná nebyla, měla Rafeho ráda a nechtěla ho ztratit jako kamaráda, ale JJ byl pro ní hodně. Celí život. Byla šťastná za JJ, i sním už spala a to několikrát, ale Rafeho chtěla už vidět, ale nemohla, takže se rozhodla to říct JJovy.
JJ se naštval a řekl Abby dost hnusné věci například že ať si Rafemu vleze klidně do prdele. Abby byla naštvaná taky ale bylo jí líto že JJ tak žárlí ale nechce si to dopustit.
Rafe hodně psal Abby ale jak víte nemohla mu odepsat na to zvedat jeho hovory který byli každý den v tom roce.
Když se JJ naštval tak se rozhodla Rafemu zavolat.
Celou noc se bavili o různých věcech co se stali, ale i o JJovy. Rafe byl překvapení že JJ je tak žárlivý i když věděl že Abby se s Rafem chce bavit. Rafe jí řekl jednu věc "člověk, kterému chybíš si na tebe čas udělá" což si Abby vzala k srdci.
Nakonec se JJ rozbrečel na Abby rameni, měl totiž problémy s otcem. Abby mu hodně pomohla... a dali se do hromady. Abby řekla JJovy co jí Rafe řekl a JJ se nemohl více divit jako v ten moment co mu to řekla.
Tak se rozhodl že mu nebude vadit když se sním bude bavit ale za jednou podmínkou... nesmí se mu věnovat více než jemu.
Abby nebyla s Outer Banks takže se musela přestěhovat, ale Abby a nakonec i Alex si našly přítele a přítelkyni, Robin jejich otec se rozhodl že v Outer Banks zůstanou na díl. To znamená že se stěhovat nebudou.
Pov Abby
Ahoj! Je to tu! Konec mé cesty, to byla ale jízda. Furt jsem se z někým hádala, dokonce jsem měla problémy i s JJ a jeho partou. I jsem bydlela s JJ na 14 dný. No prostě toho bylo hodně, doufám že se vám můj příběh líbil.
- Vaše milovaná,Abigail Williams.
______
__________________________
_________Je to tu lidi! Konec tohohletoho příběhu!
Konečně příběh který jsem dokončila! Jsem za to ráda! Už mám asi 4 díli novými dílu! Takže ještě přesně nevím kdy ho vydám ale uvidíme!Ahoj!
ČTEŠ
Nový život v Outer Banks
PertualanganNová rodina se nastěhovala do Outer Banks, Abigail, Alex a jejich rodiče, Abby má 15 let a její bratr má 17 let. Přijeli/Nastěhovali se na léto do letního sídla co koupil jejich táta. Abby trošku trpí na úzkosti, deprese, a jiný takový věci. Má to...